Jonge, ga OF Fokken, OF film kijken. Ik hou niet zo van mensen die hun aandacht maar half bij FOK! hebben.quote:
Ja, toch wel?quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jonge, ga OF Fokken, OF film kijken. Ik hou niet zo van mensen die hun aandacht maar half bij FOK! hebben.
Ok, ik kies toch voor beidequote:Op maandag 25 juni 2012 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jonge, ga OF Fokken, OF film kijken. Ik hou niet zo van mensen die hun aandacht maar half bij FOK! hebben.
Dat idee had ik sowieso alquote:Op maandag 25 juni 2012 21:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jonge die gast zijn ritme is volgens mij zo fucked
Wat is ditquote:Op maandag 25 juni 2012 21:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ja. Wil je me even lekker lang en diep knijpen?
Altijd tegen me in deze manquote:
Dat is bij velen volgens mij omgedraaidquote:Op maandag 25 juni 2012 21:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
Altijd wanneer ik gegeten heb donder ik half in slaap.
De bakker krijgen noemen ze dat hierquote:Op maandag 25 juni 2012 21:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
Uitbuiken als een oude baasquote:Op maandag 25 juni 2012 21:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
Dat hoor ik vaker.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Altijd tegen me in deze man
[ afbeelding ]
Ik haat brabant niet, alleen brabanders.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De bakker krijgen noemen ze dat hier.
kom maar met die anti-brabant haat
Mensen die hun volle aandacht bij Fok! hebben.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik haat jou.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:58 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik haat brabant niet, alleen brabanders.
Scherpquote:Op maandag 25 juni 2012 21:58 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
quote:
Ik vind het niet netjes tegenover de mede FOK!kers.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mensen die hun volle aandacht bij Fok! hebben..
Ik denk niet dat er gehoor aan wordt gegeven, mijn beste.quote:
Britneyquote:
TROLOLOLOLOquote:Op maandag 25 juni 2012 21:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is dikwijls het geval wanneer ik het één of ander voorstel. De tragedie.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er gehoor aan wordt gegeven, mijn beste.
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Allure en knuffelen. Volgens mij zijn ijspegels nog warmer.
Niet tof doen mevrouwquote:
Ik heb dat met Frankrijkquote:Op maandag 25 juni 2012 21:58 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ach ende weequote:Op maandag 25 juni 2012 22:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Dat is dikwijls het geval wanneer ik het één of ander voorstel. De tragedie.
I demand screenshotquote:Op maandag 25 juni 2012 22:02 schreef BobbyB het volgende:
Wejow zo dat hele ding bij haar naar binnen
Ja sorry ben ook ff wat anders doen.
Dat is heel lelijk.:')quote:
Netjes schmetjes.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het niet netjes tegenover de mede FOK!kers.
Greg de Bakker?quote:
Wat nâh?! Hangt eâh vanaf hoe je bakkeâh eâhruìt ziet. Als ut zo'n lelèk mokkel is of un uìtgezaktuh keâhrel... dan is ut bès lelèk ja.quote:
Haagsquote:
Fijn, ja dat hoor ik morgen weer.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:04 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Wat nâh?! Hangt eâh vanaf hoe je bakkeâh eâhruìt ziet. Als ut zo'n lelèk mokkel is of un uìtgezaktuh keâhrel... dan is ut bès lelèk ja.
U spreekt ABN?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn, ja dat hoor ik morgen weer.
Ja.quote:
Wa?quote:
quote:
Nou bij Eigen Huis en Tuin had Thomas zo'n tafel gemaakt en die ging gewoon in z'n geheel bij dat meisje d'r huis naar binnen.quote:
Ik geniet ook elke keer weer met volle teugen.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:06 schreef WAHRHEIT het volgende:
Vind 't lekker om naar te luisteren hoor, plat haags. Nostalgie.
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geniet ook elke keer weer met volle teugen.
afgelopen week?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou bij Eigen Huis en Tuin had Thomas zo'n tafel gemaakt en die ging gewoon in z'n geheel bij dat meisje d'r huis naar binnen.
Nou neequote:
JIJ BENT ZEKER GEEN HAGENEES?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:06 schreef WAHRHEIT het volgende:
Vind 't lekker om naar te luisteren hoor, plat haags. Nostalgie.
Dat sloeg nergens opquote:Op maandag 25 juni 2012 22:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
JIJ BENT ZEKER GEEN HAGENEES?
NAH DAN BEN JIJ EEN VIEZE LAFFE *ding waarmee je een boot voor anker legt*HAGENEES WANT JE PRAAT NIET ZOALS MIJ
JIJ BENT OOK MAAR VAN VLEES EN BLOED WEETJE, IK BEN NU ONDERWEG.. JE CHEF HEB IK DR OOK AL UITGEWERKT..
Kut beestquote:Op maandag 25 juni 2012 22:09 schreef Adolecens het volgende:
Knettermooi hok voor de kittens gemaakt, wil die stomme poes van ons alleen maar in de schuur zitten met die kleintjes
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:12 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik zag een tijd geleden stand up comedy - kweet niet of 't Jekkers was - maar die zei GOEIE KANKAH MORGUH KANKAH SLAGAH. Ik moest huilen van 't lachen
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:12 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik zag een tijd geleden stand up comedy - kweet niet of 't Jekkers was - maar die zei GOEIE KANKAH MORGUH KANKAH SLAGAH. Ik moest huilen van 't lachen
JA!quote:
Is goed jong.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:16 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik ga voor hullie ff een nummertje opnemen
Mike Bodde.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:12 schreef WAHRHEIT het volgende:
Sorry, ik ben geen 11quote:
meteen plakkenquote:
Waar wacht je op.quote:
Volgens mij hebben ze die opgepikt in de vrijdagmiddag bijstandskroegquote:Op maandag 25 juni 2012 22:37 schreef Chai het volgende:
Wie is die rare dikke met die aardappelneus die wel vaker bij VI is eigenlijk.
Ben ergens anders mee bezigquote:
Mag ik weten wat?quote:
En er ook nog eens naar vragenquote:
Zit je op het toilet?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:34 schreef WAHRHEIT het volgende:
Zo ff opgenomen: Oh Oh Den Haag by monkeydluffy
Ik wil het graag wetenquote:
quote:
1000 mijlen onderzee, toch?quote:
Denk eens ff na?quote:
Fliker op Chaiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |