iOS5 is al top. nu wachten op iOS6quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:31 schreef HeatWave het volgende:
iOS gedateerd? Omdat jij niet meer ziet dan de icoontjes?
Niet dat Android niet vernieuwt hoor, maar als je je 5 min verdiept in iOS en wat ze allemaal ontwikkelen onderhuids zou je dat echt niet met droge ogen meer zeggen.
W7phone is een aardig OS, maar is nu al uitgefaseerd omdat 8 eraan komt.
Het is eeuwig zonde dat WebOS het niet heeft gered, ik heb nu een HP Veer en ondanks dat het een mini ding is werkt het echt super...
Ach, die hardware komt ook gewoon bij Foxconn vandaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Het gaat niet over het OS, het gaat over de hardware.
Heb je de OP überhaupt gelezen, laat staan begrepen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, die hardware komt ook gewoon bij Foxconn vandaan.
Zo belangrijk is het allemaal niet op het moment, de meeste recente hardware is rap zat. Het apparaat staat en valt toch met het OS.
HW begrijpt nergens iets van dat weet je inmiddels toch wel?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je de OP überhaupt gelezen, laat staan begrepen?
Eeeehhm, ja. Er staan beweringen en meningen in, dus?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je de OP überhaupt gelezen, laat staan begrepen?
En ik ben dus niet de enige die je OP zo leest. Je stelt niets, vraagt niets.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:17 schreef FredvZ het volgende:
Bedankt voor de mededeling...
Samsung maakt trouwens voornamelijk gebruik van Android.
En MS is van oudsher een fabrikant van software.
Wat ben je soms toch een droeftoeter he?quote:
ja, dat deed ik iddquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:24 schreef Catch22- het volgende:
Wie is nu een droeftoeter? Jij weet elk topic om te buigen tot "Wat is iOs geweldig".
En hij doet niet veel anders dan topics verknallenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
HW begrijpt nergens iets van dat weet je inmiddels toch wel?
Gelukkig werk je hier niet zelf aan mee. Ik heb je topic helemaal niet verpest. Ik heb gereageerd op een andere post mbt jouw OP.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En hij doet niet veel anders dan topics verknallen
Dit denkbeeld snap ik even niet. Microsoft heeft jaren mobiele OS's geproduceerd die wereldwijd en vooral in de zakelijke markt zeer goed verkochten (met een beetje hulp van hun monopoly toentertijd, maar och). Ze hebben het geld om het te promoten en proberen met, bijvoorbeeld Windows 8, ook aan een stukje integratie te doen op "slimme" devices.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[knip]
Ik denk dat ze het dus niet zullen redden. Het overlaten aan bedrijven als Nokia is verkeerd.
Ik denk dat de interactie met de gebruiker op de homescreen beter kan. Maar laatst probeerde ik bijvoorbeeld via de iPad van mijn broertje een mail te sturen met attachment en kreeg dat niet voor elkaar... Wellicht onkunde van mijn kant.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:31 schreef HeatWave het volgende:
iOS gedateerd? Omdat jij niet meer ziet dan de icoontjes?
Niet dat Android niet vernieuwt hoor, maar als je je 5 min verdiept in iOS en wat ze allemaal ontwikkelen onderhuids zou je dat echt niet met droge ogen meer zeggen.
W7phone is een aardig OS, maar is nu al uitgefaseerd omdat 8 eraan komt.
Het is eeuwig zonde dat WebOS het niet heeft gered, ik heb nu een HP Veer en ondanks dat het een mini ding is werkt het echt super...
Klopt. Voornamelijk besteden ze dingen uit aan Logitech.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:35 schreef Catch22- het volgende:
Microsoft produceert helemaal niets. Ze maken ism een hw fabrikant een product met hun label.
iOS is net als de rest ook gewoon constant in ontwikkeling. Ze lopen in de ogen van de consument misschien achter, maar ze (jaja, bite me, klinkt vast als fanboy) steken heel erg veel tijd in hun versies, het wordt niet afgeraffeld om maar op tijd te releasen etc.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:35 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik denk dat de interactie met de gebruiker op de homescreen beter kan. Maar laatst probeerde ik bijvoorbeeld via de iPad van mijn broertje een mail te sturen met attachment en kreeg dat niet voor elkaar... Wellicht onkunde van mijn kant.
Maar zo denk ik dat er nog wel een aantal andere dingen zijn die binnen iOS verbeterd kunnen worden. Uiteraard geldt het zelfde voor de overige OS'en, maar van iOS verwacht ik het zeker (t.o.v. bijvoorbeeld WP), omdat iOS een veel volwassener OS is.
Ook denk ik dat Apple bijvoorbeeld achterloop m.b.t. scherm grote en standaardisatie van aansluitingen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iOS is net als de rest ook gewoon constant in ontwikkeling. Ze lopen in de ogen van de consument misschien achter, maar ze (jaja, bite me, klinkt vast als fanboy) steken heel erg veel tijd in hun versies, het wordt niet afgeraffeld om maar op tijd te releasen etc.
Nogmaals, ik baal er wel van dat WebOS het niet heeft gehaald, dat kan zich goed meten met iOS, W7p. En je kan er met een klein truukje ook Android-Apps op draaien.
Nee, mensen kijken niet voor 99% naar het OS, maar naar de beleving, afwerking, design, kwaliteit, levensduur accu.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit denkbeeld snap ik even niet. Microsoft heeft jaren mobiele OS's geproduceerd die wereldwijd en vooral in de zakelijke markt zeer goed verkochten (met een beetje hulp van hun monopoly toentertijd, maar och). Ze hebben het geld om het te promoten en proberen met, bijvoorbeeld Windows 8, ook aan een stukje integratie te doen op "slimme" devices.
Daarnaast zie ik niet in waarom Microsoft zo nodig van jou hardware zou moeten gaan produceren, het is van oudsher een softwarebedrijf. Hardware is tegenwoordig niet zo interessant meer, mensen kijken in 99% van de gevallen naar het OS, dat is waarom de iPhone ook goed verkoopt.
Zelf ben ik meer een Android man en heb op zakelijk gebied jaren met Nokia gewerkt, prima telefoons en volgens mij zouden ze best een stuk marktaandeel terug kunnen pakken in combinatie met een nieuw Windows OS. Een goede naam hebben ze, eigenlijk, altijd wel gehad, ondanks wat mindere telefoons.
Ik zie het probleem niet. En ik snap eigenlijk ook niet goed wat je met dit topic wilt, om eerlijk te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |