Ajacied ookquote:Op maandag 25 juni 2012 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je was dan ook echt fucking vervelend gister.
Zelfs nu hij er niet is val je 'm nog op de man aanquote:Op maandag 25 juni 2012 18:52 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom zou die meelezen als ie toch gebanned is?
Die gast heeft echt geen leven zeg
Hij is gewoon al wat volwassener dan jequote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik niet
Waarschijnlijk issie boos op me
Doe eens lief voor Stijn. Toffe user is dat.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:52 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom zou die meelezen als ie toch gebanned is?
Die gast heeft echt geen leven zeg
tr gemaakt, je mag niet posten namens een gebande persoon flapdrolquote:Op maandag 25 juni 2012 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet btw van 'm zeggen dat hij jou een van de irritantste users vind nu hij niks kan posten.
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij is gewoon al wat volwassener dan je
Hé deze logica hanteerde je gister ook? Iemand anders deed iets dus is het goed als ik het ook doe.quote:
Hij beledigt me in DM'squote:Op maandag 25 juni 2012 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zelfs nu hij er niet is val je 'm nog op de man aan
terecht, je bent ook een mongoolquote:
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik niet
Waarschijnlijk issie boos op me
Dus als ik van een brug spring doe jij het ook?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Ja maar mama hij deed het ook!''-post.
Als het water niet te koud is en diep genoeg, wellicht wel.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dus als ik van een brug spring doe jij het ook?
Ik vang je opquote:Op maandag 25 juni 2012 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als het water niet te koud is en diep genoeg, wellicht wel.
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:55 schreef GGMM het volgende:
Pizzageit begint een beetje te puberen denk ik. Toffe user, behalve de laatste 2 dagen.
Ik hoop dat geo een baksteen gooit naar je ipv te springenquote:
Hij maakt zijn potentie nog niet echt waar.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:55 schreef GGMM het volgende:
Pizzageit begint een beetje te puberen denk ik. Toffe user, behalve de laatste 2 dagen.
Geef hem een pizza, dan houdt hij hopelijk zijn mond ffquote:Op maandag 25 juni 2012 18:55 schreef GGMM het volgende:
JAAAquote:Op maandag 25 juni 2012 18:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geef hem een pizza, dan houdt hij hopelijk zijn mond ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |