abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:49:57 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113407633
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:48 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Vind ik helemaal niet vervelend, maar je loopt onzin te verkondigen. Ik kan meer met mijn Android device dan ik met een iOs device zou kunnen. Jij kan er blijkbaar niet mee omgaan. En meer mensen die denken dat ze moeten gaan lopen klooien gaan de mist in. Ja, je hebt meer vrijheid in een open OS, als je gaat klooien en niet weet wat je doet gaat het mis.

En ja, daar is iOs beter in. Je kan geen moer, dus je kan ook niets mis doen.
Je lult slap. je kan er niets mee, wat kan ik precies niet wat jij wel kan dan? En bespaar me de widgets.

Vrijheid, om wat te doen precies?

je bent elke keer MIJ aan het aanvallen maar je komt echt met de kinderachtigste onzin aanzetten. Kijk eens naar jezelf.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_113407711
Android > Apple : android is openener.. lekker veel zelf aanpassen

Apple > Android: waarom aanpassen als het goed werkt

wel voorspelbaar :7

:') ga lekker ergens anders lopen huilen
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:51:55 #53
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113407726
fatsoenlijk de veelgebruikte apps starten, kiezen welke apps ik installeer zonder dat iemand me vertelt of het kan en mag of niet, widgets gebruiken om snel instellingen te wijzigen als ik dat wil. Ach, je weet het zelf ook wel.

Om maar te zwijgen over de vrijheid in vorm en prijs van het apparaat.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_113407777
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:51 schreef andreas612 het volgende:
Android > Apple : android is openener.. lekker veel zelf aanpassen

Apple > Android: waarom aanpassen als het goed werkt

wel voorspelbaar :7

:') ga lekker ergens anders lopen huilen
als je iOS wilt aanpassen moet je gewoon jailbreaken.
 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | 
pi_113407826
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hardware en specs zijn niet hetzelfde
Hier moet ik het toch eens zijn met HeatWave:
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eeeehmmm, dat is het wel. ja ok, alleen de behuizing is niet echt een spec, al kan je het er wel onder scharen.
Dat zijn gewoon specs.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:54:23 #56
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113407827
dan ben je je (toch al gammele) garantie ook kwijt.

en die garantie heb je wel nodig, met die falende schermen, homebuttons en andere knoppen :')
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:54:24 #57
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113407829
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:51 schreef Catch22- het volgende:
fatsoenlijk de veelgebruikte apps starten, kiezen welke apps ik installeer zonder dat iemand me vertelt of het kan en mag of niet, widgets gebruiken om snel instellingen te wijzigen als ik dat wil. Ach, je weet het zelf ook wel.

Om maar te zwijgen over de vrijheid in vorm en prijs van het apparaat.
Veel gebruikte apps zet ik gewoon op de eerste pagina neer, pittig.....

En dat is een leuke discussie, leuk dat je alle apps kan installeren, was je er ook zo blij mee toen er een zooi apps al je gegevens doorstuurde naar de russen? :'). Elk nadeel heb ze voordeel.

Widgets heb je idd niet, dat klopt. Kan je als kritiek opvatten, ik mis ze niet echt, maar dat is persoonlijk.
Get woke, go broke!
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:54:55 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113407854
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:54 schreef Catch22- het volgende:
dan ben je je (toch al gammele) garantie ook kwijt.

en die garantie heb je wel nodig, met die falende schermen, homebuttons en andere knoppen :')
je doet ook echt nergens je best om serieus genomen te worden he?
Get woke, go broke!
pi_113407864
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:53 schreef AppleOcean het volgende:

[..]

als je iOS wilt aanpassen moet je gewoon jailbreaken.
maar dat wil je niet want het werkt toch goed? :')
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:55:20 #60
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113407870
welke app en welke russen? ik ben geen mongool die zomaar alles erop zet.

Wat doe jij als je een andere launcher of ander toetsenbord wil installeren?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_113407936
Ik heb het altijd apart gevonden dat Microsoft niet met een passend antwoord kwam voor de zakelijke markt. Softwarematig ligt daar een enorme markt te knipperen die te innoveren is met Exhange en Office als basis.
Met het dalende marktaandeel van MS Office zijn ze wellicht wat aan de late kant nu. Ze hadden net als Facebook tijdig innovatieve mensen (bedrijven) op moeten kopen.
pi_113408032
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Ze hadden net als Facebook tijdig innovatieve mensen (bedrijven) op moeten kopen.
facebook koopt alleen maar bagger op :') en over 2 jaar zit er niemand meer op facebook dus in hoeverre zij innovatief zijn..
pi_113408120
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:58 schreef andreas612 het volgende:

[..]

facebook koopt alleen maar bagger op :') en over 2 jaar zit er niemand meer op facebook dus in hoeverre zij innovatief zijn..
Ze zijn zo'n beetje het grootste bedrijf ter wereld geworden door goede mensen aan zich te binden. Ik doel op de periode ver voor het Instagram verhaal.
pi_113408146
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 13:00 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ze zijn zo'n beetje het grootste bedrijf ter wereld geworden door goede mensen aan zich te binden. Ik doel op de periode ver voor het Instagram verhaal.
oke
pi_113408175
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb echt geen zin om er weer op in te gaan. Mijn "bewijs" is het Samsung Note topic, staat helemaal vol met:

De update is kut! hoe moet ik terug

Dit werkt niet: oh, dan moet je ff dit installeren, dit doen en dan werkt het.

etc etc.

Kan je als flame opvatten, maar dat soort verhalen en klachten zijn gewoon veel en veel minder in het iPhonetopic..

Tevens heb ik zelf net mijn galaxy note verkocht, omdat ik het niet lekker vond werken, dus het is ook nog een eigen ervaring geweest etc.
Dan is het vervelend dat er een slechte update uitgerold is die niet goed werkte voor de galaxy note. Maar qau complexiteit is een update van android natuurlijk stukken ingewikkelder als de update van IOS die voor bijna compleet dezelfde systemen wordt uitgerold.

Dat probleem met updates gaat MS natuurlijk straks ook krijgen als win 8 op allerlei verschillende tablet hardware moet gaan draaien.

In dat opzicht heeft appel de markt goed afgeschermd maar kunnen we wachten op het moment dat er klachten van koppelverkoop oid gaan komen. B-)
  dinsdag 26 juni 2012 @ 13:02:27 #66
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113408200
Apple devt hun updates voor 3-4 toestellen waarbij ze nieuwe features voor oudere toestellen gewoon niet doorvoeren.

Dat maakt een en ander wel errug makkelijk natuurlijk
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_113408204
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 13:01 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan is het vervelend dat er een slechte update uitgerold is die niet goed werkte voor de galaxy note. Maar qau complexiteit is een update van android natuurlijk stukken ingewikkelder als de update van IOS die voor bijna compleet dezelfde systemen wordt uitgerold.

Dat probleem met updates gaat MS natuurlijk straks ook krijgen als win 8 op allerlei verschillende tablet hardware moet gaan draaien.

In dat opzicht heeft appel de markt goed afgeschermd maar kunnen we wachten op het moment dat er klachten van koppelverkoop oid gaan komen. B-)
allerlei.. ? alleen RT en PRO toch?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 13:02:56 #68
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113408229
ja, maar wel met verschillende chipsets/gpu's etc etc.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_113408281
tja 'k heb daar geen verstand van betreffende updates maar is dat dan niet één update voor RT ongeacht welke GPU erin zit?

edit: update van ICS is toch ook door 20 verschillende toestellen ontvangen

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2012 13:04:45 ]
  dinsdag 26 juni 2012 @ 13:04:27 #70
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113408297
Jawel, maar die update moet wel met alle verschillende hardware (en combinaties) getest worden en daar ligt de moeilijkheid.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_113408328
oh, nou.. heb wel vertrouwen in MS ;)
  dinsdag 26 juni 2012 @ 13:06:30 #72
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113408401
Ik ook wel :)
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_113408488
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:20 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Afwerking en design is inderdaad iets wat natuurlijk ook in acht wordt genomen. Maar "beleving" is toch echt een OS-ding, of zou jij een iPad kopen met een tekst-based OS?
Batterijduur is nog een ander punt, dat ligt vaak half aan de hardware en half aan de firmware/software die gebruikt wordt.

[..]

De beleving is IMHO voor een groot deel afhankelijk van het OS, ik weet zeker dat heel wat Apple gebruikers zullen afhaken als Apple over gaat op Android (dat gaat natuurlijk niet gebeuren, maar stel dat).
Puur naar hardware kijken bij een tablet of telefoon is achterlijk, iedereen heeft wel een voorkeur qua OS, hoe klein dan ook. Bij Chinese webshops zijn sommige tablets echt achterlijk goedkoop en de specs doen vaak niet onder voor een iPad of Samsung Galaxy Tab, maar het OS is vaak ronduit slecht door aanpassingen die de fabrikant heeft gemaakt.
Mooi verwoord.
Run rabbit, run.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 13:13:56 #74
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113408786
iOs is ook een mooi OS met een mooi ecosysteem op zijn manier. icm de vormgeving en "kwaliteit" (hoewel ik serieus veeeel meer iPhones kapot zie gaan om mij heen dan andere smartphones en dat zeg ik niet om te trollen) is het gewoon een product dat doet wat het zegt.

Maar ik zie in android een systeem dat 100x flexibeler is en voor iedereen wel wat biedt. En Windows Phone biedt ook veel meer flexibiliteit in de apparatuur/hardware.

Terug ontopic; MS heeft Nokia nu als handpop voor de telefoons. Vraag me af of het uberhaupt meerwaarde heeft dat zij hardware verkopen...

[ Bericht 19% gewijzigd door Catch22- op 26-06-2012 13:19:35 ]
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')