?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die vind ik ook behoorlijk fout... iemand missen en ervan houden terwijl je hem/haar nog niet kent...
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow... dat had de TT moeten zijn![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow... dat had de TT moeten zijn![]()
Gaat manlief zich zorgen maken als hij in je topiclist ziet dat je in een alimentatiereeks zit te posten?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:49 schreef sacha het volgende:
nu moet ik weer zoveel posten om van de topictitel af te komen
Maakt niet uit, zolang z'n vrouw hem maar niet met de kinderen achterlaat en de gastendoekjes meeneemt.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat doet die vriendin van jan smit met wesley snijder?
Deze is de orginele, daarnaast nog vele en Piet_Piraat is mijn alter ego.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
van wie was jij ook alweer een kloon?
mijn man leest nietquote:Op maandag 25 juni 2012 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaat manlief zich zorgen maken als hij in je topiclist ziet dat je in een alimentatiereeks zit te posten?
o jah... ik weet het weer Piet Piraatquote:Op maandag 25 juni 2012 23:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Deze is de orginele, daarnaast nog vele en Piet_Piraat is mijn alter ego.
Idd erg leuk, jammer dat ze het publiek zoveel in beeld dedenquote:
Maar waarom klonen gebruiken? Zie daar het voordeel niet van inquote:Op maandag 25 juni 2012 23:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Deze is de orginele, daarnaast nog vele en Piet_Piraat is mijn alter ego.
Ik geloof dat het gisteren was op TV een film over Michael jackson,quote:Op maandag 25 juni 2012 23:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Idd erg leuk, jammer dat ze het publiek zoveel in beeld deden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |