?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die vind ik ook behoorlijk fout... iemand missen en ervan houden terwijl je hem/haar nog niet kent...
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow... dat had de TT moeten zijn![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow... dat had de TT moeten zijn![]()
Gaat manlief zich zorgen maken als hij in je topiclist ziet dat je in een alimentatiereeks zit te posten?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:49 schreef sacha het volgende:
nu moet ik weer zoveel posten om van de topictitel af te komen
Maakt niet uit, zolang z'n vrouw hem maar niet met de kinderen achterlaat en de gastendoekjes meeneemt.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat doet die vriendin van jan smit met wesley snijder?
Deze is de orginele, daarnaast nog vele en Piet_Piraat is mijn alter ego.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
van wie was jij ook alweer een kloon?
mijn man leest nietquote:Op maandag 25 juni 2012 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaat manlief zich zorgen maken als hij in je topiclist ziet dat je in een alimentatiereeks zit te posten?
o jah... ik weet het weer Piet Piraatquote:Op maandag 25 juni 2012 23:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Deze is de orginele, daarnaast nog vele en Piet_Piraat is mijn alter ego.
Idd erg leuk, jammer dat ze het publiek zoveel in beeld dedenquote:
Maar waarom klonen gebruiken? Zie daar het voordeel niet van inquote:Op maandag 25 juni 2012 23:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Deze is de orginele, daarnaast nog vele en Piet_Piraat is mijn alter ego.
Ik geloof dat het gisteren was op TV een film over Michael jackson,quote:Op maandag 25 juni 2012 23:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Idd erg leuk, jammer dat ze het publiek zoveel in beeld deden
Ah, Kastanova ken ik nog wel qua naam en Vosss moet altijd werken als de F1 er op isquote:Op maandag 25 juni 2012 23:54 schreef sig000 het volgende:
Vosss die kent me weer als Schuumert maar die had ik hier uitgeleend aan Kastanova toen zijn voorraad kloons opraakte.
Mijn sterrebeeld is Tweeling, misschien ligt het daaraan?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar waarom klonen gebruiken? Zie daar het voordeel niet van in
Een dorp verderop is een sportwinkel die zo heet....quote:
Die duitser? Mensen zeggen dati k goed kan dansen... Maarja dat kan ik eigenlijk alleen in een club...quote:Op maandag 25 juni 2012 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geloof dat het gisteren was op TV een film over Michael jackson,
maar dan in het duits![]()
Maar ik dacht eerst 10 minuten dat ik naar de echte Michael zat te kijken![]()
die kon dansen die goser
Ja dat vraag ik me ook altijd weer afquote:Op maandag 25 juni 2012 23:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar waarom klonen gebruiken? Zie daar het voordeel niet van in
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een dorp verderop is een sportwinkel die zo heet....
Ben ik daar 2 weken geleden om een cadeautje voor de dochter van een vriendin te kopen, bedenk ik bij de kassa dat mijn oudste ook nog sportsokken nodig heeft... dus ik zeg dat zo half, begin de oudste vast te bellen, knul achter de kassa loopt al naar de juiste kleur en de juiste maat (meneer heeft schoenmaat 49), en ik grap aan de telefoon tegen zoonlief dat de knul in de winkel hem kennelijk kent, want hij loopt gelijk naar de goeie maat....
Zegt B; Oh, doe Peter de groeten van me.
Ik tegen knul: Ben jij Peter? Je moet de groeten hebben....
Peter: Van B zeker?
De rij kloons van Kastanova is legendarisch.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah, Kastanova ken ik nog wel qua naam en Vosss moet altijd werken als de F1 er op is
Toen had die tenminste nog een gezond kleurtjequote:
Dus je werd herkent in een dorp naast jouw dorp als de ma van B? Ja niets bijzonders volgens mij..quote:Op maandag 25 juni 2012 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een dorp verderop is een sportwinkel die zo heet....
Ben ik daar 2 weken geleden om een cadeautje voor de dochter van een vriendin te kopen, bedenk ik bij de kassa dat mijn oudste misschien ook nog sportsokken nodig heeft... dus ik zeg dat zo half, begin de oudste vast te bellen, knul achter de kassa loopt al naar de juiste kleur en de juiste maat (meneer heeft schoenmaat 49), en ik grap aan de telefoon tegen zoonlief dat de knul in de winkel hem kennelijk kent, want hij loopt gelijk naar de goeie maat....
Zegt B; Oh, doe Peter de groeten van me.
Ik tegen knul: Ben jij Peter? Je moet de groeten hebben....
Peter: Van B zeker?
Je blijft anoniemer, als ik postcount optel van alle kloons dan sta ik ergens bij de top 50 posters, nu niet.quote:
Nog nooit bewezen dat hij pedo was al hoewel er wel sterke aanwijzingen voor warenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
Mja hij was pedo en zag er niet uit, dat is hoe ik hem ken eigenlijk... Zijn muziek vond ik ook bagger. ''HIHIIIII ''
Ja, maar niet in het wild... alleen in de sportwinkel, terwijl B er toch beduidend sportiever uitziet dan ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je werd herkent in een dorp naast jouw dorp als de ma van B? Ja niets bijzonders volgens mij..
Is dat zo erg dan om in een top 50 te geraken?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je blijft anoniemer, als ik postcount optel van alle kloons dan sta ik ergens bij de top 50 posters, nu niet.
Mwah, ik had m'n kind niet bij hem laten logeren....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nog nooit bewezen dat hij pedo was al hoewel er wel sterke aanwijzingen voor waren
Mja ach, ik vind het maar eng gedoe allemaal rond die kerel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nog nooit bewezen dat hij pedo was al hoewel er wel sterke aanwijzingen voor waren
Het bewijzen wordt niet echt makkelijker meer sinds ie dood isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar ja... ik vraag me dan soms af waarom het zoveel moeite kostte om het te bewijzen en zelfs nu die dood is, zijn er nog steeds geen bewijzen en dat vind ik dan raar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik had m'n kind niet bij hem laten logeren....
Dood maakt geen verschil in bewijzen te leveren hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Het bewijzen wordt niet echt makkelijker meer sinds ie dood is
Huh? Waar haal je dat toch vandaan? Zal wel op plek 1.000.000 staan of zoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:04 schreef Leandra het volgende:
# 152... dat doe ik nog netjes.
Chufi doet wel een aardige poging Tong in te halen met z'n plaats 19
Op dit forum maakt dat zeker uit ja. Wanneer ik alles op 1 account had gepost dan viel ik veel meer op.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan om in een top 50 te geraken?
Voordat je Tong inhaalt ben je toch wel even bezig denk ik danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op dit forum maakt dat zeker uit ja. Wanneer ik alles op 1 account had gepost dan viel ik veel meer op.
Had ie zelf waarschijnlijk ook nooit om gevraagdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik had m'n kind niet bij hem laten logeren....
Het is sowieso lastig te bewijzen, en als iemand dood is helemaal.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar ja... ik vraag me dan soms af waarom het zoveel moeite kostte om het te bewijzen en zelfs nu die dood is, zijn er nog steeds geen bewijzen en dat vind ik dan raar.
http://forum.fok.nl/user/list_usertotalsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Huh? Waar haal je dat toch vandaan? Zal wel op plek 1.000.000 staan of zo
Iedereen kent tong en bijna niemand kent mij, wil ik graag zo houden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Voordat je Tong inhaalt ben je toch wel even bezig denk ik dan
Nee dat haal ik nooit... tong is net zo oud en heeft 7 jaar voorsprong...,,,quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:04 schreef Leandra het volgende:
# 152... dat doe ik nog netjes.
Chufi doet wel een aardige poging Tong in te halen met z'n plaats 19
Ja zo ongeveerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Huh? Waar haal je dat toch vandaan? Zal wel op plek 1.000.000 staan of zo
En verder geen leven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat haal ik nooit... tong is net zo oud en heeft 7 jaar voorsprong...,,,
Ik moest echt even nadenken wat "diel ijst" wasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
Lol... Ik voel me een newbie door diel ijst
LKerrr he, moetne lezne nara imeand die de lettres vekreerd om tytp. Tohc is hte geod te deon.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moest echt even nadenken wat "diel ijst" was![]()
Lol, voordat ik in die lijst terecht kom ben ik wel een heel stuk verderquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Deze zit op: 30249 (gemiddeld 9 per dag)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, voordat ik in die lijst terecht kom ben ik wel een heel stuk verder
misschien is het wel prettig om je idioot te gedragen, of juist heel serieus, of om anoniem je hart te luchten zonder dat je eventjes is diverse topics gequote wordtquote:
Nee, je had gewoon de spatie een letter te laat geplaatstquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
LKerrr he, moetne lezne nara imeand die de lettres vekreerd om tytp. Tohc is hte geod te deon.
Ok jij hebt gelijk, vergeef mequote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je had gewoon de spatie een letter te laat geplaatst
Ik gedraag me met al m'n kloons keurig eigenlijk, heb alleen op deze account (5) notes, en degenen die me kennen weten toch wel welke kloons van mij zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:14 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien is het wel prettig om je idioot te gedragen, of juist heel serieus, of om anoniem je hart te luchten zonder dat je eventjes is diverse topics gequote wordt
Staan we gelijk opquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:16 schreef Mickeys het volgende:
Goed... dan ik maar eens snoezelen en zo.. zal morgen wel weer bijtijds wakker zijn (uurtje of 6)
Sweet dreams allemaal
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:18 schreef Leandra het volgende:
Truste Mickeys, en andere slapers![]()
Ik ben er ook vandoor....
En vergeet google niet, eigenlijk is deze ook een kloon omdat de naam die ik op IRC en FXP forums gebruikte niet echt handig was op Fok!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:14 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien is het wel prettig om je idioot te gedragen, of juist heel serieus, of om anoniem je hart te luchten zonder dat je eventjes is diverse topics gequote wordt
Ik word dat persoonlijke gedoe omtrent mijn username een beetje zat... Mensen reageren een beetje veel op de persoon ipv op de tekst die je typt krijg ik het idee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:14 schreef sacha het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook een kloon, als ik dit goed interpreteer?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:14 schreef sacha het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wordt het tijd voor een kloon.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word dat persoonlijke gedoe omtrent mijn username een beetje zat... Mensen reageren een beetje veel op de persoon ipv op de tekst die je typt krijg ik het idee.
Kan gebeuren .... Happens to me as well somtimes Trusten Fannquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Welterusten... ik was effe verdwqq;d op you tube
Morgen hebben we een newniequote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een kloon.
Eerst neem je wat afstand en dan ga je gewoon als newbie posten, dat is best wel leuk.
Heb je stiekum niet paar kloons ooit gebruikt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:33 schreef golfer het volgende:
Masterchef was weer leuk.
En qua usertotals kom je vanzelf, ook als je niet overdreven veel post, na een jaar of 12 toch wel een keer in die top terecht.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook een kloon, als ik dit goed interpreteer?dat zou zo maar kunnen, of niet natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:16 schreef Mickeys het volgende:
Goed... dan ik maar eens snoezelen en zo.. zal morgen wel weer bijtijds wakker zijn (uurtje of 6)
Sweet dreams allemaal
Ooit 1x een groepskloon in VBL gebruikt. (Harrie de Hool). Verder nooit iets te verbergen gehad en altijd gewoon mijzelf gebleven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:35 schreef sig000 het volgende:
Heb je stiekum niet paar kloons ooit gebruikt?
alsof je met een kloon niet jezelf kan zijn...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Verder nooit iets te verbergen gehad en altijd gewoon mijzelf gebleven.
Het is soms handig om in verschillende subfora met verschillende kloon te posten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:39 schreef sacha het volgende:
[..]
alsof je met een kloon niet jezelf kan zijn...
gammaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is soms handig om in verschillende subfora met verschillende kloon te posten.
Een kloon is vaak 1 van je persoonlijkheden, maar ik heb geen last van MPS.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:39 schreef sacha het volgende:
alsof je met een kloon niet jezelf kan zijn...
Ik ben er een aantal kwijt maar Yvonne resert ze zo voor me.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:41 schreef sacha het volgende:
ben nog altijd voorstander van het grote kloon-ontvoerspel
maar wel een gebrek aan humorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Een kloon is vaak 1 van je persoonlijkheden, maar ik heb geen last van MPS.
Tsja mijn sterrebeeld is tweeling en dan ook nog op de grens, paar minuten later was het een kreeft geweest.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Een kloon is vaak 1 van je persoonlijkheden, maar ik heb geen last van MPS.
En dat kan jij daaruit beoordelen, want...quote:
Voor Sacha ook.quote:
ojeetjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat kan jij daaruit beoordelen, want...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |