Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Verhuurder spelers terugroepen. En als je die niet hebt ben je de lulquote:Op maandag 25 juni 2012 18:40 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er nog opties als je een bekerwedstrijd niet spelen kan omdat je 'niet genoeg wedstrijdfitte spelers hebt' ? Ik moet nu vantevoren al een 0-3 nederlaag accepteren omdat het spel niet wil starten. Net alsof ik er wat aan kan doen dat ik 4 langdurig geblesseerde spelers hebik kom er btw maar 1 tekort...
ik ben alleen een speler, niet de managerquote:Op maandag 25 juni 2012 18:38 schreef Lindgren. het volgende:
Bromancetopic. [ afbeelding ]
__
Poker, hoe kun je Toornstra nou verkopen? [ afbeelding ]
Ik las het net ook. Ik geloof niks tot het op www.feyenoord.nl staat thoughquote:Op maandag 25 juni 2012 18:42 schreef Tim86 het volgende:
Harmeet Singh --> Feyenoord?
Bron: http://www.tv2.no/sport/f(...)stjerne-3818530.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Westcarr in een pack.Hou eens op jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoeveel pakjes zit je? Jij hebt er altijd wel wat goeds bijzitten of niet
?
ik zit nu op 16 Jumbos op mijn ene account en op mijn andere 11 Jumbos. Dus ik ben eigenlijk nog maar net begonnen. Ik krijg elke dag wel goede spelers maar dat wil niet zeggen dat ik ook winst maakquote:Op maandag 25 juni 2012 18:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hou eens op jij![]()
Hoeveel pakjes zit je? Jij hebt er altijd wel wat goeds bijzitten of niet
?
Budget ontoereikend. Heb maar 2 spelers verhuurt maar heb gewoon geen heel ruime selectie. Vind het wel een beetje raar dat ik nu gewoon een bekerwedstrijd maar op moet geven omdat ik 1 (van de 7) wisselspeler tekort kom. Denk dat ik de handdoek maar in de ring gooi want zo is er niks aanquote:Op maandag 25 juni 2012 18:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verhuurder spelers terugroepen. En als je die niet hebt ben je de lulIk had toen alles verkocht behalve 3 wissels en toen wilde ik spelen, kreeg ik 4 blessures, 10 wedstrijden moeten skippen
Dat was ook de bedoeling!quote:
quote:
Wat was dat voor balquote:Op maandag 25 juni 2012 18:41 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/124890534
Poker4life = mmootje
Maar nu is het een kuttoernooi zonder oranjequote:Op maandag 25 juni 2012 18:49 schreef vandermar het volgende:
Ik krijg altijd van die berichten als ik van iemand win:
Haha Holland lost in the euroswat cared mij oranje nou
ik heb liever een leuk toernooi zonder oranje dan een kut toernooi met.
Is leuker dan een kuttoernooi met oranjequote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar nu is het een kuttoernooi zonder oranje
XDquote:
Ik stuurdequote:u cunt
stuurt hijquote:4-1
Ik speel met een 3-5-2 team en hij was de hele wedstrijd aan het crossen en through balls geven en ik speel alles behalve defensiefquote:ur shit u have a sweaty team and ur goals were luck. p.s how are holland doing in the euros??
Komt hij weerquote:I don't care about holland in the euros haha. 4-1 haha
Toen maar niets meer gestuurdquote:u mad about how shit holland are. also before u try be clever not mad bout 2_1 because thats my first final loss in 4 have fun in the euros gayboy
Goejen trol xddquote:
quote:
Wat een kut team.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef Tim86 het volgende:
Met Chuzz kan je ook steeds meer, al zie ik het nut er niet van in
[ afbeelding ]
Je kan ook alle ratings aanpassen, clubs, kleur van de kaart
Hoe doe je dit? Dit lijkt me wel leuk om te doen eigenlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Roy Hodgson deze gemaakt?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
http://chuzzz.com/ en dan squad creatorquote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe doe je dit? Dit lijkt me wel leuk om te doen eigenlijk
Maak een oranje Suk.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
johquote:
Wat een vet team!quote:Op maandag 25 juni 2012 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
joh
Gaat ook gewoon om het idee, dat team is niet van mij natuurlijk.
Kutkind.quote:
johquote:
Kutkind.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
joh
Het gaat om het idee, dat kind is niet van mij natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |