Nu wel.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
mag niet van ome adsense/google #goodexcuus
zijn eigen schuld, ik mag er 2000, dus daar ga ik naar toe werken ook. Met als sport dat het wel alleen foto's moeten zijn die ik tof vind. Dus niet volplempen om het volplempen, wel wat kwaliteit natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Je hebt een aparte server gekregen van Danny
ja je moet ze ook niet in de blender stoppen, dan gaan ze gauw stuk ja.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja je moet ze ook niet in de blender stoppen, dan gaan ze gauw stuk ja.
Nou ok, vooruitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
ja ik kan er niks aan doen. Nu kan je wel kijken voor zo;n langharige cavia oid, is lekker hip.quote:
yups, modage onlyquote:Op maandag 25 juni 2012 21:47 schreef GGMM het volgende:
Thnx.![]()
![]()
Slim van je dat je die age-sensor erin zette.
In het echt is alles toch beterquote:
firefoxquote:Op maandag 25 juni 2012 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ging in dat fobo kijken volgens mij crashte firefox door die hoeveelheid foto's
O.a. een processor serie/type van Intel.quote:
Zag tot dusver geen foto's waar jij op leek te staan dus ik dacht laat ook maar..quote:Op maandag 25 juni 2012 22:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
firefox
Mijn chrome op mijn simpele i5 laptopje van toshiba kan de fobo gewoon inlezen
Ik sta er toch zeker op een stuk of 20quote:Op maandag 25 juni 2012 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zag tot dusver geen foto's waar jij op leek te staan dus ik dacht laat ook maar..
Ik heb gister gesolliciteerd naar een pak slaagquote:Op maandag 25 juni 2012 22:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zeg eens, wie heeft er nog niet gesolliciteerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |