Jonge, ga OF Fokken, OF film kijken. Ik hou niet zo van mensen die hun aandacht maar half bij FOK! hebben.quote:
Ja, toch wel?quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jonge, ga OF Fokken, OF film kijken. Ik hou niet zo van mensen die hun aandacht maar half bij FOK! hebben.
Ok, ik kies toch voor beidequote:Op maandag 25 juni 2012 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jonge, ga OF Fokken, OF film kijken. Ik hou niet zo van mensen die hun aandacht maar half bij FOK! hebben.
Dat idee had ik sowieso alquote:Op maandag 25 juni 2012 21:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jonge die gast zijn ritme is volgens mij zo fucked
Wat is ditquote:Op maandag 25 juni 2012 21:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ja. Wil je me even lekker lang en diep knijpen?
Altijd tegen me in deze manquote:
Dat is bij velen volgens mij omgedraaidquote:Op maandag 25 juni 2012 21:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
Altijd wanneer ik gegeten heb donder ik half in slaap.
De bakker krijgen noemen ze dat hierquote:Op maandag 25 juni 2012 21:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
Uitbuiken als een oude baasquote:Op maandag 25 juni 2012 21:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
Dat hoor ik vaker.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Altijd tegen me in deze man
[ afbeelding ]
Ik haat brabant niet, alleen brabanders.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De bakker krijgen noemen ze dat hier.
kom maar met die anti-brabant haat
Mensen die hun volle aandacht bij Fok! hebben.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik haat jou.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:58 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik haat brabant niet, alleen brabanders.
Scherpquote:Op maandag 25 juni 2012 21:58 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik haat brabant niet, alleen brabanders.
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De bakker krijgen noemen ze dat hier.
kom maar met die anti-brabant haat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |