SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
Uiltje van de Koningin:
EssieEi's portemonneetjes:
BrainTeaser's racoon:
Gevilte tas van BakkieDoen:
Maus und Elefanten van Angelof9:
Dekentje van Yppy:
Pandabeertje, by BrainTeaser
De superdeken van Herfstblad!
Een poesje van Mvr.Bij oh nee wacht, een bijtje van Mvr.Poes:
De geblockte willow-deken van The One and Only trui:
EssieEi's mobiel:
phluphy's bolero:
kniertje22's haaksels-uit-die-Disney-serie (sorry ik weet niet hoe ze heten)
[ Bericht 8% gewijzigd door BE op 26-06-2012 09:19:10 ]... ♥ ik mis je ♥
Die is zeker mooi, trui. Je wil 'm maken hé, geef het maar toe!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:11 schreef trui het volgende:
ik zag z'n mooie deken op flickr. met -vind ik- mooi 'regenboog' effect.
nou eigenlijk niet, want hij is al gemaakt. ik zou er dan toch net wat anders van willen maken. maar ik vind 'm wel echt prachtig gelukt.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:40 schreef phluphy het volgende:
[..]
Die is zeker mooi, trui. Je wil 'm maken hé, geef het maar toe!
Moet ik er een paar weghalen? Ik ken de regels eigenlijk niet, behalve dan dat er geen wipjes meer geplaatst worden.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:13 schreef bietel het volgende:
He wat lekker veel fotootjes weer in de OP! Ik weet dat niet iedereen daar blij mee is ivm laadtijd op telefoon (wat ik mij ook wel voor kan stellen), maar ik vind het altijd juist wel leuk. Beetje samenvatting van het vorige topic
Thanks!quote:Je bolero is goed gelukt phluphy! Niets meer aan doen inderdaad. Met blocken verandert de pasvorm waarschijnlijk weer en dat zou zonde zijn. Hij is mooi zoals is ie nu is
leutigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:02 schreef trui het volgende:
ik kwam een leuk plaatje tegen en heb 't even bewerkt voor hier.
[ afbeelding ]
't is niet echt in een handig formaat om het huidige standaard-plaatje bovenin te vervangen, al vind ik die inmiddels wel wat weeïg, wat jullie?
Nog niet! Maaaar, ik heb wel een leuk wolletje voor hem gekocht en ik heb op 12 juli een afspraak met wat breisters die me gaan helpen op gang te komen!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:22 schreef busbreier het volgende:
Gelukkig. En gelukkig kan ik mijn smokkelarijen nu ook niet meer terug vinden.
Enne... Angelof vertel eens ben je al aan je aap begonnen? Je moet het echt wel proberen hoor!
Tof!!! Leuk gedaan Trui en Dotteyquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
leutig![]()
ik heb hem een klein beetje aangepast naar en headerformaat..![]()
[ afbeelding ]
Genezen van het haakvirus, dat gaat nooit gebeuren gelukkig.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:56 schreef trui het volgende:
ik vind het er ook wel verschrikkelijk veel, ik vrees dat je daarna voorgoed genezen bent van 't haak-virus...
caroline, een heuse boerderij, wat leuk. veel succes! maar dat je boer nog slaapt om 7.00u is wel wat verontrustend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie deken en prachtige bolero maar wat een werk allemaal. Ben nu door omstandigheden aan het denken over een vliegengordijn. Kan toch niet moeilijk zijn en als hij af is zijn alle vliegen royaal overleden hahaha. Maar volgend jaar zou hij toch goed van pas komen.
Thanks! Dit is ongeveer wat ik zoek, alleen dan solid, en dat lijkt onmogelijk. Ga wel een beetje proberen tegen de tijd dat ik al mn vierkantjes af heb.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:03 schreef trui het volgende:
saaw, kijk eens onder de 'spoiler' in de OP, daar staan wel wat bruikbare linkjes voor 'join as you go' bijvoorbeeld.
Tof trui en Dotteyquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
leutig![]()
ik heb hem een klein beetje aangepast naar en headerformaat..![]()
[ afbeelding ]
Ik ben me ook aan het oriënteren op een vliegengordijn (al dan niet gehaakt).quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:08 schreef caroline88 het volgende:
Vliegending, dan denk ik aan die akelige plastic klapperdingen. Week of twee geleden zag ik er een van stof, geruisarm dus maar de onderkanten waren afgrijselijk ongelijk en dat soort dingen gaat me reuze irriteren. Heb een vuilniszak vol wolresten staan dus daar zou ik zo maar mee kunnen beginnen. Overigens is het vliegenplakding opgehangen op wetenschappelijke wijze (had ik nooit zelf bedacht!) al een flinke vermindering van de overlast. (steentje onderop leggen dan hangt hij maximaal uitgerekt en kan dus meer vliegen vangen)
ohhhhhh Jij durft!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:18 schreef Dottey het volgende:
Tof je breisel. nu nog gelijkmatig breien ^^ en in het andere topic dumpen
Hihi die zijn grappigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:41 schreef EsseEi het volgende:
cadeautje nog niet gegeven maar omdat ik vandaag wel tante ben geworden vind ik dat ik t best mag showen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twee slaapschapen!
Ik vind het ook best regelmatig hoor. Zeker voor een eerste breisel. Ik brei averechts inderdaad wat losser, maar er zitten geen rare lussen ofzo. Het enige wat niet zo goed lukte was steken bijzetten, dat zag er wel heel raar uit. Maar met in elkaar zetten heb ik dat weer weggemoffeld. Het was best een leuk patroon om te doen, want je breit het hele ding in 1 keer. Dan vouw je het dubbel en naai je de zijkanten aan elkaar. Ik ga dus snel het aapjes-patroon kopen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:17 schreef busbreier het volgende:
Angelof, je bent geslaagd voor je 1e breisel. Je kunt beginnen met je aapje hoor!
Ik vind je wel regelmatig breien. Of zitten de onregelmatigheden aan de achterkant? Er wordt in het patroon heel weinig averecht gebreid, daar zit voor de meeste breiers het moeilijkste punt. Meestal brei je averecht iets losser.
Knap dat je gelijk een knuffel hebt gebreid!!
voor een eerste keer ook echt niet onaardig..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:27 schreef trui het volgende:
ik vind 't er anders al aardig gelijkmatig uitzien hoor. knap werk!
Misschien wat kralen aan de onderkant dat het inderdaad wat zwaarder is?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:14 schreef YogaLove het volgende:
Hmm ja inderdaad.
Ik ben even aan het googlen, en schelpen / kralen is ook mooi (maar daar heb je er veeeeel van nodig). Het is wel zwaarder dus zal beter blijven hangen denk ik.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:17 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Misschien wat kralen aan de onderkant dat het inderdaad wat zwaarder is?
Benieuwd of mijn hond daarop gaat kauwen hahaha.
Die gooit het gordijn weer dicht nadat je erdoor bent gegaan.quote:
Ik kan nu nog even niets verzinnen waar ik die duim niet voor nodig heb, moet sowieso nog veel vormgeefwerk doen en heb een halve deken op bestelling liggen waar al voor betaald is. Dat moet maar even op een lager pitje nu dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:38 schreef trui het volgende:
ohnee bijou... wat ellendig! even goed rust nemen hoor! en soms kan het ook helpen je houding nog eens even goed te bekijken.
Herkenning!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:08 schreef MizzEnroe het volgende:
Wow saaw! Je bent al ver! Erg mooi!
Leuk dat je de blokjes random plaatst. ik krijg dat zelf nooit voor elkaar. Ben te obsessief perfectionistisch daarvoor.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:05 schreef NijntjesUk het volgende:
Kzag weer van alles voorbijkomen! Mooie dekens, een mobile, etc etc.
Inmiddels heb ik ook weer wat af. Zoef!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk gewordenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:05 schreef NijntjesUk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke Zoef!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:05 schreef NijntjesUk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, jij bent wel complimenteus de laatste tijd zeg!quote:
Ik wilde t niet zeggen, maar inderdaadquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:37 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Leuke Zoef!
[..]
Haha, jij bent wel complimenteus de laatste tijd zeg!
Volgens mij doen de meeste hema's dat niet, aangezien het niet in hun assortiment zit(van de winkel zelf). Wij doen het namelijk volgens mij ook niet en verwijzen dan ook naar de site.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:44 schreef caroline88 het volgende:
En als jouw hema het niet heeft kun je het natuurlijk altijd vragen. Omdat het standaard in het assortiment zit is het makkelijk te bestellen lijkt me.
Zoef is lief
wat leest iedereen het verkeerd de laatste tijdquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:37 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Leuke Zoef!
[..]
Haha, jij bent wel complimenteus de laatste tijd zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
wat leuk dat pluizige koppie. Heb je dat met een speciaal wolletje gedaan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:41 schreef BrainTeaser het volgende:
En de kleine beestjes familie is weer uitgebreid!
[ afbeelding ]
Is ook een cadeautje voor dit weekend, dus hij krijgt nog een feesthoedje!
van hartequote:Op donderdag 28 juni 2012 19:48 schreef EsseEi het volgende:
die aap is tof!:D en dat beertje met pluizig hoofd ook!!
:D super leuk!
nichtjes waren heel blij met het slaapschaap, zus vond ze ook heel leuk!pyjama die ik erin had gedaan werd gelijk aangetrokken ^^ (een pyjama met Janneke van Jip en Janneke en nicihtje heet ook Janneke
)
Haha, ik weet ook wel dat je het echt niet zo bedoelt, maar het viel me gewoon op!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
wat leest iedereen het verkeerd de laatste tijd![]()
Ja, Elvira van de Wibra!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
wat leuk dat pluizige koppie. Heb je dat met een speciaal wolletje gedaan?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:26 schreef BrainTeaser het volgende:
Tip voor iedereen:
Vanaf maandag 2 juli 25% korting op alle breigarens bij Wibra!
Ik ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:37 schreef Herfstblad het volgende:
Leuk aapje, leuke pinguin en leuk ander beestje.
Ik mag geen Wibragaren kopen, heb nog genoeg.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:26 schreef BrainTeaser het volgende:
Tip voor iedereen:
Vanaf maandag 2 juli 25% korting op alle breigarens bij Wibra!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik ben ook niet zo'n fan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:06 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vind het wibra spul niet eens echt geweldig, ik heb eigenlijk min of meer besloten om het helemaal niet meer te kopen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:03 schreef Godagoyas het volgende:
WMWS
Die is wel heel tof moet ik toegevnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Ik kan juist totaal niet haken als ik in de stress schiet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:08 schreef YPPY het volgende:
Dat het therapeutisch kan werken, kan ik bevestigen.
Ik heb ergens zo'n halsrandje gezien bij Neila the koala van Dawn Toussaint (gratis patroon). Kijk daar es mss?quote:Dat gerimpelde effect vind ik zo leuk, maar hoe bereik je dat?
COLLARquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:10 schreef BrainTeaser het volgende:
Die huisjesdeken wordt tof!
Heeft iemand misschien enig idee hoe je zo'n soort kraagje maakt?
Dat gerimpelde effect vind ik zo leuk, maar hoe bereik je dat?
Ha, geweldig!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:56 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
COLLAR
Color D. Ch 26.
1 sc in the second st from hook.
Make 3 dc in each st till the last one. 1 sc in the last st
Als jij hem dan uitschrijft en doormailt kunnen we nog een speciale facebook pagina beginnen!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:22 schreef BrainTeaser het volgende:
Ik ook!Maar vind $5,50 wat duur, dus zoiets maak ik dan liever na van het plaatje!
Haha, is wel een idee ja!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:10 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
Als jij hem dan uitschrijft en doormailt kunnen we nog een speciale facebook pagina beginnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, tomorrow will be worse...
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:22 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Haha, is wel een idee ja!
Zie net op Ravelry dat de maakster uit Estland komt, dus die komt vast niet snel hier op Fok!
Denk dat ik 'm dit weekend nog wel afkrijg, dan plaats ik uiteraard een fotootje!Ik vind het wel een beetje sneu voor de ontwerper, zeker omdat ik degene ben die hier toen het popje heb geplaatst, omdat ik het patroon namelijk wel heb gekocht. Het is omgerekend 4,50 euro. Geen wereldbedrag natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, ik snap wat je bedoelt. En het is een punt dat al vaker voorbij is gekomen hier, met verschillende voor- en tegenargumenten, maar het blijft lastig denk ik...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje sneu voor de ontwerper, zeker omdat ik degene ben die hier toen het popje heb geplaatst, omdat ik het patroon namelijk wel heb gekocht. Het is omgerekend 4,50 euro. Geen wereldbedrag natuurlijk.
Je maakt het toch bewust precies na (tot aan het kraagje toequote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:30 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Tsja, ik snap wat je bedoelt. En het is een punt dat al vaker voorbij is gekomen hier, met verschillende voor- en tegenargumenten, maar het blijft lastig denk ik...
Als ik het popje van een foto na kan maken, waarom zou ik dan het patroon kopen? En als mensen 'mijn' popje evt. leuk genoeg vinden en mijn beschrijving gratis kunnen krijgen, waarom zouden zij dan het patroon kopen?
Als ik het patroon zou kopen en gratis door zou geven aan anderen, is het uiteraard een ander geval, want dan schend ik het auteursrecht van de maakster, maar daar is in dit geval geen sprake van...
Ik maak 'm inderdaad bewust na, omdat ik het een schattig ding vind, maar niet $5,50-schattig. Het plan voor de FB-pagina kwam niet van mij. Maar als iemand mij vraagt of ze mijn patroon mogen, zeg ik geen nee.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:36 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je maakt het toch bewust precies na (tot aan het kraagje toe) om er dan nu al plannen voor te hebben om er een FB pagina voor te maken om het aldaar gratis te verspreiden?
Van het vaasje was geen patroon omdat de maakster hier geen zin in had. Van deze is dit er echter welDat je 'm voor jezelf namaakt, helemaal prima.. dat je daarna de keuze maakt om deze gratis te gaan verspreiden, vind ik dan weer een beetje sneu voor de originele ontwerper.
Ehh..dat was een grapje?! Eigenlijk was mijn hele bericht over opschrijven/doormailen/FB pagina als geintje bedoeld. Als ik had geweten dat het zo gevoelig lag had ik het niet gedaan! En met even zoeken vind je zo wel een patroon van een dergelijk popje. Niet te moeilijk over doen hoor..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:36 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je maakt het toch bewust precies na (tot aan het kraagje toe) om er dan nu al plannen voor te hebben om er een FB pagina voor te maken om het aldaar gratis te verspreiden?
SPOILER: MarcoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
ja die, die had je toch voor de kleine van tan gemaakt?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:44 schreef trui het volgende:
Ynske, welke rammelaar bedoel je? ik heb volgens mij nooit een rammelaar met patroon gemaakt. en ook alleen met katoen, geen plastic. het rammeltje deed ik dan wel in een goed dichtgetaped surprise-(binnen)-ei.
[edit]nog even gezocht in m'n projecten, maar ik neem aan dat je deze bedoelt? ik had daar in beide bollen iets van een rammeltje gestopt, als ik me goed herinner.[/edit]
Yup, die van mij zijn ook slapper geworden. Hun hoofd blijft niet meer rechtop staan.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:32 schreef blabbel6 het volgende:
Hebben jullie ook bij het vaasje dat je de hals zo stevig mogelijk opvult, maar dat ie dan na een poosje toch slapper lijkt te worden?
De nek van mijn 2e vaasje heb ik zo volgestopt dat het haast zielig werd voor het beest, maar nu is het toch weer lastig om de kop rechtop te houden.
Die van mij staat nog steeds fier rechtop. Ik haak nu eenmaal veel te strak.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:08 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Yup, die van mij zijn ook slapper geworden. Hun hoofd blijft niet meer rechtop staan.
Ik had het met katoen gehaakt en naald 2,5.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef blabbel6 het volgende:
Wow wat een mooi vestje!! Is dat moeilijk? Heb je een duidelijk patroon bij elkaar kunnen schrapen?
Zou het aan het vulsel kunnen liggen dat sommige vaasjes na verloop van tijd hun kop laten hangen?
Ik heb toch niet heel los gehaakt. De 2e was van het spul van de Zeeman en naald 3. Volgens mij deed Essei het daar ook mee.
Ik vind het een beetje lastig omdat ik nog 2 opdrachten uit heb staan om vazen te haken. Misschien maar een stukje ijzerdraad erin doen of zo.
Inmiddels vind ik het niet meer moeilijk, maar soms moet ik goed opletten. Ik ben nog bij de panden, dat zal wel te doen zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef blabbel6 het volgende:
Wow wat een mooi vestje!! Is dat moeilijk? Heb je een duidelijk patroon bij elkaar kunnen schrapen?
Ik moet nog 1,5 vleugel en de petquote:Op dinsdag 3 juli 2012 07:43 schreef Ynske het volgende:
kop, snavel en lijf van ooievaar zijn klaar
nog twee poten, 6 tenen, vleugels en pet nog, zou t nog lukken vandaag?
weken, bijna 2 maanden op de tafel gelegenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:59 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik moet nog 1,5 vleugel en de pet
Maar ben al weken bezig.....heb niet zoveel tijd om te haken. Welke kleur pet heb jij?
Ik een roze....naam erop borduren is ook een leuk idee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
weken, bijna 2 maanden op de tafel gelegen
gister snavel en kop afgemaakt, misschien dat t lukt
een blauwe met de naam erop geborduurd en jij?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
wat leest iedereen het verkeerd de laatste tijd![]()
Ik vind hem erg schattig! deed me denken aan marvin de superheld.Ik zie het niet.. (dat ie loenst bedoel ik)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien ben ik zelf wel loens???![]()
Bedankt iedereen voor de complimentjes! (Ga nu eerst ff de rest van het topic lezen)
Huh, wat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:10 schreef trui het volgende:
ik zie 't ook niet als loensen. maar de lichtpuntjes vallen in een natuurlijke situatie eerder evenwijdig, dus allebei links of allebei rechts. waarschijnlijk doelt angel daar op?
natuurlijk ik.. ik ben de zuurpruim.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:47 schreef trui het volgende:
de lichtpuntjes in de apenogen, of was jij dat niet?onee dottey natuurlijk, sorry!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb dus een lijstje om te haken:
witte slingers voor her en der (ik heb al her alleen draadjes.. nu nog der)
een bruidsshawl voor het geval dat het weer ECHT ECHt niet mee zit of voor s'avonds laat. (ben op de helft denk ik) Tis wederom de opsekopseaardbei.. ben der gewoon flieft op en die zijn leuk om te maken![]()
Bovendien haak ik nu met een veel veel kleinere naald dan normaal en is het Annell dat dunne garen wat ik gebruik. Ziet er gelijk sjiek de friemel uit ipv dat lekkere losse
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Goed! Jammer dat je er geen spierballen van krijgtquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:25 schreef bietel het volgende:
Mooie deken bijou! Hoe is het met de haakspieren?
Dat is een leuke square!quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:18 schreef YogaLove het volgende:
Ik ben ondertussen ook begonnen aan een aantal ster cirkel granny squares voor een kussensloop. (4x4).
http://www.blijmetdraadjes.nl/ster-cirkel-granny-square-haken/
Wow !!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:03 schreef Bijou het volgende:
Laatste deken op bestelling is af
[ afbeelding ]
ohw sollyquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:18 schreef phluphy het volgende:
..... zit te wachten op foto's van Dottey.....
als je even het vorige topic enzo doorleest.. zie je die vraag vaak voorbij komen. en ook de antwoordenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:45 schreef S-A-I-N-T het volgende:
ik zie wel heel veel leuke dingen hier voorbij komen.
En ook zo mooi gehaakt. Ik ben nog niet zo bedreven met haken maar vind het heel erg leuk en ben druk aan het oefenen.
De giraffe heeft een lijf nu de rest van het beest nog.
Ik vroeg me af waar ik betaalbare vulling kan kopen. Pipo's is heel duur dacht ik, we hebben een hema en een zaak die van alles kan vullen daar wil ik morgen eens vragen maar dan zou ik graag wat richtprijzen willen.
Ik verheug me nu al op de vakantie straks heerlijk alle tijd om te haken.
liefs joyce
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
ik heb hem zelf ook in dikke fel gekleurde wol gemaakt (al meerder keren tussendoor) Gewoon lekker speels sjaaltje hoor ^^. draag hem met de punt van voren en flappen dan dernaast. Hij is dan ook lekker warmquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:10 schreef Godagoyas het volgende:
Wooooooooowwwwwww Dottey![]()
![]()
![]()
Krijg ook zin er aan te beginnen... maar daarvoor ga ik niet meer trouwen
Zo draag ik mn sjaaltjes ook... dus maar terugkeren in de topics en voor alle zekerheid opslaanquote:draag hem met de punt van voren en flappen dan dernaast. Hij is dan ook lekker warm![]()
maar je kunt hem ook weggeven.. ^^.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:05 schreef Dottey het volgende:
ook al is het bij slecht licht.. en is hij nog niet geblocked ofzo... een previewoh wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lievquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:54 schreef busbreier het volgende:
Wat prachtig Dottey! Ik zie die aardbei vooral in de detailfoto, niet zo zeer op de grote foto. En wat zou dat? Jij ziet er straks toch om op te snoepen zo mooi uit! Daarvoor trouw je toch...
LOL. Klopt, daar kan ik ongeveer twee dekens van makenquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:42 schreef Angelof9 het volgende:
Dat zijn minstens 30 bollen! Wat ga je maken? Oh wacht, jij bent de turbo deken-haakster...
Heel verstandigquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:58 schreef annelotje het volgende:
Wow bijou goed bezig!!
Ik probeer de wibra te vermijden want ik heb nog teveel om af te maken.
Ik zal het even op nu.nl vermelden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:02 schreef Godagoyas het volgende:
Ik ben een namiddagje alleen thuis... moet eigenlijk administratie en betalingen doen... MAAR !
niemand ziet het, niemand weet het
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:45 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ben net bij Zeeman geweest en heb 0 bolletjes wol gekocht!
maar WEL 10 paar haaknaalden?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:45 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ben net bij Zeeman geweest en heb 0 bolletjes wol gekocht!
ja... morgen over 12 weken zijn we al een uur getrouwdquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:57 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Heel veel leuke dingen ( tablet hoes, paardje,deken,etc) gezien,even in het algemeen: super!![]()
Dottey: jullie grote dag komt er snel aan, mooie omslagdoek hoor! Spannend zeg, ik dacht gelijk aan mijn 'dag' (inmiddels bijna 4jr en 2 kinderen verder..)
Baasje schiet niet op, ik heb zo de pest aan tellen..dus nog maar een randje aan de babydeken gehaakt, en ga nu bedenken wat ik nog meer wil maken. Simpel, snel en zonder tellen!
Oh nee, die rottige Zeeman naalden gebruik ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |