Edit: nevermindquote:
Dan komt-ie nietquote:Op maandag 25 juni 2012 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bus hoort nu te gaan maar er staat niks op die borden? Eindhoven OLE
Faalbusquote:Op maandag 25 juni 2012 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bus hoort nu te gaan maar er staat niks op die borden? Eindhoven OLE
Een uur?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dan moet ik een uur wachten
Fixed!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Faalbus
Zo en omg ik heb echt heerlijke brownies gemaakt voor zaterdag, en ook echt supersimpel
Dan zijn ze denk ik wel opquote:
Dafuq!!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://blog.debijenkorf.nl/beauty/do-it-yourself-ombre-nails/
oreo bon noms natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 20:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan zijn ze denk ik wel opik maak voor zaterdag al oreobonbonnoms denk ik. Tenzij jullie liever brownies hebben natuurlijk
Nein, gradient.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dafuq!!
En sowieso is dat geen Ombre toch?
Ene Mirjam heeft haar in de comments verbeterdquote:Op maandag 25 juni 2012 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dafuq!!
En sowieso is dat geen Ombre toch?
Nee oreobonbonnoms zijn heerlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 20:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan zijn ze denk ik wel opik maak voor zaterdag al oreobonbonnoms denk ik. Tenzij jullie liever brownies hebben natuurlijk
heeft de pipoo t niet gefixt dan?quote:
Deels, want ik heb nu iig tv en telefoonquote:Op maandag 25 juni 2012 20:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
heeft de pipoo t niet gefixt dan?
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Deels, want ik heb nu iig tv en telefoonMaar de tv stoort echt zo erg dat ik 5 seconden kan kijken en dat ik dan een storing heb van 20 seconden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |