Een oogje op jou houdenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEEEEEE TIETENVROUW AWT DEO JIJ HIER
Het is Latijn, niet Latijnsquote:Op maandag 25 juni 2012 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
als je al latijns spreekt heb je met russisch mazzel, er is veel van latijns geleend
en italiaans moet ook een redelijk makkie zijn dan, ook dat heeft veel latijnse geschiedenis
Ah nicequote:
De prachtige stad Eindhovenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ah nice
Zat ook een beetje te denken aan die richting TW, TN of Ectrie
Doe je in Delft? Of Eindhoven?
mee eens, mijn doel is dan ook om zomer 2014 de transsiberieexpres te doen met de rossiaquote:Op maandag 25 juni 2012 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Rotte van talen vond en vind ik, is dat het zo kut is om te leren als je er toch niks mee doet. Ik kan wel mooi Spaans gaan leren, maar dat is niet zo fijn voor die ene keer per 3 jaar dat ik in Spanje ben.
Duits daarentegen kan ik wel uitstekend, maar dat gebruik ik dan ook vaak genoeg.
Jij moet helemaal een permban krijgen.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen ze mod was had ze ook geen inbreng hier dus niet overdrijven jij
Mailtquote:
Ik dacht dat je aardig wasquote:Op maandag 25 juni 2012 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij moet helemaal een permban krijgen.
De rest vind ik wel lief hoor. Behalve Littlerabbit.
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij moet helemaal een permban krijgen.
De rest vind ik wel lief hoor. Behalve Littlerabbit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |