abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juni 2012 @ 09:06:18 #1
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_113400373
MicroSoft is zelf tablets gaan maken omdat ze de spullen van HP, Acer, etc niet goed genoeg vond. Erg leuk om te lezen dat ze het door beginnen te krijgen bij MS. De lat is hoog gelegd door Apple, en dat hebben hardware fabrikanten nog steeds niet door.
Het doet me denken aan de liefdeloos gemaakte MP3 spelers of de GSM’s van bv Philips, een product zonder enige meerwaarde, een gezichtsloos, fantasieloos stukje elektronica shit wat een truukje kan.
http://www.tabletsmagazin(...)ovatie-en-kwaliteit/
Niet dat ik tot nu toe zo onder de indruk ben van wat MS heeft gepresenteerd maar ze hebben tenminste ambitie iets goeds en moois te maken en hebben door dat dit onderscheid belangrijk is.

MS geeft aan geen telefoons te willen maken.
http://www.allaboutphones(...)gaan-produceren.html
Ik denk dat ze het dus niet zullen redden. Het overlaten aan bedrijven als Nokia is verkeerd. Nokia was tien jaar geleden nog interessant, maar hebben in jaren geen telefoon meer gemaakt die erg goed is, of die ik met plezier gebruikt heb. De laatste twee die ik kocht waren zulke rampen dat ik aan de iPhone ben gegaan. Wat een verademing. HTC vind ik altijd net niet. Samsung maakt wel mooi spul, maar Samsung zit zwaar in hun eigen OS, waarom zouden ze exclusief Windows 8 apparaten gaan maken?
Windows 8, ik heb er nog niet mee gewerkt, maar wat ik er van zie is het op zijn minst iets waar je zwaar aan zal moeten wennen. Mooi vind ik het niet. Anders en gewaagd is het wel, wat op zich wel iets is waar ik MS een compliment voor moet geven dat ze dit gedurfd hebben.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 09:17:09 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_113400560
Bedankt voor de mededeling...

Samsung maakt trouwens voornamelijk gebruik van Android.

En MS is van oudsher een fabrikant van software.
So we just called him Fred
pi_113400837
Ligt eraan, ik vind iPhones nou niet direct een verademing, zonder direct op de bash-tour te gaan. Voor mij is Android en HTC juist een verademing, ook zie ik veel heil in het Windows Phone platform. Ik denk persoonlijk dat iOS binnenkort vrij gedateerd is, kijk maar bijvoorbeeld naar de interactie op het homescreen t.o.v. dat van Android en WP. Maar denk ook aan de (te) hoge eisen aan software en de geslotenheid van het eco-systeem, maar niet te spreken over de cultuur die gekweekt wordt waarbij alles des Apple goed en superieur is.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 09:31:44 #4
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113400891
iOS gedateerd? Omdat jij niet meer ziet dan de icoontjes?

Niet dat Android niet vernieuwt hoor, maar als je je 5 min verdiept in iOS en wat ze allemaal ontwikkelen onderhuids zou je dat echt niet met droge ogen meer zeggen ;).

W7phone is een aardig OS, maar is nu al uitgefaseerd omdat 8 eraan komt.

Het is eeuwig zonde dat WebOS het niet heeft gered, ik heb nu een HP Veer en ondanks dat het een mini ding is werkt het echt super...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_113401819
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:31 schreef HeatWave het volgende:

Niet dat Android niet vernieuwt hoor, maar als je je 5 min verdiept in iOS en wat ze allemaal ontwikkelen onderhuids zou je dat echt niet met droge ogen meer zeggen ;).

Het is eeuwig zonde dat WebOS het niet heeft gered, ik heb nu een HP Veer en ondanks dat het een mini ding is werkt het echt super...
iOS5 is al top. nu wachten op iOS6
 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | 
  dinsdag 26 juni 2012 @ 10:12:54 #6
45206 Pietverdriet
pi_113401842
Het gaat niet over het OS, het gaat over de hardware.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 10:15:02 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113401894
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Het gaat niet over het OS, het gaat over de hardware.
Ach, die hardware komt ook gewoon bij Foxconn vandaan ;).

Zo belangrijk is het allemaal niet op het moment, de meeste recente hardware is rap zat. Het apparaat staat en valt toch met het OS.
Get woke, go broke!
  dinsdag 26 juni 2012 @ 10:17:24 #8
45206 Pietverdriet
pi_113401962
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach, die hardware komt ook gewoon bij Foxconn vandaan ;).

Zo belangrijk is het allemaal niet op het moment, de meeste recente hardware is rap zat. Het apparaat staat en valt toch met het OS.
Heb je de OP überhaupt gelezen, laat staan begrepen?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 10:18:05 #9
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113401973
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

HW begrijpt nergens iets van dat weet je inmiddels toch wel?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 10:19:38 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113402008
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Eeeehhm, ja. Er staan beweringen en meningen in, dus?
Get woke, go broke!
  dinsdag 26 juni 2012 @ 10:20:56 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113402045
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:17 schreef FredvZ het volgende:
Bedankt voor de mededeling...

Samsung maakt trouwens voornamelijk gebruik van Android.

En MS is van oudsher een fabrikant van software.
En ik ben dus niet de enige die je OP zo leest. Je stelt niets, vraagt niets.
Get woke, go broke!
  dinsdag 26 juni 2012 @ 10:22:15 #12
45206 Pietverdriet
pi_113402077
/ignore HeatWave
  dinsdag 26 juni 2012 @ 10:24:13 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113402137
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:22 schreef Pietverdriet het volgende:
/ignore HeatWave
Wat ben je soms toch een droeftoeter he? :').

Wat is je vraag/punt/stelling dan precies? Je somt wat meningen en ervaringen op, meer doe je niet. Kan je wel weer heel hooghartig als gordon gaan zitten zuchten en steunen, of je geeft een keer toe dat het een keer niet aan de hele wereld ipv aan jou ligt :').
Get woke, go broke!
pi_113402150
Philips heeft ooit wel 1 telefoon ontwikkeld die zijn tijd toendertijd redelijk vooruit was, alleen de marketing van philips was dramatisch.

En apple heeft gewoon geluk gehad dat ze frontrunner waren/zijn met de touch technologie, maar zo zien we steeds meer OS'en die dit kunnen en hardware die dit mogelijk maakt. Het gesloten systeem van ios dat is wat mij in ieder geval irriteert.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 10:24:58 #15
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113402154
Wie is nu een droeftoeter? Jij weet elk topic om te buigen tot "Wat is iOs geweldig. Ik snap niets van Android dus is het onvolwassen boehoe"
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 10:25:37 #16
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113402164
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:24 schreef Catch22- het volgende:
Wie is nu een droeftoeter? Jij weet elk topic om te buigen tot "Wat is iOs geweldig".
ja, dat deed ik idd :').

Ik reageerde op een onwaarheid, betrokt netjes W7P en WebOS erbij. Dus je lult, weer.
Get woke, go broke!
  dinsdag 26 juni 2012 @ 10:36:29 #17
45206 Pietverdriet
pi_113402423
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:18 schreef Catch22- het volgende:

[..]

HW begrijpt nergens iets van dat weet je inmiddels toch wel?
En hij doet niet veel anders dan topics verknallen
  dinsdag 26 juni 2012 @ 10:43:19 #18
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113402608
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En hij doet niet veel anders dan topics verknallen
Gelukkig werk je hier niet zelf aan mee. Ik heb je topic helemaal niet verpest. Ik heb gereageerd op een andere post mbt jouw OP.

Het enige wat jij gedaan hebt ik met je hooghartige toon gevraagd of ik het wel gelezen heb. En als ik dan aan je vraag wat je precies wil zeggen kom je alleen met oneliners.

Dus nogmaals: wat wil je met dit topic bereiken?
Get woke, go broke!
pi_113404183
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[knip]

Ik denk dat ze het dus niet zullen redden. Het overlaten aan bedrijven als Nokia is verkeerd.
Dit denkbeeld snap ik even niet. Microsoft heeft jaren mobiele OS's geproduceerd die wereldwijd en vooral in de zakelijke markt zeer goed verkochten (met een beetje hulp van hun monopoly toentertijd, maar och). Ze hebben het geld om het te promoten en proberen met, bijvoorbeeld Windows 8, ook aan een stukje integratie te doen op "slimme" devices.
Daarnaast zie ik niet in waarom Microsoft zo nodig van jou hardware zou moeten gaan produceren, het is van oudsher een softwarebedrijf. Hardware is tegenwoordig niet zo interessant meer, mensen kijken in 99% van de gevallen naar het OS, dat is waarom de iPhone ook goed verkoopt.

Zelf ben ik meer een Android man en heb op zakelijk gebied jaren met Nokia gewerkt, prima telefoons en volgens mij zouden ze best een stuk marktaandeel terug kunnen pakken in combinatie met een nieuw Windows OS. Een goede naam hebben ze, eigenlijk, altijd wel gehad, ondanks wat mindere telefoons.

Ik zie het probleem niet. En ik snap eigenlijk ook niet goed wat je met dit topic wilt, om eerlijk te zijn :@
pi_113404306
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:31 schreef HeatWave het volgende:

Ik denk dat de interactie met de gebruiker op de homescreen beter kan. Maar laatst probeerde ik bijvoorbeeld via de iPad van mijn broertje een mail te sturen met attachment en kreeg dat niet voor elkaar... Wellicht onkunde van mijn kant.

Maar zo denk ik dat er nog wel een aantal andere dingen zijn die binnen iOS verbeterd kunnen worden. Uiteraard geldt het zelfde voor de overige OS'en, maar van iOS verwacht ik het zeker (t.o.v. bijvoorbeeld WP), omdat iOS een veel volwassener OS is.

Ook denk ik dat Apple bijvoorbeeld achterloop m.b.t. scherm grote en standaardisatie van aansluitingen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:35:21 #21
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113404312
Microsoft produceert helemaal niets. Ze maken ism een hw fabrikant een product met hun label.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_113404383
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:35 schreef Catch22- het volgende:
Microsoft produceert helemaal niets. Ze maken ism een hw fabrikant een product met hun label.
Klopt. Voornamelijk besteden ze dingen uit aan Logitech.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:37:59 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113404405
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:35 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Ik denk dat de interactie met de gebruiker op de homescreen beter kan. Maar laatst probeerde ik bijvoorbeeld via de iPad van mijn broertje een mail te sturen met attachment en kreeg dat niet voor elkaar... Wellicht onkunde van mijn kant.

Maar zo denk ik dat er nog wel een aantal andere dingen zijn die binnen iOS verbeterd kunnen worden. Uiteraard geldt het zelfde voor de overige OS'en, maar van iOS verwacht ik het zeker (t.o.v. bijvoorbeeld WP), omdat iOS een veel volwassener OS is.

Ook denk ik dat Apple bijvoorbeeld achterloop m.b.t. scherm grote en standaardisatie van aansluitingen.
iOS is net als de rest ook gewoon constant in ontwikkeling. Ze lopen in de ogen van de consument misschien achter, maar ze (jaja, bite me, klinkt vast als fanboy) steken heel erg veel tijd in hun versies, het wordt niet afgeraffeld om maar op tijd te releasen etc.

Nogmaals, ik baal er wel van dat WebOS het niet heeft gehaald, dat kan zich goed meten met iOS, W7p. En je kan er met een klein truukje ook Android-Apps op draaien.
Get woke, go broke!
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:40:28 #24
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113404501
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

iOS is net als de rest ook gewoon constant in ontwikkeling. Ze lopen in de ogen van de consument misschien achter, maar ze (jaja, bite me, klinkt vast als fanboy) steken heel erg veel tijd in hun versies, het wordt niet afgeraffeld om maar op tijd te releasen etc.

Nogmaals, ik baal er wel van dat WebOS het niet heeft gehaald, dat kan zich goed meten met iOS, W7p. En je kan er met een klein truukje ook Android-Apps op draaien.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:01:41 #25
45206 Pietverdriet
pi_113405415
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:32 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dit denkbeeld snap ik even niet. Microsoft heeft jaren mobiele OS's geproduceerd die wereldwijd en vooral in de zakelijke markt zeer goed verkochten (met een beetje hulp van hun monopoly toentertijd, maar och). Ze hebben het geld om het te promoten en proberen met, bijvoorbeeld Windows 8, ook aan een stukje integratie te doen op "slimme" devices.
Daarnaast zie ik niet in waarom Microsoft zo nodig van jou hardware zou moeten gaan produceren, het is van oudsher een softwarebedrijf. Hardware is tegenwoordig niet zo interessant meer, mensen kijken in 99% van de gevallen naar het OS, dat is waarom de iPhone ook goed verkoopt.

Zelf ben ik meer een Android man en heb op zakelijk gebied jaren met Nokia gewerkt, prima telefoons en volgens mij zouden ze best een stuk marktaandeel terug kunnen pakken in combinatie met een nieuw Windows OS. Een goede naam hebben ze, eigenlijk, altijd wel gehad, ondanks wat mindere telefoons.

Ik zie het probleem niet. En ik snap eigenlijk ook niet goed wat je met dit topic wilt, om eerlijk te zijn :@
Nee, mensen kijken niet voor 99% naar het OS, maar naar de beleving, afwerking, design, kwaliteit, levensduur accu.
Dit is nu juist wat MS niet bevalt aan de tablets die er geproduceert werden voor haar OS, dat is de reden waarom ze zelf zijn gaan (laten) produceren.
Het hele topic gaat niet over het OS, het gaat niet over de specs van de processor die er in zit, het gaat om hoe het apparaat er uit ziet, hoe het aanvoelt, de beleving van het apparaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')