We gaan 's avonds bier zuipen bij de terminus.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vergeef het je. Na een blowjob.
MENSEN WAT DOEN WE MORGEN NOU PRECIES??
[..]
Oh dat ik slim ben en jij dom?
Aangezien je het op die manier interpreteert zou ik het eerder andersom stellenquote:
Wat wil jij andersom stellen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Aangezien je het op die manier interpreteert zou ik het eerder andersom stellen
Tijd enzo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
We gaan 's avonds bier zuipen bij de terminus.
Ik ook! Misschien komen we elkaar wel tegen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tijd enzo?Aangezien ik morgen op reis moet naar Skyrim
Met die graphics mod heb ik non stop een orgasme.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ook! Misschien komen we elkaar wel tegen!
Och, ze was wel een slet, maar ik heb haar net even toegevoegd op facebook om pics te kijken en ze ziet er nog steeds prima uit, al heeft ze al een kind uitgepoept.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik haat op niemand. Ik vond haar vies.
Nee, dat wist ik nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och, ze was wel een slet, maar ik heb haar net even toegevoegd op facebook om pics te kijken en ze ziet er nog steeds prima uit, al heeft ze al een kind uitgepoept.
Ik weet niet man, ik heb altijd een zwak voor haar gehad, maar dat weet jij ook wel.
Ze blijft mijn eerste.
Nou bij deze dan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik nietzulke dingen kunnen en konden mij niets boeien. Vooral op het stedelijk hield ik dat niet bij
Thanks for the info.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou bij deze dan.
Prachtig ook dat niemand geloofde dat ik haar geneukt had, omdat ze zelf nog maagd waren.
Afwezig, i.v.m. tentamen dat ik liever nu wil maken (en halen) dan als ik in Berlijn hoor te zitten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:26 schreef DeJori het volgende:
Terminusmeet 28-6-2012
Aanwezig
DeJori
Misschien
Afwezig
Meld even of je komt, en hoe laat.
Nope, bbq in h'sum..quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:26 schreef DeJori het volgende:
Terminusmeet 28-6-2012
Aanwezig
DeJori
Misschien
Afwezig
Meld even of je komt, en hoe laat.
Ik vroeg het van de week, toen kon niemandquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:29 schreef DeJori het volgende:
Terminusmeet 28-6-2012
Aanwezig
Bijdehand
DeJori
Misschien
Afwezig
shifto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |