Edit: nevermindquote:
Dan komt-ie nietquote:Op maandag 25 juni 2012 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bus hoort nu te gaan maar er staat niks op die borden? Eindhoven OLE
Faalbusquote:Op maandag 25 juni 2012 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bus hoort nu te gaan maar er staat niks op die borden? Eindhoven OLE
Een uur?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dan moet ik een uur wachten
Fixed!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Faalbus
Zo en omg ik heb echt heerlijke brownies gemaakt voor zaterdag, en ook echt supersimpel
Dan zijn ze denk ik wel opquote:
Dafuq!!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://blog.debijenkorf.nl/beauty/do-it-yourself-ombre-nails/
oreo bon noms natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 20:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan zijn ze denk ik wel opik maak voor zaterdag al oreobonbonnoms denk ik. Tenzij jullie liever brownies hebben natuurlijk
Nein, gradient.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dafuq!!
En sowieso is dat geen Ombre toch?
Ene Mirjam heeft haar in de comments verbeterdquote:Op maandag 25 juni 2012 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dafuq!!
En sowieso is dat geen Ombre toch?
Nee oreobonbonnoms zijn heerlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 20:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan zijn ze denk ik wel opik maak voor zaterdag al oreobonbonnoms denk ik. Tenzij jullie liever brownies hebben natuurlijk
heeft de pipoo t niet gefixt dan?quote:
Deels, want ik heb nu iig tv en telefoonquote:Op maandag 25 juni 2012 20:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
heeft de pipoo t niet gefixt dan?
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Deels, want ik heb nu iig tv en telefoonMaar de tv stoort echt zo erg dat ik 5 seconden kan kijken en dat ik dan een storing heb van 20 seconden
In mijn app staat brits. Maar daarnaast staat een foto van Gordon dus ik weet het niet zekerquote:Op maandag 25 juni 2012 20:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Vanavond komt de amerikaanse of engelse versie van hotter then my daughter op rtl5
O ja bij mij ook brits in de ziggo EPG modus en ook presentatie Grodon maf!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
In mijn app staat brits. Maar daarnaast staat een foto van Gordon dus ik weet het niet zeker
jullie snappen dat ik een bek trek hè?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooie smile puckz
Mijn radio doet maf. Like why.
Like duh. But the teeth, dey be nice!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jullie snappen dat ik een bek trek hè?
Britse HTMD
Mooien smile puckzzzquote:Op maandag 25 juni 2012 21:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jullie snappen dat ik een bek trek hè?
Britse HTMD
jep en geen gordonquote:
volgens mij is deze leuker dan de nl versiequote:
wow wat een figuur heeft die moederquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
HALLONSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.prrrr
吴 曼 迪
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |