Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
welke uil gaat er dan voor 10k coinsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:56 schreef Duuc-nl het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/1/fifa13-pre-order-offers
3 verschillende offers: 24 gold packs, 10k coins of een adidas team.
David Luizquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Lekker High/High CB's in 3atb gebruiken![]()
En allemaal haters op Pepe..
Niets, als je fatsoenlijke Wingers gebruikt. *kuch* Pepe *kuch*quote:
ok, wil het wel een kans geven, ook meer balans dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niets, als je fatsoenlijke Wingers gebruikt. *kuch* Pepe *kuch*
Eerste keer dat ik Pepe in een team had vond ik m ook ruk, maar nu staat hij bovenaan mijn lijstje om een IF voor te halen
ja die man is een verdediger, vond hem aanvallend wel erg weinig toevoegen. Maar dat zal wel aan mij gelegen hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ok, wil het wel een kans geven, ook meer balans dan?
Dat zijn geen coins Duuc!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:56 schreef Duuc-nl het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/1/fifa13-pre-order-offers
3 verschillende offers: 24 gold packs, 10k coins of een adidas team.
Balans hoe?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ok, wil het wel een kans geven, ook meer balans dan?
Ja krijgt er 24, 24 weken lang elke week 1quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
oh jadan ga ik toch voor de pakjes. maar vorig jaar beloofden ze er 18 en kreeg er 12...
oh dat is wel leuker dan elke maand 2quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:06 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja krijgt er 24, 24 weken lang elke week 1
ja altijd datzelfde trucje hequote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zekers.. alleen even wachtwoord geven zodat hij de tool kan installeren op jouw fut account.
op ps3 is die 7kquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:20 schreef vandermar het volgende:
Wtf, ik zet Chiellini er voor 3500 BIN op (gekocht voor 1500) en wordt insta gekocht
die is ook 5kquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:20 schreef vandermar het volgende:
Wtf, ik zet Chiellini er voor 3500 BIN op (gekocht voor 1500) en wordt insta gekocht
http://futhead.com/12/squad/1143730 dat is mijne.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:19 schreef vandermar het volgende:
Ok, ik ben er nu echt over uit. Dit wordt het team dan.
[ afbeelding ]
Nice teamquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:22 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/1143730 dat is mijne.
sif ramires is honderdmiljoenmiljard keer beter dan Lucasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:19 schreef vandermar het volgende:
Ok, ik ben er nu echt over uit. Dit wordt het team dan.
[ afbeelding ]
En ook gigantisch veel duurder.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sif ramires is honderdmiljoenmiljard keer beter dan Lucas
Vind Marchisio echt heerlijk spelen. Probeer IF Lavezzi te krijgen anders ga ik de NIF eens proberen, want ik heb verdedigende kracht genoeg en kan wel een High/Low LM gebruiken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nice teamalleen is Palacio denk ik beter op CAM en Lavezzi als LM of kijk je erg naar workrates?
Dat slaat natuurlijk nergens op. UP is beter dan de 86 versie..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:42 schreef WezepAFCA het volgende:
Op Futhead zegt iedereen dat 86 Aguero beter is dan de UP? Iemand hier ervaring met de UP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |