Wa?quote:
quote:
Nou bij Eigen Huis en Tuin had Thomas zo'n tafel gemaakt en die ging gewoon in z'n geheel bij dat meisje d'r huis naar binnen.quote:
Ik geniet ook elke keer weer met volle teugen.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:06 schreef WAHRHEIT het volgende:
Vind 't lekker om naar te luisteren hoor, plat haags. Nostalgie.
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geniet ook elke keer weer met volle teugen.
afgelopen week?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou bij Eigen Huis en Tuin had Thomas zo'n tafel gemaakt en die ging gewoon in z'n geheel bij dat meisje d'r huis naar binnen.
Nou neequote:
JIJ BENT ZEKER GEEN HAGENEES?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:06 schreef WAHRHEIT het volgende:
Vind 't lekker om naar te luisteren hoor, plat haags. Nostalgie.
Dat sloeg nergens opquote:Op maandag 25 juni 2012 22:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
JIJ BENT ZEKER GEEN HAGENEES?
NAH DAN BEN JIJ EEN VIEZE LAFFE *ding waarmee je een boot voor anker legt*HAGENEES WANT JE PRAAT NIET ZOALS MIJ
JIJ BENT OOK MAAR VAN VLEES EN BLOED WEETJE, IK BEN NU ONDERWEG.. JE CHEF HEB IK DR OOK AL UITGEWERKT..
Kut beestquote:Op maandag 25 juni 2012 22:09 schreef Adolecens het volgende:
Knettermooi hok voor de kittens gemaakt, wil die stomme poes van ons alleen maar in de schuur zitten met die kleintjes
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:12 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik zag een tijd geleden stand up comedy - kweet niet of 't Jekkers was - maar die zei GOEIE KANKAH MORGUH KANKAH SLAGAH. Ik moest huilen van 't lachen
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:12 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik zag een tijd geleden stand up comedy - kweet niet of 't Jekkers was - maar die zei GOEIE KANKAH MORGUH KANKAH SLAGAH. Ik moest huilen van 't lachen
JA!quote:
Is goed jong.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:16 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik ga voor hullie ff een nummertje opnemen
Mike Bodde.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:12 schreef WAHRHEIT het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |