SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
Uiltje van de Koningin:
EssieEi's portemonneetjes:
BrainTeaser's racoon:
Gevilte tas van BakkieDoen:
Maus und Elefanten van Angelof9:
Dekentje van Yppy:
Pandabeertje, by BrainTeaser
De superdeken van Herfstblad!
Een poesje van Mvr.Bij oh nee wacht, een bijtje van Mvr.Poes:
De geblockte willow-deken van The One and Only trui:
EssieEi's mobiel:
phluphy's bolero:
kniertje22's haaksels-uit-die-Disney-serie (sorry ik weet niet hoe ze heten)
[ Bericht 8% gewijzigd door BE op 26-06-2012 09:19:10 ]... ♥ ik mis je ♥
Die is zeker mooi, trui. Je wil 'm maken hé, geef het maar toe!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:11 schreef trui het volgende:
ik zag z'n mooie deken op flickr. met -vind ik- mooi 'regenboog' effect.
nou eigenlijk niet, want hij is al gemaakt. ik zou er dan toch net wat anders van willen maken. maar ik vind 'm wel echt prachtig gelukt.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:40 schreef phluphy het volgende:
[..]
Die is zeker mooi, trui. Je wil 'm maken hé, geef het maar toe!
Moet ik er een paar weghalen? Ik ken de regels eigenlijk niet, behalve dan dat er geen wipjes meer geplaatst worden.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:13 schreef bietel het volgende:
He wat lekker veel fotootjes weer in de OP! Ik weet dat niet iedereen daar blij mee is ivm laadtijd op telefoon (wat ik mij ook wel voor kan stellen), maar ik vind het altijd juist wel leuk. Beetje samenvatting van het vorige topic
Thanks!quote:Je bolero is goed gelukt phluphy! Niets meer aan doen inderdaad. Met blocken verandert de pasvorm waarschijnlijk weer en dat zou zonde zijn. Hij is mooi zoals is ie nu is
leutigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:02 schreef trui het volgende:
ik kwam een leuk plaatje tegen en heb 't even bewerkt voor hier.
[ afbeelding ]
't is niet echt in een handig formaat om het huidige standaard-plaatje bovenin te vervangen, al vind ik die inmiddels wel wat weeïg, wat jullie?
Nog niet! Maaaar, ik heb wel een leuk wolletje voor hem gekocht en ik heb op 12 juli een afspraak met wat breisters die me gaan helpen op gang te komen!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:22 schreef busbreier het volgende:
Gelukkig. En gelukkig kan ik mijn smokkelarijen nu ook niet meer terug vinden.
Enne... Angelof vertel eens ben je al aan je aap begonnen? Je moet het echt wel proberen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |