Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
Dat ging natuurlijk over "omdat zeker Serena niet bepaald het toonbeeld is van sportiviteit."quote:Op maandag 25 juni 2012 18:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat ik haar spel niet trek? Natuurlijk wel
Oh ja, ik heb ook veel minder met Serena dan met Venus.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ging natuurlijk over "omdat zeker Serena niet bepaald het toonbeeld is van sportiviteit."
Venus is een ex-topperquote:Op maandag 25 juni 2012 18:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat zijn Berdych en Venus dan?
Waar kijk jij?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:40 schreef Marcoss het volgende:
He, Gulbis heeft z'n koffer met z'n talent toch weer teruggevonden.
Wat heeft ze gedaan dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ging natuurlijk over "omdat zeker Serena niet bepaald het toonbeeld is van sportiviteit."
Wat heeft ze niet gedaan in haar carrièrequote:
Van mij wel. Zie net dat Sport1 het ook uitzendt op hun kanaal 1.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hier
http://sports-livez.com/channel/ch-56.php
(als je die hier mag plaatsen)
Hoi.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:59 schreef Norrage het volgende:
ik ben er ook weer! Kom net uit Londen, maar geen Wimbledon
leuk spel.quote:
Berdychquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is daar "quote:
Fedjequote:Op maandag 25 juni 2012 19:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat is daar "" aan. Isner is gewoon niet zo goed op gras en heeft alleen een service.
Falla heeft vijfsetters tegen betere spelers op gras gespeeld.
De manier waarop vooral. Falla loopt al 2 sets een beetje mank rond. Last van zijn heup, doet amper iets maar blijft toch in de wedstrijd. Return game van Isner is ineens weer zo matig..kan totaal geen hoeken maken terwijl hij een paar maanden terug nog echt een ommekeer had in zijn spel met veel betere returns en meer agressief spel. Sure, op gras is dat niet allemaal even makkelijk, maar dit is echt kansloos.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat is daar "" aan? Isner is gewoon niet zo goed op gras en heeft alleen een service.
Falla heeft vijfsetters tegen betere spelers op gras gespeeld.
Ah oke. Ik ben alleen aan het scoreboardinschatten.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De manier waarop vooral. Falla loopt al 2 sets een beetje mank rond. Last van zijn heup, doet amper iets maar blijft toch in de wedstrijd. Return game van Isner is ineens weer zo matig..kan totaal geen hoeken maken terwijl hij een paar maanden terug nog echt een ommekeer had in zijn spel met veel betere returns en meer agressief spel. Sure, op gras is dat niet allemaal even makkelijk, maar dit is echt kansloos.
Falla won vorige week welgeteld 3 games tegen returnwonder Müller
Berdych zijn groundstroke techniek is prachtig klassiek. Zeker als hij tijd heeft om goed in te draaien.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:31 schreef Federer-fan het volgende:
Het lijkt wel of Berdych omvalt na zo ongeveer elke bal die hij slaat.
Maar wat maakt dat hij bij die dubbelhandige backhand zijn knieen de grond raken? Natuurlijk is het goed om door je knieën te gaan maar dit lijkt me zo overdreven.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Berdych zijn groundstroke techniek is prachtig klassiek. Zeker als hij tijd heeft om goed in te draaien.
Hij heeft een hele klassieke slag en is een enorme man, dat is juist enorm goed in dat geval. Daarom kan hij zo hard slaan schijnbaar zonder moeite.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wat maakt dat hij bij die dubbelhandige backhand zijn knieen de grond raken? Natuurlijk is het goed om door je knieën te gaan maar dit lijkt me zo overdreven.
Als hij ze wat hoger krijgt, vind ik het er mooi uitzien. Zijn techniek is heel clean. Maar als hij ze laag krijgt, vind ik het minder mooi.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hij heeft een hele klassieke slag en is een enorme man, dat is juist enorm goed in dat geval. Daarom kan hij zo hard slaan schijnbaar zonder moeite.
Ja, was mooi.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat een reflex van Berdych op BP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |