Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
welke uil gaat er dan voor 10k coinsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:56 schreef Duuc-nl het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/1/fifa13-pre-order-offers
3 verschillende offers: 24 gold packs, 10k coins of een adidas team.
David Luizquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Lekker High/High CB's in 3atb gebruiken![]()
En allemaal haters op Pepe..
Niets, als je fatsoenlijke Wingers gebruikt. *kuch* Pepe *kuch*quote:
ok, wil het wel een kans geven, ook meer balans dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niets, als je fatsoenlijke Wingers gebruikt. *kuch* Pepe *kuch*
Eerste keer dat ik Pepe in een team had vond ik m ook ruk, maar nu staat hij bovenaan mijn lijstje om een IF voor te halen
ja die man is een verdediger, vond hem aanvallend wel erg weinig toevoegen. Maar dat zal wel aan mij gelegen hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ok, wil het wel een kans geven, ook meer balans dan?
Dat zijn geen coins Duuc!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:56 schreef Duuc-nl het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/1/fifa13-pre-order-offers
3 verschillende offers: 24 gold packs, 10k coins of een adidas team.
Balans hoe?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ok, wil het wel een kans geven, ook meer balans dan?
Ja krijgt er 24, 24 weken lang elke week 1quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
oh jadan ga ik toch voor de pakjes. maar vorig jaar beloofden ze er 18 en kreeg er 12...
oh dat is wel leuker dan elke maand 2quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:06 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja krijgt er 24, 24 weken lang elke week 1
ja altijd datzelfde trucje hequote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zekers.. alleen even wachtwoord geven zodat hij de tool kan installeren op jouw fut account.
op ps3 is die 7kquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:20 schreef vandermar het volgende:
Wtf, ik zet Chiellini er voor 3500 BIN op (gekocht voor 1500) en wordt insta gekocht
die is ook 5kquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:20 schreef vandermar het volgende:
Wtf, ik zet Chiellini er voor 3500 BIN op (gekocht voor 1500) en wordt insta gekocht
http://futhead.com/12/squad/1143730 dat is mijne.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:19 schreef vandermar het volgende:
Ok, ik ben er nu echt over uit. Dit wordt het team dan.
[ afbeelding ]
Nice teamquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:22 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/1143730 dat is mijne.
sif ramires is honderdmiljoenmiljard keer beter dan Lucasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:19 schreef vandermar het volgende:
Ok, ik ben er nu echt over uit. Dit wordt het team dan.
[ afbeelding ]
En ook gigantisch veel duurder.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sif ramires is honderdmiljoenmiljard keer beter dan Lucas
Vind Marchisio echt heerlijk spelen. Probeer IF Lavezzi te krijgen anders ga ik de NIF eens proberen, want ik heb verdedigende kracht genoeg en kan wel een High/Low LM gebruiken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nice teamalleen is Palacio denk ik beter op CAM en Lavezzi als LM of kijk je erg naar workrates?
Dat slaat natuurlijk nergens op. UP is beter dan de 86 versie..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:42 schreef WezepAFCA het volgende:
Op Futhead zegt iedereen dat 86 Aguero beter is dan de UP? Iemand hier ervaring met de UP?
daar geloven ze dat iedere IF waar ze niet mee kunnen spelen "kapot" isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:42 schreef WezepAFCA het volgende:
Op Futhead zegt iedereen dat 86 Aguero beter is dan de UP? Iemand hier ervaring met de UP?
Dit iddquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
daar geloven ze dat iedere IF waar ze niet mee kunnen spelen "kapot" is
Niet qua stats maar in game om mee te spelen. Ik heb de 86 versie gehad en was heerlijk om mee te spelen, maar ik ga nu gewoon de UP kopen en dan zie ik het welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. UP is beter dan de 86 versie..
jepquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:54 schreef marcie216 het volgende:
Moet je per se bij EA bestellen voor die 24 packs? Bij bol.com zie ik nergens dat je iets krijgt als je pre-ordert
FIFA 13 Ultimate Edition will be available to purchase one day only—September 28, 2012 — the first day FIFA 13 is available in retail stores throughout Europe.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:54 schreef marcie216 het volgende:
Moet je per se bij EA bestellen voor die 24 packs? Bij bol.com zie ik nergens dat je iets krijgt als je pre-ordert
Lucas is echt enorm goed, kan alleen niet schieten, maar hij was in mijn 4-3-2-1 (met ook SIF Ramires ernaast) steevast MOTM. Ik vind hem zeker beter dan Luiz Gustavo. Al zijn twee van die types naast elkaar wel erg verdedigend.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sif ramires is honderdmiljoenmiljard keer beter dan Lucas
Wel want ik heb net deze gemaaktquote:
Je showt je teams 100x per dagquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel want ik heb net deze gemaakt
[ afbeelding ]
Misschien Dede ipv IF Santana
750 pack.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:52 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dit is geen 400c pack toch? 750? maak je veel winst op 750?
Steeds nieuwe tochquote:
Die gaat bankzitter worden, tenzij R. van Persie weggaat bij Arsenal.quote:Olivier Giroud gaat officieel naar Arsenal. De transfer van de Montpellier-spits naar the Gunners hing al enige tijd in de lucht en de afgelopen dagen spraken zowel Arsène Wenger als Montpellier-voorzitter Louis Nicollin al uit dat de deal eraan zat te komen. Dinsdag bevestigt Arsenal zelf ook de komst van Giroud via de officiële kanalen. Voor hoeveel jaar de 25-jarige Fransman zich verbindt aan zijn nieuwe club is nog niet bekend.
Lol?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:08 schreef DannyDeko het volgende:
IF Pepe is ook binnenKoopje voor slechts 22k
nice, gwn ff de verdiensten in kladblok zetten man die je allemaal in dezelfde wedstrijd kan doen, bepaalde hoeveelheid verschillende soorten passes etc.quote:
Was een openbid, en op 13 seconde bieden = niet terugspringen naar 15 sec en dan heeft je voorganger het vaak niet doorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lol?
Ik heb hem gister nog voor 30K verkocht!
haal hem gewoon op de release, waarschijnlijk wel weer een aanbieding ergens voor rond de 40+ zeker dat ik het spel gelijk hebquote:
Maar hij wilt die gratis 24packsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haal hem gewoon op de release, waarschijnlijk wel weer een aanbieding ergens voor rond de 40+ zeker dat ik het spel gelijk heb
Is nog niet bekend hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:12 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik wacht nog even
Hij komt pas 28september uit
kan je de eerste dag toch in de winkels kopen, die ultimate edition?quote:
Had FIFA12 ook op eerste dag gekocht, maar ik kreeg geen gratis packsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan je de eerste dag toch in de winkels kopen, die ultimate edition?
Same herequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:18 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Had FIFA12 ook op eerste dag gekocht, maar ik kreeg geen gratis packs![]()
quote:Rechtsback met één minuut in Champions League kiest voor Oss
Dinsdag, 26 juni 2012 om 12:05
Mitch Stockentree vervolgt zijn profcarrière in het shirt van FC Oss. De 21-jarige rechtsback vertrekt bij FC Twente, waar hij de laatste twee jaar deel uitmaakte van de A-selectie. Stockentree mocht in het seizoen 2010/11 debuteren onder Michel Preud'homme, maar kreeg daarna geen kansen meer onder Co Adriaanse en Steve McClaren.
Stockentree maakte in november 2010 zijn opwachting in de Champions League-wedstrijd tussen FC Twente en Werder Bremen. Een minuut voor het eindsignaal liet Preud'homme de jonge verdediger invallen bij een voorsprong van 0-2 in Duitsland. Nadien zaten er geen speelminuten meer in het vat voor de Enschedeër, die Roberto Rosales en Tim Cornelisse voor zich moest dulden op zijn positie.
Nu heeft hij voor twee jaar getekend bij FC Oss, dat afgelopen seizoen als veertiende eindigde in de Jupiler League. “Deze stap voelt goed. FC Oss staat me als gezonde club aan en heeft me heel gastvrij ontvangen. Ik wil aan het publiek laten zien wat ik in huis heb en hoop een mooi seizoen te mogen draaien met veel speelminuten”, zegt Stockentree hoopvol.
h2h potje vanmiddag?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:19 schreef Kamikazie het volgende:
Verveling, geen planning voor vandaag dan maar staken op FOK!
Zoals ik het begrijp is dat voor iedereen die pre ordert of die hem de eerste dag dat hij in de winkels ligt in retails in europa, 28 september dus, die ultimate edition wordt geactiveerd als ze hem op die eerste dag spelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:20 schreef marcie216 het volgende:
Bij bol.com zie ik ook niet dat je gratis packs krijgt?
Jij bent echt zo traag van begripquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef marcie216 het volgende:
Ooh, dus als je hem preordert krijg je ze gewoon?
Dan wacht ik nog even met bestellen.
Je mag ook best zeggen dat hij dom is hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij bent echt zo traag van begrip
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp is dat voor iedereen die pre ordert of die hem de eerste dag dat hij in de winkels ligt in retails in europa, 28 september dus, die ultimate edition wordt geactiveerd als ze hem op die eerste dag spelen.
Lijkt me niet dat winkels een speciale disk met hoes gaan verkopen voor slechts een dag en die daarna weer wegflikkeren ofzo
Als ze het zo doen, gewoon eerste dag bij de Mediamarkt ophalen voor 50 euroquote:
Je bent gewoon een mongooltjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:33 schreef marcie216 het volgende:
Ik ben al traag van begrip, en dan heb ik ook nog vakantie...
dat klinkt inderdaad wel logisch jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ze het zo doen, gewoon eerste dag bij de Mediamarkt ophalen voor 50 euro
Ik las het jaquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:40 schreef Stoeipoesss het volgende:
Ik heb een best vet team gemaakt, maar ik hoor graag wat meningen hierover.
mijn van aanholt heeft trouwens een rating van 73 en serero heeft gewoon 9 chem en drenthe 7.
[ afbeelding ]
het speelt wel lekker en ik win vaak van goude teams. maar drenthe, moisander en sigthorsson hebben allen 7 chem.
Ik heb ook nog andere opties, ik kan van wolfswinkel of castaignos in de spits zetten, alhoewel ik sigthorsson een leukere speler vindt. voor rb kan ik nog rosales daar neer zetten. Kan iets beter voetballen dan verhaegh, maar verhaegh verdedigd beter en ik vind rosales een pannekoekje.
Voor het middenveld heb ik nog leroy fer. ik twijfel tussen overtoom en fer.
En george of ozbiliz op rw. ozbiliz voor de chem met siggie, maar george voor de 4 sterren.
Meningen welkom!!!
Castaignos > Sigthorssonquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:40 schreef Stoeipoesss het volgende:
Ik heb een best vet team gemaakt, maar ik hoor graag wat meningen hierover.
mijn van aanholt heeft trouwens een rating van 73 en serero heeft gewoon 9 chem en drenthe 7.
[ afbeelding ]
het speelt wel lekker en ik win vaak van goude teams. maar drenthe, moisander en sigthorsson hebben allen 7 chem.
Ik heb ook nog andere opties, ik kan van wolfswinkel of castaignos in de spits zetten, alhoewel ik sigthorsson een leukere speler vindt. voor rb kan ik nog rosales daar neer zetten. Kan iets beter voetballen dan verhaegh, maar verhaegh verdedigd beter en ik vind rosales een pannekoekje.
Voor het middenveld heb ik nog leroy fer. ik twijfel tussen overtoom en fer.
En george of ozbiliz op rw. ozbiliz voor de chem met siggie, maar george voor de 4 sterren.
Meningen welkom!!!
Nee want dan zit je met serero en nog steeds met Moisanderquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Castaignos > Sigthorsson
Fer > Anita
Velthuizen > Cillessen
En als je UP Maher op de plek van Overtoom zet heb je alles 9 chem
Die bedoelde ik, foutje. Maher ipv Serero dusquote:
Ik zou zeggen, probeer het uit. Niets is belangrijker dan Chem in dit spel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:49 schreef stoereboii het volgende:
Wrm zijn we eigenlijk altijd zo met de chem bezig, als ik tegen teams speel met doumbia op 5 rent hij nog steeds iedereen eruit en zijn schot is ook gewoon zoals het moet. Volgens mij is het een grote hoax
chem heeft alleen invloed op technische stats, niet op fysiek.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:49 schreef stoereboii het volgende:
Wrm zijn we eigenlijk altijd zo met de chem bezig, als ik tegen teams speel met doumbia op 5 rent hij nog steeds iedereen eruit en zijn schot is ook gewoon zoals het moet. Volgens mij is het een grote hoax
UP Suarez, Gerrard moet sowieso CAM, Valenciaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:51 schreef DannyDeko het volgende:
Godver was is een goed 352 team toch overpowered zeg. Ibra + Pato > Zarate + Aguero.
Misschien mn BPL ook maar eens omgooien naar een 352, als ik daar de coins voor kan vinden.
? - Torres
?
Bale - Milner - Gerrard - ?
Luiz - Toure - Kompany
Hart
gervinho rmquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:51 schreef DannyDeko het volgende:
Godver was is een goed 352 team toch overpowered zeg. Ibra + Pato > Zarate + Aguero.
Misschien mn BPL ook maar eens omgooien naar een 352, als ik daar de coins voor kan vinden.
? - Torres
?
Luiz - Toure - Kompany
Hart
wilde je die 500k nou nog kwijt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:53 schreef Stoeipoesss het volgende:
heel erg bedankt voor de reacties!
ik ben ajacied dus vind ik het leuk om er een paar ajacieden in te hebben dus cillessen blijft op doel.
ik vind serero heel fijn spelen dus die blijft er wel in. Ik probeer nu castaignos uit en die bevalt me erg goed. ach het maakt ook niet zo veel uit. ik wissel lekker af
Torres - Agueroquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:51 schreef DannyDeko het volgende:
? - Torres
?
Luiz - Toure - Kompany
Hart
Oh wat zijn die technische stats dan? Passing, dribbling enzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
chem heeft alleen invloed op technische stats, niet op fysiek.
Je kan beter de beste spelers hebben dan spelers van je favoriete club die veel slechter zijn!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:53 schreef Stoeipoesss het volgende:
heel erg bedankt voor de reacties!
ik ben ajacied dus vind ik het leuk om er een paar ajacieden in te hebben dus cillessen blijft op doel.
ik vind serero heel fijn spelen dus die blijft er wel in. Ik probeer nu castaignos uit en die bevalt me erg goed. ach het maakt ook niet zo veel uit. ik wissel lekker af
quote:
zo veel slechter zijn ze niet. anita is als centrale middenvelder beter dan fer naar mijn mening. die gast pakt alles af en staat de verdediging heel erg goed bij. als fer daar speelt kan de tegenstander makkelijker rondtikken. ik ga maher nog proberen op het middenveld. en siggie en castaignos zijn beide vet goed dus dat wordt lekker afwisselen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan beter de beste spelers hebben dan spelers van je favoriete club die veel slechter zijn!
Fer is zo ongeveer de beste Silvermidfielder van het spel. En jij zet daar Anita neer.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:03 schreef Stoeipoesss het volgende:
[..]
zo veel slechter zijn ze niet. anita is als centrale middenvelder beter dan fer naar mijn mening. die gast pakt alles af en staat de verdediging heel erg goed bij. als fer daar speelt kan de tegenstander makkelijker rondtikken. ik ga maher nog proberen op het middenveld. en siggie en castaignos zijn beide vet goed dus dat wordt lekker afwisselen.
beide al geprobeerd?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Fer is zo ongeveer de beste Silvermidfielder van het spel. En jij zet daar Anita neer.
Anita is de beste, wat een baas hij heeft alles.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Fer is zo ongeveer de beste Silvermidfielder van het spel. En jij zet daar Anita neer.
Je weet toch, pace!!! PAAAACEEEE!!!! MODERFOKKING PPPEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Alsof jij het kan weten, je hebt toch niet met Anita gespeeld manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je weet toch, pace!!! PAAAACEEEE!!!! MODERFOKKING PPPEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSS
Gje zijn broertje is het
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:06 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Anita is de beste, wat een baas hij heeft alles.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga hier geen vrienden mee maken, maar Anita>Fer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |