what the fuck,quote:Op maandag 25 juni 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Binnen 10 seconde een dm van onze beste man
Wederom ben ik al gevraagdquote:
Lekker weet ik niet, groot daarentegenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
Hey daar is die mod met die lekkere tieten, so i've heard.
TVP.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
Lekker weet ik niet, groot daarentegen
Ik heb helemaal niks afgewezenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
En wederom doe je het afwijzen. Wat ben jij nou voor waardeloze hommo
n00b, je zet laag in man. Ik heb nu na ruim 5 jaar al 5498 per maand. Netto.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
350 euro de maand, gratis full abo en pics van Jojoortje and i'm your guy.
800 foto's in je FB, maar geen enkele tietfoto, wat is dat danquote:Op maandag 25 juni 2012 21:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik wel wel oordelen hoor, pics mogen zowel via DM als PM.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oh, ik dacht niet te hoog want ja ik heb gehoord dat Danny nog al een geld wolf is..quote:Op maandag 25 juni 2012 21:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
n00b, je zet laag in man. Ik heb nu na ruim 5 jaar al 5498 per maand. Netto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
486 foto's van de toegestane 2000 = 24,3%quote:Op maandag 25 juni 2012 21:40 schreef Adames het volgende:
[..]
800 foto's in je FB, maar geen enkele tietfoto, wat is dat dan
Zo per ongeluk bij het gaan zitten in de bios tittie-bump gedaan?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb gewoon aan haar borsten gezeten
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb gewoon aan haar borsten gezeten
Nee manquote:Op maandag 25 juni 2012 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo per ongeluk bij het gaan zitten in de bios tittie-bump gedaan?
we hebben samen guinness achterover geslagen. Uren achter elkaar. Dan doe je wel eens 'dingen'quote:Op maandag 25 juni 2012 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo per ongeluk bij het gaan zitten in de bios tittie-bump gedaan?
Je hebt een aparte server gekregen van Dannyquote:Op maandag 25 juni 2012 21:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
486 foto's van de toegestane 2000 = 24,3%
en over vier-zes weken komen daar nog een trits bij
Nu wel.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
mag niet van ome adsense/google #goodexcuus
zijn eigen schuld, ik mag er 2000, dus daar ga ik naar toe werken ook. Met als sport dat het wel alleen foto's moeten zijn die ik tof vind. Dus niet volplempen om het volplempen, wel wat kwaliteit natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Je hebt een aparte server gekregen van Danny
ja je moet ze ook niet in de blender stoppen, dan gaan ze gauw stuk ja.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja je moet ze ook niet in de blender stoppen, dan gaan ze gauw stuk ja.
Nou ok, vooruitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
ja ik kan er niks aan doen. Nu kan je wel kijken voor zo;n langharige cavia oid, is lekker hip.quote:
yups, modage onlyquote:Op maandag 25 juni 2012 21:47 schreef GGMM het volgende:
Thnx.![]()
![]()
Slim van je dat je die age-sensor erin zette.
In het echt is alles toch beterquote:
firefoxquote:Op maandag 25 juni 2012 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ging in dat fobo kijken volgens mij crashte firefox door die hoeveelheid foto's
O.a. een processor serie/type van Intel.quote:
Zag tot dusver geen foto's waar jij op leek te staan dus ik dacht laat ook maar..quote:Op maandag 25 juni 2012 22:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
firefox
Mijn chrome op mijn simpele i5 laptopje van toshiba kan de fobo gewoon inlezen
Ik sta er toch zeker op een stuk of 20quote:Op maandag 25 juni 2012 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zag tot dusver geen foto's waar jij op leek te staan dus ik dacht laat ook maar..
Ik heb gister gesolliciteerd naar een pak slaagquote:Op maandag 25 juni 2012 22:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zeg eens, wie heeft er nog niet gesolliciteerd?
16 stoten 1 tegen? of werkt die score niet zo?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:10 schreef BrandX het volgende:
nou vooruit:
[ afbeelding ]
ik ben die in het rood, mijn NK, gewonnen met 16-1
Dat doet iedereen hier toch?quote:
Ja hoorquote:
Ze heeft 16 juryleden gepijpt, eentje was homoquote:Op maandag 25 juni 2012 22:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
16 stoten 1 tegen? of werkt die score niet zo?
van alle stoten die ik geplaatst heb zijn er 16 door alle drie de juryleden zowel raak als technisch correct bevonden. van mijn tegenstandster slechts 1quote:Op maandag 25 juni 2012 22:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
16 stoten 1 tegen? of werkt die score niet zo?
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kut BrandX is hier, nu moet ik me gedragen. Al kan ik ook vertellen dat ik vanavond gestudeeerd heb in het boek 'Adviseren als tweede beroep'. Dat waardeert ze wel
Wodkaquote:Op maandag 25 juni 2012 22:13 schreef BrandX het volgende:
[..]goegedaanjochie
Zelf heb ik aan mijn Russisch gezeten vanavond
Russisch?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:13 schreef BrandX het volgende:
[..]goegedaanjochie
Kut je bent er. Teveel gezopen?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:14 schreef Helpmefok het volgende:
WAZAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
hier zitten allemaal van die MMA matties, voor hun geldt raak=raak en harder=beterquote:Op maandag 25 juni 2012 22:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
van alle stoten die ik geplaatst heb zijn er 16 door alle drie de juryleden zowel raak als technisch correct bevonden. van mijn tegenstandster slechts 1
spaans is ook chillquote:Op maandag 25 juni 2012 22:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Russisch?
Vet! Zelfs doe ik Spaans maar dit is vrij...apart
Spreek je het al een beetje?
Smirnoffquote:Op maandag 25 juni 2012 22:13 schreef BrandX het volgende:
[..]goegedaanjochie
iz goed mateyh ik ben kk goede modquote:Op maandag 25 juni 2012 22:15 schreef napoleonfour het volgende:
HMF je kans is er , je kan modje worden bij vbl. Kan je dat op je cv schrijven naast je 14 diploma's.
ok, ok, ik ben al bangquote:Op maandag 25 juni 2012 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
hier zitten allemaal van die MMA matties, voor hun geldt raak=raak en harder=beter
ik weet niets van vechtsporten manquote:Op maandag 25 juni 2012 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
hier zitten allemaal van die MMA matties, voor hun geldt raak=raak en harder=beter
ja nou niet allemaal, maar zeg maar allemaalquote:Op maandag 25 juni 2012 22:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik weet niets van vechtsporten man
Grieks had ook zes naamvallenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
spaans is ook chill
En ja, een beetjeDie idioten hebben zes naamvallen joh gek! En ik snapte dat vroegah op school al niet bij duits, waar er maar vier zijn. Nou dat is alleen maar slechter geworden
het wordt eerst mee naar achter genomen.quote:
Grieks toch maar 5?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Grieks had ook zes naamvallen![]()
Latijn ook trouwens, best wel irritant
Maar Russisch is echt vet, ik heb een oudoom die tolk was ofzo en die sprak dat ook, maar het klinkt zo übernice altijd
Davy zseker weer van achteren genomenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het wordt eerst mee naar achter genomen.
mod moet RECHTvaardig zijn kan niet als je krom bent ±D ±D _o-quote:Op maandag 25 juni 2012 22:18 schreef Adames het volgende:
[..]
De Kromme moet eerst aangesteld worden
Gast, niet dronken op FOK! zittenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
mod moet RECHTvaardig zijn kan niet als je krom bent ±D ±D _o-
Ga naar bed, serieusquote:Op maandag 25 juni 2012 22:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
gelukkig kan je je shiftknop nog goed gebruikenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
heb je geen bans ter bescherming van iemand, tot morgenochtendquote:Op maandag 25 juni 2012 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ik zit hier weer m'n hart vast te houden voor wat HMF allemaal gaat posten nu hij dronken is.
Iddquote:Op maandag 25 juni 2012 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ik zit hier weer m'n hart vast te houden voor wat HMF allemaal gaat posten nu hij dronken is.
Wie wordt er kampioen komend seizoen?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben supernuchter mattie. 8x8 = 64. oohohoooooo.
al van jongs af aan door gefascineerd geweest, kreeg de kans om een cursus te doen, klassikaal voor weinig geld (11 lessen van 1,5 uur voor 250,-) dus naja, daar zit je dan met je neus in de boeken. We hebben van een native speaker les, echt tofquote:Op maandag 25 juni 2012 22:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Grieks had ook zes naamvallen![]()
Latijn ook trouwens, best wel irritant
Maar Russisch is echt vet, ik heb een oudoom die tolk was ofzo en die sprak dat ook, maar het klinkt zo übernice altijd
de_kromme noemde je net een lul en je zag het niet, nee jij bent echt nuchter hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 22:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben supernuchter mattie. 8x8 = 64. oohohoooooo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |