?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die vind ik ook behoorlijk fout... iemand missen en ervan houden terwijl je hem/haar nog niet kent...
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow... dat had de TT moeten zijn![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow... dat had de TT moeten zijn![]()
Gaat manlief zich zorgen maken als hij in je topiclist ziet dat je in een alimentatiereeks zit te posten?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:49 schreef sacha het volgende:
nu moet ik weer zoveel posten om van de topictitel af te komen
Maakt niet uit, zolang z'n vrouw hem maar niet met de kinderen achterlaat en de gastendoekjes meeneemt.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat doet die vriendin van jan smit met wesley snijder?
Deze is de orginele, daarnaast nog vele en Piet_Piraat is mijn alter ego.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
van wie was jij ook alweer een kloon?
mijn man leest nietquote:Op maandag 25 juni 2012 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaat manlief zich zorgen maken als hij in je topiclist ziet dat je in een alimentatiereeks zit te posten?
o jah... ik weet het weer Piet Piraatquote:Op maandag 25 juni 2012 23:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Deze is de orginele, daarnaast nog vele en Piet_Piraat is mijn alter ego.
Idd erg leuk, jammer dat ze het publiek zoveel in beeld dedenquote:
Maar waarom klonen gebruiken? Zie daar het voordeel niet van inquote:Op maandag 25 juni 2012 23:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Deze is de orginele, daarnaast nog vele en Piet_Piraat is mijn alter ego.
Ik geloof dat het gisteren was op TV een film over Michael jackson,quote:Op maandag 25 juni 2012 23:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Idd erg leuk, jammer dat ze het publiek zoveel in beeld deden
Ah, Kastanova ken ik nog wel qua naam en Vosss moet altijd werken als de F1 er op isquote:Op maandag 25 juni 2012 23:54 schreef sig000 het volgende:
Vosss die kent me weer als Schuumert maar die had ik hier uitgeleend aan Kastanova toen zijn voorraad kloons opraakte.
Mijn sterrebeeld is Tweeling, misschien ligt het daaraan?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar waarom klonen gebruiken? Zie daar het voordeel niet van in
Een dorp verderop is een sportwinkel die zo heet....quote:
Die duitser? Mensen zeggen dati k goed kan dansen... Maarja dat kan ik eigenlijk alleen in een club...quote:Op maandag 25 juni 2012 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geloof dat het gisteren was op TV een film over Michael jackson,
maar dan in het duits![]()
Maar ik dacht eerst 10 minuten dat ik naar de echte Michael zat te kijken![]()
die kon dansen die goser
Ja dat vraag ik me ook altijd weer afquote:Op maandag 25 juni 2012 23:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar waarom klonen gebruiken? Zie daar het voordeel niet van in
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een dorp verderop is een sportwinkel die zo heet....
Ben ik daar 2 weken geleden om een cadeautje voor de dochter van een vriendin te kopen, bedenk ik bij de kassa dat mijn oudste ook nog sportsokken nodig heeft... dus ik zeg dat zo half, begin de oudste vast te bellen, knul achter de kassa loopt al naar de juiste kleur en de juiste maat (meneer heeft schoenmaat 49), en ik grap aan de telefoon tegen zoonlief dat de knul in de winkel hem kennelijk kent, want hij loopt gelijk naar de goeie maat....
Zegt B; Oh, doe Peter de groeten van me.
Ik tegen knul: Ben jij Peter? Je moet de groeten hebben....
Peter: Van B zeker?
De rij kloons van Kastanova is legendarisch.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah, Kastanova ken ik nog wel qua naam en Vosss moet altijd werken als de F1 er op is
Toen had die tenminste nog een gezond kleurtjequote:
Dus je werd herkent in een dorp naast jouw dorp als de ma van B? Ja niets bijzonders volgens mij..quote:Op maandag 25 juni 2012 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een dorp verderop is een sportwinkel die zo heet....
Ben ik daar 2 weken geleden om een cadeautje voor de dochter van een vriendin te kopen, bedenk ik bij de kassa dat mijn oudste misschien ook nog sportsokken nodig heeft... dus ik zeg dat zo half, begin de oudste vast te bellen, knul achter de kassa loopt al naar de juiste kleur en de juiste maat (meneer heeft schoenmaat 49), en ik grap aan de telefoon tegen zoonlief dat de knul in de winkel hem kennelijk kent, want hij loopt gelijk naar de goeie maat....
Zegt B; Oh, doe Peter de groeten van me.
Ik tegen knul: Ben jij Peter? Je moet de groeten hebben....
Peter: Van B zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |