Zou Yvonne dat leuk vinden als ik mijn moobs erbij doe?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:28 schreef GGMM het volgende:
Vergeet overigens geen pics van je tieten of evt. die van je zusje mee te sturen in je sollicitatie, ik zie nu pas dat yvonne vergeten is om dat erbij te zetten.
interessanter imo, gewone Natuurkunde werd me toch net iets te droog. Maar misschien dat jij er anders over denkt.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
En waarom heb je Technische gekozen, en niet normale natuurkunde?
Ik vond het best grappig.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
Als ik HMF nu zie posten herinnert me dat aan mij vorige week zondag![]()
Meen je nietquote:Op maandag 25 juni 2012 22:28 schreef GGMM het volgende:
Vergeet overigens geen pics van je tieten of evt. die van je zusje mee te sturen in je sollicitatie, ik zie nu pas dat yvonne vergeten is om dat erbij te zetten.
Ik heb hetzelfde jaquote:Op maandag 25 juni 2012 22:29 schreef Adames het volgende:
[..]
interessanter imo, gewone Natuurkunde werd me toch net iets te droog. Maar misschien dat jij er anders over denkt.
Ik zou niet weten wie een goede mod zou zijn. Ik weet het van een paar in ieder geval dat ze het niét zouden zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb al een voorkeur voor een mod trouwens...
Gijp.quote:
uh.... ik weet niet precies wat je bedoelt, maar het zal wss onderzoek bij 'normale' bedrijven zijn. Geen TNO of wat dan ookquote:Op maandag 25 juni 2012 22:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde ja
Weet je ook al een beetje welke richting je in wilt? Bedrijfsleven, onderzoek...
Ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie een goede mod zou zijn. Ik weet het van een paar in ieder geval dat ze het niét zouden zijn
Nou gewoon, er zijn een aantal natuurkundigen die dan als financieel analist ofzo gaan werken, of een master ectrie gaa ndoenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:31 schreef Adames het volgende:
[..]
uh.... ik weet niet precies wat je bedoelt, maar het zal wss onderzoek bij 'normale' bedrijven zijn. Geen TNO of wat dan ook
Penislengte ook.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:33 schreef mrstylo het volgende:
Ik wil wel, maar als je hele privé informatie moet aangeven dan niet.
Daar schaam ik me niet voor.quote:
nee man, natuurkunde is mooierquote:Op maandag 25 juni 2012 22:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nou gewoon, er zijn een aantal natuurkundigen die dan als financieel analist ofzo gaan werken, of een master ectrie gaa ndoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |