Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Verhuurder spelers terugroepen. En als je die niet hebt ben je de lulquote:Op maandag 25 juni 2012 18:40 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er nog opties als je een bekerwedstrijd niet spelen kan omdat je 'niet genoeg wedstrijdfitte spelers hebt' ? Ik moet nu vantevoren al een 0-3 nederlaag accepteren omdat het spel niet wil starten. Net alsof ik er wat aan kan doen dat ik 4 langdurig geblesseerde spelers hebik kom er btw maar 1 tekort...
ik ben alleen een speler, niet de managerquote:Op maandag 25 juni 2012 18:38 schreef Lindgren. het volgende:
Bromancetopic. [ afbeelding ]
__
Poker, hoe kun je Toornstra nou verkopen? [ afbeelding ]
Ik las het net ook. Ik geloof niks tot het op www.feyenoord.nl staat thoughquote:Op maandag 25 juni 2012 18:42 schreef Tim86 het volgende:
Harmeet Singh --> Feyenoord?
Bron: http://www.tv2.no/sport/f(...)stjerne-3818530.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Westcarr in een pack.Hou eens op jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoeveel pakjes zit je? Jij hebt er altijd wel wat goeds bijzitten of niet
?
ik zit nu op 16 Jumbos op mijn ene account en op mijn andere 11 Jumbos. Dus ik ben eigenlijk nog maar net begonnen. Ik krijg elke dag wel goede spelers maar dat wil niet zeggen dat ik ook winst maakquote:Op maandag 25 juni 2012 18:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hou eens op jij![]()
Hoeveel pakjes zit je? Jij hebt er altijd wel wat goeds bijzitten of niet
?
Budget ontoereikend. Heb maar 2 spelers verhuurt maar heb gewoon geen heel ruime selectie. Vind het wel een beetje raar dat ik nu gewoon een bekerwedstrijd maar op moet geven omdat ik 1 (van de 7) wisselspeler tekort kom. Denk dat ik de handdoek maar in de ring gooi want zo is er niks aanquote:Op maandag 25 juni 2012 18:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verhuurder spelers terugroepen. En als je die niet hebt ben je de lulIk had toen alles verkocht behalve 3 wissels en toen wilde ik spelen, kreeg ik 4 blessures, 10 wedstrijden moeten skippen
Dat was ook de bedoeling!quote:
quote:
Wat was dat voor balquote:Op maandag 25 juni 2012 18:41 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/124890534
Poker4life = mmootje
Maar nu is het een kuttoernooi zonder oranjequote:Op maandag 25 juni 2012 18:49 schreef vandermar het volgende:
Ik krijg altijd van die berichten als ik van iemand win:
Haha Holland lost in the euroswat cared mij oranje nou
ik heb liever een leuk toernooi zonder oranje dan een kut toernooi met.
Is leuker dan een kuttoernooi met oranjequote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar nu is het een kuttoernooi zonder oranje
XDquote:
Ik stuurdequote:u cunt
stuurt hijquote:4-1
Ik speel met een 3-5-2 team en hij was de hele wedstrijd aan het crossen en through balls geven en ik speel alles behalve defensiefquote:ur shit u have a sweaty team and ur goals were luck. p.s how are holland doing in the euros??
Komt hij weerquote:I don't care about holland in the euros haha. 4-1 haha
Toen maar niets meer gestuurdquote:u mad about how shit holland are. also before u try be clever not mad bout 2_1 because thats my first final loss in 4 have fun in the euros gayboy
Goejen trol xddquote:
quote:
Wat een kut team.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef Tim86 het volgende:
Met Chuzz kan je ook steeds meer, al zie ik het nut er niet van in
[ afbeelding ]
Je kan ook alle ratings aanpassen, clubs, kleur van de kaart
Hoe doe je dit? Dit lijkt me wel leuk om te doen eigenlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Roy Hodgson deze gemaakt?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
http://chuzzz.com/ en dan squad creatorquote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe doe je dit? Dit lijkt me wel leuk om te doen eigenlijk
Maak een oranje Suk.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
johquote:
Wat een vet team!quote:Op maandag 25 juni 2012 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
joh
Gaat ook gewoon om het idee, dat team is niet van mij natuurlijk.
Kutkind.quote:
johquote:
Kutkind.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
joh
Het gaat om het idee, dat kind is niet van mij natuurlijk.
quote:
fapfapfapfapfapfapquote:Op maandag 25 juni 2012 19:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Special Suk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, maar ook nog niet aan toe gekomen moet ik zeggenquote:
Ja voor EA forum kan het nog wel geinig zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:15 schreef Thorb het volgende:
Zo kan je wel je eigen TOTW maken met de stats die je denkt enzo, niet dat je er wat aan hebt maar toch
Wel weer een toename van fake dingen, dat is dan weer wat minder.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja voor EA forum kan het nog wel geinig zijn.
Ratings onder de 40 zijn ook niet mogelijk hequote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef vandermar het volgende:
Jordy Clasie en Martins Indi zitten er niet in
Daarom vind ik het raar dat van der Wiel er wel in zit...quote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ratings onder de 40 zijn ook niet mogelijk he
Allemaal neuzen zeker.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom vind ik het raar dat van der Wiel er wel in zit...
Rare bende bij EA
KJEAB inderdaad. Smerig kliekje daarquote:
Ik denk omdat het gros van mijn vrienden ajacied zijn en die nogal etterig zijn tegen mij als Feyenoord een keer verliest.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waar heb je die sterke haat jegens Ajax gekregen, Vandermar?
Omgaan met Ajaciedenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk omdat het gros van mijn vrienden ajacied zijn en die nogal etterig zijn tegen mij als Feyenoord een keer verliest.
Ja ik weet het maar er zijn niet echt veel voor Feyenoord hierzo van mijn leeftijdquote:Op maandag 25 juni 2012 19:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Omgaan met Ajacieden
Tuig is het zeg ik je!!1!!111!!1
Ja bij Feyenoord kun je die niet tegenkomen hequote:Op maandag 25 juni 2012 19:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar er zijn niet echt veel voor Feyenoord hierzo van mijn leeftijd
Er zitten wel gloryhunters tussen die voor de kampioen zijn
Oh snapquote:Op maandag 25 juni 2012 19:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja bij Feyenoord kun je die niet tegenkomen he
Ik ben blij toe niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja bij Feyenoord kun je die niet tegenkomen he
Cambuurquote:Op maandag 25 juni 2012 19:32 schreef Tim86 het volgende:
Ga gewoon lekker Cambuur aanmoedigen, kutfries.
Nee.quote:
Ik ben het broertje van Stoereboii.quote:
Ja, kwam naast mijn timeline te staanquote:
En Eriksen, en een snelle 90 pace RM, nice packjequote:
Ja, en een fucking MOTM Arshavin. Maar die Eriksen is nice ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En Eriksen, en een snelle 90 pace RM, nice packje
Dat snap ik, maar naast die MOTM geen verkeerd pakje alsnogquote:Op maandag 25 juni 2012 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, en een fucking MOTM Arshavin. Maar die Eriksen is nice ja.
Als suggestie of wat?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, kwam naast mijn timeline te staan
Uhuquote:
Uhuquote:
Bugquote:Op maandag 25 juni 2012 19:41 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft Olave 7 chem ? Connectie met iedereen toch
Glitch in de web appquote:Op maandag 25 juni 2012 19:41 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft Olave 7 chem ? Connectie met iedereen toch
68 rated CM heeft betere stats en is meer verdedigendquote:Op maandag 25 juni 2012 19:43 schreef vandermar het volgende:
En sowieso Beckerman erin doen ipv die 68 rated CM
Ongeveer 400c (hangt van de formatie af) maar hij is wel een baasquote:Op maandag 25 juni 2012 19:40 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
trek net sikora uit een pakje waar jullie het vanmiddag over hadden. Is zeker niks waard?
?quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
68 rated CM heeft betere stats en is meer verdedigend
Waarom spuugt 'ie het uitquote:
Ik zie alleen maar vlekken.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een bazenteam is dit: http://www.chuzzz.com/?id=293
Wielaertquote:Op maandag 25 juni 2012 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Steeds weer stuk om die dikke kop van verhoevenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:56 schreef Thorb het volgende:
Hij laadt niet bij mij? Steeds een error
Zal toch wel een ajax squad zijn
Hoezo?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het blijft nog steeds jammer dat Ligeon nooit in packs heeft gezeten. Ze hadden hem gewoon in packs moeten doen toen ze die nieuwe BPL bronzes uitbrachten.
?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoezo?
Waarom zouden ze iemand uitbrengen die nooit heeft gespeeld?
Tegen AZ en NEC in de competitie en ook tegen AZ in de beker. Slew heeft welgeteld 3 minuten meegedaan (tegen Man Utd) en die werd ook uitgebracht.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoezo?
Waarom zouden ze iemand uitbrengen die nooit heeft gespeeld?
Staat het er soms in het hebreeuws?quote:
Nee het klopt gewoon niet, hij heeft namelijk wel in het eerste gespeeldquote:Op maandag 25 juni 2012 19:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Staat het er soms in het hebreeuws?
Clasie heeft 40 wedstrijden gespeeld, Martins Indi heeft 30 wedstrijden gespeeld, Vilhena heeft 3 wedstrijden ofzo gespeeld, Achahbar 5 wedstrijden ofzo, Manu 3 wedstrijden. Mulder 34 wedstrijden.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tegen AZ en NEC in de competitie en ook tegen AZ in de beker. Slew heeft welgeteld 3 minuten meegedaan (tegen Man Utd) en die werd ook uitgebracht.
Maar die spelers zitten allemaal niet in de database en Ligeon wel. Dus ze kunnen die spelers allemaal niet toevoegen.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Clasie heeft 40 wedstrijden gespeeld, Martins Indi heeft 30 wedstrijden gespeeld, Vilhena heeft 3 wedstrijden ofzo gespeeld, Achahbar 5 wedstrijden ofzo, Manu 3 wedstrijden. Mulder 34 wedstrijden.
Vorig jaar zat hij er wel in (hij had zelfs nog een IF) en helemaal aan het einde kreeg hij ook een Arsenal versie. Dus ik snap niet waarom hij er dit jaar niet in zit.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:00 schreef Thorb het volgende:
Coquelin zit er ook niet in en die heeft 10 wedstrijden gespeeld
Haal dan TOTY Buffonquote:Op maandag 25 juni 2012 20:01 schreef StijnDa het volgende:
IF Buffon gehaald. Niet veel beter dan de NIF maar ziet er wel leuk uit
Ik had vorig jaar in totaal 40 spelersquote:Op maandag 25 juni 2012 20:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar zat hij er wel in (hij had zelfs nog een IF) en helemaal aan het einde kreeg hij ook een Arsenal versie. Dus ik snap niet waarom hij er dit jaar niet in zit.
Ik heb er nu 45quote:Op maandag 25 juni 2012 20:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar in totaal 40 spelers![]()
Een team met allemaal spelers uit formatie (wel Taiwo, Aguero en Chiellini)
Ik had meer dan 5000 spelers en ik stond in de top 50 van club value. Dit is mijn generations squad van FUT11: http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#gCYmiAg1bdNmyquote:Op maandag 25 juni 2012 20:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar in totaal 40 spelers![]()
Een team met allemaal spelers uit formatie (wel Taiwo, Aguero en Chiellini)
in 4 duels nog niet gescoord in Europaquote:Op maandag 25 juni 2012 19:56 schreef Thorb het volgende:
Hij laadt niet bij mij? Steeds een error
Zal toch wel een ajax squad zijn
Donderdag 5 juli:
FC Twente - UE Santa Coloma
Donderdag 12 juli:
UE Santa Coloma - FC Twente
Clubje uit Andorra, altijd lastig!
Het is gewoon 3e klasse amateurs hier ofzoquote:Op maandag 25 juni 2012 20:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
in 4 duels nog niet gescoord in Europa
FUT 11 ploeg was datquote:
Ik snapte er toen nog echt niks van ookquote:
nog= ook?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik snapte er toen nog echt niks van ook
Jaquote:
Heb dit team van een vriend gehad, die snapte er toen ook nog niks vanquote:
[img]puush link[/img]quote:Op maandag 25 juni 2012 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom zie ik als iemand een afbeelding van puush post alleen maar de code en niet de afbeelding? Overigens kreeg ik net een 4-3-3 Oduro in een pack
Wat hebben we aangerichtquote:
Bedoel je wanneer je een push plaatje hebt gemaakt of als je die van ons ziet?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan die afbeeldingen niet openen
Als ik die van jullie ziequote:Op maandag 25 juni 2012 20:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bedoel je wanneer je een push plaatje hebt gemaakt of als je die van ons ziet?
Volgens mij heb je afbeeldingen uitstaan dan.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan die afbeeldingen niet openen
Ik zit op mijn broer zijn computer en eerst zag ik altijd wel de afbeeldingen maar nu niet meer.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij heb je afbeeldingen uitstaan dan.
Zit je mobiel of gewoon op een Windows machine?
Browser?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zit op mijn broer zijn computer en eerst zag ik altijd wel de afbeeldingen maar nu niet meer.
Ik zag het welquote:
Je moet die push link tussen [img] [/img] zetten.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even testen of hij het doet (ik ga nu niet ook 10 per dag posten)
http://puu.sh/DzSl
ja ik ook, het is echt veel makkelijker dan tinypicquote:Op maandag 25 juni 2012 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu snap ik wel waarom jullie zoveel posten, want het is best wel makkelijk
Dat is mijn TP op mijn ene account. Ik heb daar nog wat Jumbos over, op het andere account niet meer.
Dat zeg je nuquote:Op maandag 25 juni 2012 20:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, dit wordt de laatste totdat ik een IF krijg
[ afbeelding ]
Wist wel dat je met Wynne ging spelenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:36 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik Dempsey omwisselen met Rodgers ? Dempsey heeft zieke longshots alleen is hij onzichtbaar op de LM positie in deze formatie
Iemand nog tips?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:44 schreef bombmannl het volgende:
Eindelijk mijn BPL squad af, aanschouw!
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#dq1CZUdpbdNnK
alleen nog:
drogba van SP naar CF
Tevéz van CF naar SP
Gerard maar op de bank gezet, gezellig samen met van der vaart :
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wou dat ik Belg was. Kon ik gewoon een mongool zijn zonder dat ik het zelf door heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de mensen die zijn achtergrond weten![]()
Er schuilt een kleine Stoereboii in je. Van mij mag je posten zolang het ech relevant is > niet elk pakje zoals SBquote:Op maandag 25 juni 2012 20:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil eigenlijk niet nog een foto posten, maar ik krijg weer een Westcarr en een Coundoul en ook nog een squad fitness.
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wou dat ik Belg was. Kon ik gewoon een mongool zijn zonder dat ik het zelf door heb
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laat je grote broer anders weer even achter de computer.
PEDO!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:51 schreef Thorb het volgende:
[..]zijn mijn stats...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is ook niet nodig.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:52 schreef marcie216 het volgende:
Jullie hebben geluk, Ik krijg geen mail van dat kut Puush
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
idioot wat doe jequote:
Ja er is 1 tactiek, 4-5-1 ultra verdedigend dan win je alles met elke clubquote:Op maandag 25 juni 2012 20:53 schreef Thorb het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb het 1 keer gedaan en toen werd ik eerste met Blackpool. Wat een faalspel is het dan
je bent gewoon goed.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:53 schreef Thorb het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb het 1 keer gedaan en toen werd ik eerste met Blackpool. Wat een faalspel is het dan
Wat ben jij voor nep fan dat je Blackpool pakt en niet Arsenal.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:53 schreef Thorb het volgende:
[..]![]()
![]()
idioot wat doe jequote:Op maandag 25 juni 2012 20:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
idioot wat doe je
[..]
Ja er is 1 tactiek, 4-5-1 ultra verdedigend dan win je alles met elke club
Geen idee wat ik speeldequote:Op maandag 25 juni 2012 20:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
idioot wat doe je
[..]
Ja er is 1 tactiek, 4-5-1 ultra verdedigend dan win je alles met elke club
DIE WAS AL BEZET!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat ben jij voor nep fan dat je Blackpool pakt en niet Arsenal.
mooiquote:Op maandag 25 juni 2012 20:55 schreef marcie216 het volgende:
Sorry, that account has not been activated! Please check your email for instructions
spamfilterquote:Op maandag 25 juni 2012 20:55 schreef marcie216 het volgende:
Sorry, that account has not been activated! Please check your email for instructions
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:55 schreef marcie216 het volgende:
0 weight. Ik moet hem ook hebben in 4-3-3 voor naast IF Kim Won Il.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:57 schreef Vijf_voor het volgende:
Waarom kan ik Choo Sung Ho niet vinden op de TP
Ik wil om 10/ half elf nog wel even clubben denk ikquote:Op maandag 25 juni 2012 20:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wie is hier nou de noob. Jij moest een ps3 nemen om te kunnen winnen met fifa
Dat is idd de redequote:Op maandag 25 juni 2012 20:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wie is hier nou de noob. Jij moest een ps3 nemen om te kunnen winnen met fifa
ik ookquote:Op maandag 25 juni 2012 20:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wil om 10/ half elf nog wel even clubben denk ik
huh. ik heb hem gewoon moeten ingeven maar niks geactiveerd ofzoquote:Op maandag 25 juni 2012 20:59 schreef marcie216 het volgende:
Stoereboii er staat dan :
RIJST BUITENSPEL RIJST BUITENSPEL, MANOLEV MANOLEV. OOH DAN SCOOR JIJ OOK EENS EEN KEER.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee je zocht vrienden dat snap ik welIedereen zeikte je af
@BOMBERMAN sinds topic 669 ja
DOORLOPEN RIJSTBALLLLLL CRACKNELL CRACKNELL DOORLOPEN HE WAT DOE JE NOUquote:Op maandag 25 juni 2012 21:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
RIJST BUITENSPEL RIJST BUITENSPEL, MANOLEV MANOLEV. OOH DAN SCOOR JIJ OOK EENS EEN KEER.
![]()
Ja die zitten nog het diepstquote:Op maandag 25 juni 2012 21:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
DOORLOPEN RIJSTBALLLLLL CRACKNELL CRACKNELL DOORLOPEN HE WAT DOE JE NOU
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:03 schreef bombmannl het volgende:
thorb wtf, vanaf topic 136 er al bij. Veteraan
??quote:Op maandag 25 juni 2012 21:03 schreef marcie216 het volgende:
Ik word opgelicht.
Als hij het dalijk doet krijgen jullie er meteen 6. Omdat jullie niet helpen, alleen stoereboi
ik zit ook al sinds fut 11 erbijquote:Op maandag 25 juni 2012 21:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]neger alsjeblieft ik zit hier al sinds fifa 11 topic 10 ofzo
Fifa 10 representquote:Op maandag 25 juni 2012 21:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]neger alsjeblieft ik zit hier al sinds fifa 11 topic 10 ofzo
toen was je zo'n stille jongen die niks zeiquote:Op maandag 25 juni 2012 21:06 schreef Thorb het volgende:
Ik snapte nooit waarom die topics hier dichtgingen, de eerste 50 topics
Eerste post was om te vragen of ik mee kon doen met clubsViel meteen in de party waarin ze kent gingen afzeiken en homo noemen
Speel je XBOX of PS3?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:06 schreef bombmannl het volgende:
DAFUQ, toch pak ik jullie allemaal met fifa.
Hoe oud was je toen? 20?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:07 schreef Toefjes het volgende:
Ik speelde Fifa al op de Sega Megadrive. sinds de eerste editie
Wow dat is eigenlijk niet eens zo lang geleden.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:06 schreef Thorb het volgende:
Ik snapte nooit waarom die topics hier dichtgingen, de eerste 50 topics
Eerste post was om te vragen of ik mee kon doen met clubsViel meteen in de party waarin ze kent gingen afzeiken en homo noemen
Ja er waren 8 mensen aan het praten en ik wist van niemand wie het was, snapte er ook niets van waar jullie het over hadden (fok gassies)quote:Op maandag 25 juni 2012 21:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
toen was je zo'n stille jongen die niks zei
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen? 20?Jij brutale vlegelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij hebben nog 1 op zolder staan. Ik speelde vroeger veel Sonic (vandaar ook mijn naam) maar nu is dat nog steeds wel leuk om te spelen op een emulatorquote:Op maandag 25 juni 2012 21:07 schreef Toefjes het volgende:
Ik speelde Fifa al op de Sega Megadrive. sinds de eerste editie
Dat waren allemaal mensen uit Leiderdorp.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja er waren 8 mensen aan het praten en ik wist van niemand wie het was, snapte er ook niets van waar jullie het over hadden (fok gassies)![]()
En ik vond jullie best wel slecht (ik moest op middenveld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |