SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
Uiltje van de Koningin:
EssieEi's portemonneetjes:
BrainTeaser's racoon:
Gevilte tas van BakkieDoen:
Maus und Elefanten van Angelof9:
Dekentje van Yppy:
Pandabeertje, by BrainTeaser
De superdeken van Herfstblad!
Een poesje van Mvr.Bij oh nee wacht, een bijtje van Mvr.Poes:
De geblockte willow-deken van The One and Only trui:
EssieEi's mobiel:
phluphy's bolero:
kniertje22's haaksels-uit-die-Disney-serie (sorry ik weet niet hoe ze heten)
[ Bericht 8% gewijzigd door BE op 26-06-2012 09:19:10 ]... ♥ ik mis je ♥
Die is zeker mooi, trui. Je wil 'm maken hé, geef het maar toe!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:11 schreef trui het volgende:
ik zag z'n mooie deken op flickr. met -vind ik- mooi 'regenboog' effect.
nou eigenlijk niet, want hij is al gemaakt. ik zou er dan toch net wat anders van willen maken. maar ik vind 'm wel echt prachtig gelukt.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:40 schreef phluphy het volgende:
[..]
Die is zeker mooi, trui. Je wil 'm maken hé, geef het maar toe!
Moet ik er een paar weghalen? Ik ken de regels eigenlijk niet, behalve dan dat er geen wipjes meer geplaatst worden.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:13 schreef bietel het volgende:
He wat lekker veel fotootjes weer in de OP! Ik weet dat niet iedereen daar blij mee is ivm laadtijd op telefoon (wat ik mij ook wel voor kan stellen), maar ik vind het altijd juist wel leuk. Beetje samenvatting van het vorige topic
Thanks!quote:Je bolero is goed gelukt phluphy! Niets meer aan doen inderdaad. Met blocken verandert de pasvorm waarschijnlijk weer en dat zou zonde zijn. Hij is mooi zoals is ie nu is
leutigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:02 schreef trui het volgende:
ik kwam een leuk plaatje tegen en heb 't even bewerkt voor hier.
[ afbeelding ]
't is niet echt in een handig formaat om het huidige standaard-plaatje bovenin te vervangen, al vind ik die inmiddels wel wat weeïg, wat jullie?
Nog niet! Maaaar, ik heb wel een leuk wolletje voor hem gekocht en ik heb op 12 juli een afspraak met wat breisters die me gaan helpen op gang te komen!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:22 schreef busbreier het volgende:
Gelukkig. En gelukkig kan ik mijn smokkelarijen nu ook niet meer terug vinden.
Enne... Angelof vertel eens ben je al aan je aap begonnen? Je moet het echt wel proberen hoor!
Tof!!! Leuk gedaan Trui en Dotteyquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
leutig![]()
ik heb hem een klein beetje aangepast naar en headerformaat..![]()
[ afbeelding ]
Genezen van het haakvirus, dat gaat nooit gebeuren gelukkig.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:56 schreef trui het volgende:
ik vind het er ook wel verschrikkelijk veel, ik vrees dat je daarna voorgoed genezen bent van 't haak-virus...
caroline, een heuse boerderij, wat leuk. veel succes! maar dat je boer nog slaapt om 7.00u is wel wat verontrustend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie deken en prachtige bolero maar wat een werk allemaal. Ben nu door omstandigheden aan het denken over een vliegengordijn. Kan toch niet moeilijk zijn en als hij af is zijn alle vliegen royaal overleden hahaha. Maar volgend jaar zou hij toch goed van pas komen.
Thanks! Dit is ongeveer wat ik zoek, alleen dan solid, en dat lijkt onmogelijk. Ga wel een beetje proberen tegen de tijd dat ik al mn vierkantjes af heb.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:03 schreef trui het volgende:
saaw, kijk eens onder de 'spoiler' in de OP, daar staan wel wat bruikbare linkjes voor 'join as you go' bijvoorbeeld.
Tof trui en Dotteyquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
leutig![]()
ik heb hem een klein beetje aangepast naar en headerformaat..![]()
[ afbeelding ]
Ik ben me ook aan het oriënteren op een vliegengordijn (al dan niet gehaakt).quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:08 schreef caroline88 het volgende:
Vliegending, dan denk ik aan die akelige plastic klapperdingen. Week of twee geleden zag ik er een van stof, geruisarm dus maar de onderkanten waren afgrijselijk ongelijk en dat soort dingen gaat me reuze irriteren. Heb een vuilniszak vol wolresten staan dus daar zou ik zo maar mee kunnen beginnen. Overigens is het vliegenplakding opgehangen op wetenschappelijke wijze (had ik nooit zelf bedacht!) al een flinke vermindering van de overlast. (steentje onderop leggen dan hangt hij maximaal uitgerekt en kan dus meer vliegen vangen)
ohhhhhh Jij durft!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:18 schreef Dottey het volgende:
Tof je breisel. nu nog gelijkmatig breien ^^ en in het andere topic dumpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |