Edit: nevermindquote:
Dan komt-ie nietquote:Op maandag 25 juni 2012 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bus hoort nu te gaan maar er staat niks op die borden? Eindhoven OLE
Faalbusquote:Op maandag 25 juni 2012 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bus hoort nu te gaan maar er staat niks op die borden? Eindhoven OLE
Een uur?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dan moet ik een uur wachten
Fixed!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Faalbus
Zo en omg ik heb echt heerlijke brownies gemaakt voor zaterdag, en ook echt supersimpel
Dan zijn ze denk ik wel opquote:
Dafuq!!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://blog.debijenkorf.nl/beauty/do-it-yourself-ombre-nails/
oreo bon noms natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 20:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan zijn ze denk ik wel opik maak voor zaterdag al oreobonbonnoms denk ik. Tenzij jullie liever brownies hebben natuurlijk
Nein, gradient.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dafuq!!
En sowieso is dat geen Ombre toch?
Ene Mirjam heeft haar in de comments verbeterdquote:Op maandag 25 juni 2012 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dafuq!!
En sowieso is dat geen Ombre toch?
Nee oreobonbonnoms zijn heerlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 20:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan zijn ze denk ik wel opik maak voor zaterdag al oreobonbonnoms denk ik. Tenzij jullie liever brownies hebben natuurlijk
heeft de pipoo t niet gefixt dan?quote:
Deels, want ik heb nu iig tv en telefoonquote:Op maandag 25 juni 2012 20:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
heeft de pipoo t niet gefixt dan?
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Deels, want ik heb nu iig tv en telefoonMaar de tv stoort echt zo erg dat ik 5 seconden kan kijken en dat ik dan een storing heb van 20 seconden
In mijn app staat brits. Maar daarnaast staat een foto van Gordon dus ik weet het niet zekerquote:Op maandag 25 juni 2012 20:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Vanavond komt de amerikaanse of engelse versie van hotter then my daughter op rtl5
O ja bij mij ook brits in de ziggo EPG modus en ook presentatie Grodon maf!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
In mijn app staat brits. Maar daarnaast staat een foto van Gordon dus ik weet het niet zeker
jullie snappen dat ik een bek trek hè?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooie smile puckz
Mijn radio doet maf. Like why.
Like duh. But the teeth, dey be nice!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jullie snappen dat ik een bek trek hè?
Britse HTMD
Mooien smile puckzzzquote:Op maandag 25 juni 2012 21:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jullie snappen dat ik een bek trek hè?
Britse HTMD
jep en geen gordonquote:
volgens mij is deze leuker dan de nl versiequote:
wow wat een figuur heeft die moederquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
HALLONSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.prrrr
吴 曼 迪
HALLONKiteehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
HALLONSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pousse
Once in a while, I just wanna dance and feel good
HALLONAaaawhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
oja die van mij zit nog in de garagequote:Op maandag 25 juni 2012 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik was kitteh kwijt ... dus ik hele tijd roepen, toen kreeg ik opeens dicht gezicht van JA WAT MOET JE NOU JOH!
ftfyquote:
Er was reclame voor de film op tv. Maar toen moest ik wel aan "vroeger" denken toen ik het altijd bij mijn oom op de playstation speeldequote:
Jaaa, heel wisselend idd. Superirritant!quote:Op maandag 25 juni 2012 22:50 schreef megamandy het volgende:
Facebook doet al de hele avond het niet fatsoenlijk. Zoals nu
fusionfreak heeft geen haar. Dat is touw op zijn hoofd.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:42 schreef megamandy het volgende:
Fusionfreak heeft gewoon langer haar dan mij volgens mij
Dankjequote:Op maandag 25 juni 2012 22:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
fusionfreak heeft geen haar. Dat is touw op zijn hoofd.
serieus. Als je je 'haar' met een speciale borstel van 160 euro moet 'borstelen' is het geen haar meer. Tevens gebruikt hij 'haarmedicijn'.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
DankjeJe laat mij weer beter voelen
Maar hij heeft tegenwoordig ook tettersquote:Op maandag 25 juni 2012 23:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
serieus. Als je je 'haar' met een speciale borstel van 160 euro moet 'borstelen' is het geen haar meer. Tevens gebruikt hij 'haarmedicijn'.
Ik wilde vanmiddag gaan, maar toen was ik te lam. En toen dacht ik van 'ik ga na mijn werk wel'. En toen moest ik ineens tot 23.15 werkenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nu nogfanatiekeling
![]()
Dan is het wel heerlijk om daarna je bed in te duiken.
Woooo awesomequote:Op maandag 25 juni 2012 23:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.thesunwashigh.com/2012/05/diy-galaxy-jeans.html
Deze wil ik.
Maar dat ga ik ongetwijfeld verpesten.
Jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaaaa he.Vind het zo ontzettend gaaf!
Voelt misschien wel wat hard aan inderdaad op bepaalde plekken, maar dat ligt er denk ik ook weer aan hoe dik je het opbrengt. Genoeg broeken die ook zo in de winkel hangen/hingen in de jaren '90quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:14 schreef Mss het volgende:
Super tof idee ja, maar het lijkt me 'vies' aanvoelen denk ik, zo'n broek vol verf.
quote:Pakje is ontvangen op depot en wordt vandaag aangeboden
ligt aan mijn rug op die dagquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Skjoe: Welke schoenen doe jij aan op je jurkje? Ik zit mijn schoenen te overlopen en ik vind niks passen![]()
![]()
Je kistenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Skjoe: Welke schoenen doe jij aan op je jurkje? Ik zit mijn schoenen te overlopen en ik vind niks passen![]()
![]()
Owjah...quote:
Kisten??quote:
Jaahh... Nude past idd overal op; maar ik weet niet of het een strak plan is om die aan te doen met velen bierquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:14 schreef megamandy het volgende:
Maar je hebt toch nude Maddens? Staan die niet?
Ik heb heul geen ballerina'squote:
Ken je kisten niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah...![]()
Hakken lijkt me geen strak plan dan idd
[..]
Kisten??
[..]
Jaahh... Nude past idd overal op; maar ik weet niet of het een strak plan is om die aan te doen met velen bier![]()
Ja maar.. iets nieuws kopen.... voor een tientje...quote:
Ahhhhhh ik snapquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kisten![]()
[ afbeelding ]
en hier geen Black Spotted bij de Sephora
Oeh spanning ende sensatiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:12 schreef Dwyn het volgende:
Anders word je even uit bed geramd door de politie die een buurman komt ophalen.![]()
POLITIE, AUFMACHEN!!
Die we wellicht ook net zo goed zullen vergetenquote:
ach, zolang je er beide niet mee zit...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh spanning ende sensatie![]()
[..]
Die we wellicht ook net zo goed zullen vergeten![]()
pehehequote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:15 schreef Dwyn het volgende:
Mijn eerste reactie was,: 'Uuugh, nu al pakjesman. He, ik zie niks oranjes' (Ik zie niet zo best zonder bril). En toen begonnen ze te hammeren op die deur,
Geen drugshonden meegetrommeld?quote:
Twitteren over de boefquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:18 schreef Dwyn het volgende:
Ze staan nu beneden met hun telefoons te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:29 schreef RenRen- het volgende:
UuuuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:12 schreef Dwyn het volgende:
Anders word je even uit bed geramd door de politie die een buurman komt ophalen.![]()
POLITIE, AUFMACHEN!!
Oh das ook leuk ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik door de rookmelder! En bedankt huisgenoot.
Mwehe.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oh das ook leuk ja.![]()
Heb ik wel eens om 5 uur 's ochtends gehad, maar toen was ik al wakker omdat ik moest werken om 6 uur.
Wat een lekker wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat hoofd! Die nagels!
quote:Dan nog iets: Er is een meisje die mailt mij steeds of ik mijn lingerie wil laten zien, nou dat doen wij maar niet
Ah, dat vroeg ik me al af gezien het 3 jaar getrouwd-blabla.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:59 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! Me haz a happy! Ik heb een zeven voor filosofie! Ik dacht echt dat ik een 3 zou hebben ofzo
Ohai! Me haz a happy! Ik heb een zeven voor filosofie! Ik dacht echt dat ik een 3 zou hebben ofzo
Tofquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Me haz a happy too, ik mag naar Houston in oktober![]()
Vette shitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe tof is dat?
Me haz a happy day today
Don't come closer, I might hurt you
Wel pintje gaan pakken in de Flying Saucer danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dat klinkt als een goeden barquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel pintje gaan pakken in de Flying Saucer dan
Kek.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker! De serveersters dragen t-shirts met Beer Goddess er op
Biercocktailsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ze schenken er zelfs biercocktails man
Damn, ik wil daar een keer heenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, guinness met lager ofzo, te weird
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:51 schreef RenRen- het volgende:
Jeuj Lindy en Miss![]()
Ik ben ook blij want OVERMORGEN OM DEZE TIJD ZIT IK IN PARIJS
Zo leukquote:
Parijs is tofquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:51 schreef RenRen- het volgende:
Jeuj Lindy en Miss![]()
Ik ben ook blij want OVERMORGEN OM DEZE TIJD ZIT IK IN PARIJS
Terugkomen met meer OPI Black spotteds dan spullen waarmee ik heen gingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Parijs is tof
honderdmiljoenmiljard flesjes OPI black spotted meenemen![]()
Dan pak ik liever mijn waterfietsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.beerknurd.com/stores/
Wel een stukje zwemmen
Echt tof joh!! Geniet er vanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Terugkomen met meer OPI Black spotteds dan spullen waarmee ik heen ging![]()
Jaa, ik ben er ook weleens geweest, maar nu ga ik langer dan 12 uur
Ik ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook wel black spotted maar ik wil niet lastig doen
Ik hou me aanbevolen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:56 schreef RenRen- het volgende:
Ik neem er gewoon mee als ik ze tegenkom en dan is het allang niet meer lastig.
Ik hou me ook graag aanbevolenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:56 schreef RenRen- het volgende:
Ik neem er gewoon mee als ik ze tegenkom en dan is het allang niet meer lastig.
Datquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook wel black spotted maar ik wil niet lastig doen
Faalpriemquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai jurkje ! Groen is wel mooie groen dan op de site
Nu nog tot vanavond wachten voor ik em aan kan....... En baas had weer commentaar.. 'PRIEM.... heb je nou alweer iets besteld???'
Euh.. tjah.. euh
Ja maar ja maar.. sjaan faalt..... vooral dure dingen... ik doe koopjes jongeuh (ok heel veel koopjes; maar dan nogquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Theheheheh, jij bent Sjaan aan het inhalen man
Preciesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.. sjaan faalt..... vooral dure dingen... ik doe koopjes jongeuh (ok heel veel koopjes; maar dan nog).
Nvm. Ik lul me er al lang niet meer uit joh
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:37 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk ons een officiële verzend-krat hebben![]()
![]()
Oehquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:41 schreef Lindytje het volgende:
Zeker![]()
Nu ga ik er nog een zooitje tie-rips bij kopen, dan kan die sjorband ook weg.
En echt jonguh, als iemand hem sloopt, moet ik helaas overgaan tot het uitvoeren van lijfstraffen
Welke webshop is het?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:44 schreef Mss het volgende:
Mensen, ik weet echt niet meer wat ik nou aanmoet met die jurk.
Ik heb 8 juni op die Engelse webshop een jurk besteld en betaald. Ik kreeg 11 juni een mailtje dat hij verzonden was. Ik heb nog altijd niet binnen, en ik kan niks tracken. Die webshop heeft geen emailadres op hun website, maar zo'n contactformulier. Ik heb vorige week woensdag zo'n formulier ingevuld dat ik nog niks had ontvangen, en daar heb ik nooit een reactie op ontvangen. Zondag nogmaals zo'n formulier ingevuld, en weer niks gehoord. Volgens hun website is het de bedoeling dat ze binnen 48 uur je mail beantwoorden, en ze zijn in het weekend ook geopend.
Nu heb ik dus volgende week die bruiloft, en daar heb ik hem voor besteld. Ik wil dus zo langzamerhand wel weten waar ik aan toe ben, en of dat ik alsnog op zoek moet gaan naar iets anders.
Ik kan uiteindelijk wel een geschil openen bij paypal, maar het duurt nog even voordat ik die kan openen.
Wat zouden jullie doen?
Lastig.....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:44 schreef Mss het volgende:
Mensen, ik weet echt niet meer wat ik nou aanmoet met die jurk.
Ik heb 8 juni op die Engelse webshop een jurk besteld en betaald. Ik kreeg 11 juni een mailtje dat hij verzonden was. Ik heb nog altijd niet binnen, en ik kan niks tracken. Die webshop heeft geen emailadres op hun website, maar zo'n contactformulier. Ik heb vorige week woensdag zo'n formulier ingevuld dat ik nog niks had ontvangen, en daar heb ik nooit een reactie op ontvangen. Zondag nogmaals zo'n formulier ingevuld, en weer niks gehoord. Volgens hun website is het de bedoeling dat ze binnen 48 uur je mail beantwoorden, en ze zijn in het weekend ook geopend.
Nu heb ik dus volgende week die bruiloft, en daar heb ik hem voor besteld. Ik wil dus zo langzamerhand wel weten waar ik aan toe ben, en of dat ik alsnog op zoek moet gaan naar iets anders.
Ik kan uiteindelijk wel een geschil openen bij paypal, maar het duurt nog even voordat ik die kan openen.
Wat zouden jullie doen?
Er staat dat het binnen 5 dagen geleverd zou moeten wordenquote:
Ja ik zat ook al aan bellen te denken, maar dat is duur, en gezien ze niet op mails reageren ben ik bang dat ik laaaaaaaaang in de wacht kom te staan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er staat dat het binnen 5 dagen geleverd zou moeten wordenAnders een keer proberen te bellen?
Duurt wel erg lang... en stom dat ze verder helemaal niet reageren
Als je meteen in wacht komt; gewoon meteen neerleggen. Ik heb eens met lush gebeld voor bestelling en daar werd ik meteen geholpen (binnen 5minuten was ik klaar en kosten vielen me wel meequote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al aan bellen te denken, maar dat is duur, en gezien ze niet op mails reageren ben ik bang dat ik laaaaaaaaang in de wacht kom te staan.
Mja, misschien maar doen dan. Ik vind het wel een vette fail dat zo'n bedrijf gewoon niet op zijn mail reageert.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je meteen in wacht komt; gewoon meteen neerleggen. Ik heb eens met lush gebeld voor bestelling en daar werd ik meteen geholpen (binnen 5minuten was ik klaar en kosten vielen me wel mee); maar lush is wel gekend om de goeie service verder... Dus geen idee hoe dat bij deze shop is. Heb al gezocht op reviews voor international delivery maar kan er weinig over vinden tbh.
Dat is ook een vette fail!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, misschien maar doen dan. Ik vind het wel een vette fail dat zo'n bedrijf gewoon niet op zijn mail reageert.
Dat soberso.....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, misschien maar doen dan. Ik vind het wel een vette fail dat zo'n bedrijf gewoon niet op zijn mail reageert.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:57 schreef Lindytje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deze stond op mijn Facebook....![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
En ook gewoon raar eigk. Nou, misschien dat die directe mail iets oplevert, en anders ga ik morgen bellen. Wel kut dat ik pas na 30 dagen bij Paypal mijn geld kan terugvragen. Zul je zien dat die jurk binnen die 30 dagen maar na die bruiloft komtquote:
En welke jurk was het ook weer?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:01 schreef Mss het volgende:
[..]
En ook gewoon raar eigk. Nou, misschien dat die directe mail iets oplevert, en anders ga ik morgen bellen. Wel kut dat ik pas na 30 dagen bij Paypal mijn geld kan terugvragen. Zul je zien dat die jurk binnen die 30 dagen maar na die bruiloft komt.
Zo'n zwarte, hij staat inmiddels ook niet meer op de site. Wilde hem van de week al aan een vriendin laten zien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En welke jurk was het ook weer?*geheugen als enen zeef
*
Ja vooral omdat bij het contactformulier staat dat er binnen 48u reactie wordt gegeven![]()
Denk je mooi op tijd te zijn met je bestelling........
Ja behoorlijk, want ik wil gewoon iets leuks aan volgende weekquote:
Goeden goedmaker welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:28 schreef Mirjam het volgende:
van mijn werkgever die me een half jaar geleden op straat heeft gezet krijg ik een boek per post, als cadeautje voor de zomervakantie.
dafuq?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:28 schreef Mirjam het volgende:
van mijn werkgever die me een half jaar geleden op straat heeft gezet krijg ik een boek per post, als cadeautje voor de zomervakantie.
dafuq?
het was bij mij echt puur toeval, Lindy had het kennelijk hier gepost maar ik zag je melding eerder omhoog ploppenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
IJs, ik wil (over)morgen wel kijken of ze weer aangevuld hebben? Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze van elke kleur er maar 3 binnenkrijgen.
Ik ben blij met FB trouwens, werkte veel makkelijker voor mij! En ik heb altijd het idee dat het dan eerder gespot (hihi, woordgrapje) wordt.
Haha, ik moest wel lachen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het was bij mij echt puur toeval, Lindy had het kennelijk hier gepost maar ik zag je melding eerder omhoog ploppen
hehehe, sephorawijvenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het hoofd van de winkelmevrouw toen ik terugkwam om de andere 2 te kopen was ook vermakelijk.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:57 schreef Lindytje het volgende:
krachtsterretjes sturen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deze stond op mijn Facebook....
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
IJs, ik wil (over)morgen wel kijken of ze weer aangevuld hebben? Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze van elke kleur er maar 3 binnenkrijgen.
Ik ben blij met FB trouwens, werkte veel makkelijker voor mij! En ik heb altijd het idee dat het dan eerder gespot (hihi, woordgrapje) wordt.
Nope. Ja, tenzij je 50 dollar wil neerleggen op ebay.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:04 schreef Puckzzz het volgende:
Is die niet gewoon online te bestellen ergens?
Of verzendkosten vanaf de Franse Sephora.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Ja, tenzij je 50 dollar wil neerleggen op ebay.
Staat 'ie daar wel? Ik vond 'm net niet. (Nu is mijn Frans ook redelijk slecht te noemen, maar goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of verzendkosten vanaf de Franse Sephora.
Volgens de Amerikanen wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staat 'ie daar wel? Ik vond 'm net niet. (Nu is mijn Frans ook redelijk slecht te noemen, maar goed.)
nein...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:04 schreef Puckzzz het volgende:
Is die niet gewoon online te bestellen ergens?
IK WAS HIER NIET MAAR NU WEL JA IK WIL WHAO HYPER WOEI YAAAAAYYYYquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:28 schreef megamandy het volgende:
Priem, ben je hier? Ze hadden de black spotted achter staanik heb er twee gekocht dus je kan de andere overnemen.
Voor wie nog wil ik moet morgen om 12u weer werken dus misschien heb ik dan Ook nog eens geluk
Die mensen van de sephora kende het weer niet
Blankquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:25 schreef Dwyn het volgende:
Als iemand nog een blank spotted tegen komt, wil ik hem ook wel
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik voel me wel enabler zo. Neem straks 2x FF en 2x Spotted mee naar de meet.
Zit mobiel en die heeft een hekel aan engelse woorden haha.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Blank![]()
Typo dag vandaag; ben het zeker![]()
quote:
Ik zeg dat je klaar bent voor de volgende stapquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik voel me wel enabler zo. Neem straks 2x FF en 2x Spotted mee naar de meet.
Black wist de mijne wel, OPI en Spotted daarentegen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zit mobiel en die heeft een hekel aan engelse woorden haha.
OPI leert mijn telefoon altijd vrij snel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Black wist de mijne wel, OPI en Spotted daarentegen.
educatie van je elektronica!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
OPI leert mijn telefoon altijd vrij snel.
Oehh! Wat is die dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg dat je klaar bent voor de volgende stap
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
OPI leert mijn telefoon altijd vrij snel.
Hip.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:29 schreef Loqi het volgende:
[..]
educatie van je elektronica!
Ik ga leren stijldansen na de zomerstop
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb allemaal achterlijke woorden aan mijn woordenlijst toegevoegd, zodat ik nu weleens suggesties krijg als vangrailflipperen enzulks
Ah shit, je was mijn opmerking voorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:29 schreef Loqi het volgende:
[..]
educatie van je elektronica!
Ik ga leren stijldansen na de zomerstop
(nee niet in verband met een aankomende trouwerij oidvoordat daar weer vragen over komen
)
Oeh, busted!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
Dwyn heeft zoeen hekel aan negers dat Black automagisch Blank wordt als ze typt![]()
![]()
ik heb allemaal achterlijke woorden aan mijn woordenlijst toegevoegd, zodat ik nu weleens suggesties krijg als vangrailflipperen enzulks
[..]
Ah shit, je was mijn opmerking voor
Nog erger enablen, zoals mensen bellen als er een aanbieding langs komt ofzo? Gewoon, net nog iets verder pushen. En ze vervolgens uitlachen als ze falenquote:
ik las vangrailflapperen.. ik snapte het nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nog erger enablen, zoals mensen bellen als er een aanbieding langs komt ofzo? Gewoon, net nog iets verder pushen. En ze vervolgens uitlachen als ze falen
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nog erger enablen, zoals mensen bellen als er een aanbieding langs komt ofzo? Gewoon, net nog iets verder pushen. En ze vervolgens uitlachen als ze falen
Ik kies zelf wanneer ik eet. Dat is wel wat later dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier ook honger, maar over een uur ofzo eten, dus ik wacht maar even.
Dan kan het wel, maar hier eten we rond half zes/zes uur. Dan vind ik het weinig nuttig om nu te gaan eten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik kies zelf wanneer ik eet. Dat is wel wat later dan.
Kan m'n bami meteen nog wat langer ontdooien!
Flikker opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |