abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113373397
Ik ben 1 meter 56 en weeg 48/49 kilo. Op zich niets mis mee maar ik ben toch niet helemaal happy met mijn lichaam. Ik heb een klein buikje, deze wil ik liever wat strakker/platter. Geen latje maar gewoon mooi strak. Verder heb ik voornamelijk wel stevige boven benen, die van mij ook zeker een stuk minder mogen.

Ik weet alleen niet goed hoe ik dit voor elkaar moet krijgen. Ik eet geen chips en snoep. Eten als pizza, pannenkoeken of patat eten we echt maar 1 keer in de maand. Verder voornamelijk sla met gerookte zalm (zelfgemaakt), groentesoep, volkoren pasta met kip, hutspot, aardappel anders, mie met varkensvlees en saus en afhaal sushi. Geen erge boosdoeners lijkt me? Wel houd ik van zoute popcorn, maar dit is misschien 1/2 keer in de week.

Op de dag eet ik de laatste tijd voornamelijk een gekookt ei op 2 bruine broodjes, bakjes magere yoghurt met musli, heel af en toe een cup a soup, appel en af en toe een sultana. Volgens mij ook niet echte boosdoeners?

Ik heb 2 banen, woon op mezelf en studeer nog. Erg druk en dus weinig tijd om te sporten. Ik tennis 1 keer in de week (1 uur) en soms nog een keer in de week.

Toch blijf ik op hetzelfde gewicht hangen en zie ik geen verschil terwijl ik een aantal maandjes geleden toch wel een iets slechter eetpatroon had en helemaal niet sportte.

Wat kan ik hier aan doen en wie heeft goede tips?
pi_113373481
Gezond gewicht lijkt mij.
pi_113373584
Meer gaan sporten. Werk en studie is geen excuus.
pi_113374206
Train de specifieke plekken die je wilt aanpakken? (onderbuik, benen) de rest lijkt me vrij normaal/goed toch?
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
pi_113374403
Je weegt zoals jezelf al aangeeft niet te veel (eerder te weinig imo) dus je hoeft niet af te vallen. Dan zul je toch meer moeten sporten om meer vorm aan je lijf te geven.
Download koop ene pilatesdvd en ga daar mee aan de slag, dit kun je gewoon thuis doen. Ondanks 2 banen en studie kun je vast wel 2 keer in de week een uurtje vinden om dit te gaan doen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_113374539
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Je weegt zoals jezelf al aangeeft niet te veel (eerder te weinig imo)
Tja, vrouwen heh. Die vinden zichzelf al snel te dik.
pi_113374653
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:57 schreef Dimens het volgende:

[..]

Tja, vrouwen heh. Die vinden zichzelf al snel te dik.
Mja 48 kg kan je moeilijk te dik noemen.
Hoewel gewicht natuurlijk niet zoveel zegt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_113375207
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:32 schreef sanneyentl het volgende:
Ik ben 1 meter 56 en weeg 48/49 kilo. Op zich niets mis mee maar ik ben toch niet helemaal happy met mijn lichaam. Ik heb een klein buikje, deze wil ik liever wat strakker/platter. Geen latje maar gewoon mooi strak. Verder heb ik voornamelijk wel stevige boven benen, die van mij ook zeker een stuk minder mogen.

Ik weet alleen niet goed hoe ik dit voor elkaar moet krijgen. Ik eet geen chips en snoep. Eten als pizza, pannenkoeken of patat eten we echt maar 1 keer in de maand. Verder voornamelijk sla met gerookte zalm (zelfgemaakt), groentesoep, volkoren pasta met kip, hutspot, aardappel anders, mie met varkensvlees en saus en afhaal sushi. Geen erge boosdoeners lijkt me? Wel houd ik van zoute popcorn, maar dit is misschien 1/2 keer in de week.

Op de dag eet ik de laatste tijd voornamelijk een gekookt ei op 2 bruine broodjes, bakjes magere yoghurt met musli, heel af en toe een cup a soup, appel en af en toe een sultana. Volgens mij ook niet echte boosdoeners?

Ik heb 2 banen, woon op mezelf en studeer nog. Erg druk en dus weinig tijd om te sporten. Ik tennis 1 keer in de week (1 uur) en soms nog een keer in de week.

Toch blijf ik op hetzelfde gewicht hangen en zie ik geen verschil terwijl ik een aantal maandjes geleden toch wel een iets slechter eetpatroon had en helemaal niet sportte.

Wat kan ik hier aan doen en wie heeft goede tips?
Van 1 uur tennis ga je ook niet afvallen. Als je weinig tijd hebt om te sporten, en dit ook niet kan uitbreiden naar 30min joggen per dag zul je toch iets aan je voeding moeten doen. Ik zou je bakjes muesli vervangen, daar zitten nogal wat suikers in :)
BlaBlaBla
pi_113375354
Wat zijn echt effectie sportactiviteiten en welke soort voeding is een aanrader voor op de dag en hoe vaak?
  maandag 25 juni 2012 @ 18:39:04 #10
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_113376352
Noem eens per dagsdeel precies op wat je eet, misschien eet je juist te weinig.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_113379687
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:39 schreef Luxuria het volgende:
Noem eens per dagsdeel precies op wat je eet, misschien eet je juist te weinig.
Dat vermoeden heb ik ook! En dat is alles behalve goed voor de lijn.
En wat drink je op een dag? Veel mensen krijgen zonder dat ze het echt door hebben heel veel kcal binnen met verschillende soorten drankjes op een dag zoals cola en appelsap.
pi_113379997
's ochtends 2 bruine broodjes met een gekookt ei of bakje magere yoghurt met musli, tussendoor een appel, lunch een bakje magere yoghurt met musli en af en toe een cup a soup, tussendoor appel/sultana en daarna het avondeten.

Ik drink alleen 1/2 kopjes zwarte koffie zonder suiker, voor de rest eigenlijk alleen water en af en toe een kop thee, ook deze weer zonder suiker.
pi_113380165
En wat eet je als avond eten?
pi_113380195
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:52 schreef sanneyentl het volgende:
's ochtends 2 bruine broodjes met een gekookt ei of bakje magere yoghurt met musli, tussendoor een appel, lunch een bakje magere yoghurt met musli en af en toe een cup a soup, tussendoor appel/sultana en daarna het avondeten.

Ik drink alleen 1/2 kopjes zwarte koffie zonder suiker, voor de rest eigenlijk alleen water en af en toe een kop thee, ook deze weer zonder suiker.
Cafeïne is ook een killer. als je al zo weinig koffie drinkt, stop er dan gewoon helemaal mee. Laaste tijd ben ik ook bezig met het opletten van wat ik eet/drink. ik begon met 1 cola per dag, maar als je zo weinig van iets neemt, neem het dan gewoon niet. En sultana is volgens mij ook niet echt het beste tussendoortje? En voor de rest zie ik heel weinig vlees producten?
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
  maandag 25 juni 2012 @ 20:05:03 #15
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_113380790
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Meer gaan sporten. Werk en studie is geen excuus.
domme opmerking
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  maandag 25 juni 2012 @ 20:05:53 #16
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_113380832
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Mja 48 kg kan je moeilijk te dik noemen.
Hoewel gewicht natuurlijk niet zoveel zegt.
ik had een vriendin van 49 kilo en 1.61. die was behoorlijk dun. geen rondingen
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_113381198
Vleesproducten klopt wel. Dit eten we 2 keer in de week en 1 keer in de week vis
pi_113381200
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

domme opmerking
En dat zeg jij? :')
pi_113383088
En wat is een buikje? Zit daar vet of is dat vooral vlees?
pi_113408721
Er tussenin denk ik
  dinsdag 26 juni 2012 @ 14:25:22 #21
69994 seto
-|||--------|||-
pi_113411627
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

domme opmerking
Nope.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_113411847
Ik denk inderdaad ook dat ik te weinig eet op een dag en dus te weinig callorieen binnen krijg.
Wat vinden jullie van het volgende:

's ochtends: 2 bruine broodjes met een gekookt ei / 2 bruine broodjes met achterham (afwisselend)
Tussendoor: Appel
Lunch: Salade met sla, pijnboompitten, tomaat, komkommer en gerookte zalm / gerookte kipreepjes
Tussendoor: Broodje bapao, de kipvariant / bakje magere yoghurt met musli (afwisselend)
Avondeten: gevarieerd.

Verder drink ik over het algemeen zoals eerder aangegeven, alleen water, thee en 1/2 kopjes koffie

Het tennissen ga ik proberen om 2 keer in de week te gaan doen. Zou dit schema dan oke moeten zijn?
pi_113413402
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 14:30 schreef sanneyentl het volgende:
Ik denk inderdaad ook dat ik te weinig eet op een dag en dus te weinig callorieen binnen krijg.

's ochtends: 2 bruine broodjes met een gekookt ei / 2 bruine broodjes met achterham (afwisselend)
Lunch: Salade met sla, pijnboompitten, tomaat, komkommer en gerookte zalm / gerookte kipreepjes
Tussendoor: Broodje bapao, de kipvariant / bakje magere yoghurt met musli (afwisselend)

Verder drink ik over het algemeen zoals eerder aangegeven, alleen water, thee en 1/2 kopjes koffie

Het tennissen ga ik proberen om 2 keer in de week te gaan doen. Zou dit schema dan oke moeten zijn?
Gooi dat bakje muesli + broodje bapao er eens uit. Het lijkt zo gezond maar dat is het helemaal niet, in een bakje muesli zitten veel suikers, en een broodje bapao is te vet. Ik zou dat iig niet iedere dag gaan eten.

Vervangen door een bruine boterham :)
BlaBlaBla
pi_113414941
quote:

Ik doet het nu zo, trouwens ik ben niet serieus aan het afvallen ofzo maar beetje op aan het letten, maar ik doe ;

Ontbijt ; halve snee bruine boterham met kipfilet + 1/2 0% vet melk

Lunch ; 2 sneetjes bruin brood met vleessalade/filet american ( eigenlijk gewoon wak lekker vindt )

Avondeten ; Mweh whatever de pot schaft, maar ik eet eerst altijd de salade of andere kleine dingen op zodat ik daar vol van ga zitten, en daarna een bakje magere yoghurt

Tussendoor over de hele dag; Thee ( Verse munt thee met honing is aanrader! ) + Water ( daar zuip ik egt teveel van ) En als ik soms honger gevoel heb dan een lekker waterijsje. Werkt prima!

Nou wss geen enkele diëtist dit aanraden :') maar het werkt wel voor me, 2.5Kg in een week, ( tuurlijk hoe zwaarder je weegt hoe makkelijker et eraf gaat maar toch)

Qua bewegen, 3x in de week stukje hardlopen tegenwoordig, niks intensief hoor. En veel bij vriendin rondhangen helpt ook! ^O^
pi_113414959
Daarom wil ik het ook afwisselend eten en kies ik bij het bapao broodje voor de kipvariant en niet de overige. Ik wil ook niet TE gezond gaan eten, omdat ik bang ben dat ik dat ineens erg snel ga afvallen en dat is niet te bedoeling.
pi_113415044
@sheldorr
Bedankt voor de tip! Maar het is niet echt de bedoeling dat ik af ga vallen qua kilo's, in ieder geval niet veel laat ik het daar op houden.
pi_113415168
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:44 schreef sanneyentl het volgende:
@sheldorr
Bedankt voor de tip! Maar het is niet echt de bedoeling dat ik af ga vallen qua kilo's, in ieder geval niet veel laat ik het daar op houden.
Oh en kleine dingen helpen echt zoals ; Trap ipv roltrap, fiets/loop ipv auto etc etc..
Maar wat ik ook soms doe, heb ik ooit ergens gelezen, is kuit oefeningen!

gewoon als je even stilstaat ofzo. Helpt om iig een paar calorieetjes eraf te halen tijdens het niks doen ( het zal niet veel zijn, maar als je stil staat is het 0)
pi_113415462
quote:
Waarom 'proberen'? Als jij 2 keer in de week wilt tennissen dan doe je dat. Maar goed, (recreatief) tennis is een minder intensieve sport dan hardlopen of bijvoorbeeld wielrennen. Je kunt wat dat betreft wellicht beter een uur gaan hardlopen dan tennissen.
pi_113415513
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:43 schreef sanneyentl het volgende:
Daarom wil ik het ook afwisselend eten en kies ik bij het bapao broodje voor de kipvariant en niet de overige. Ik wil ook niet TE gezond gaan eten, omdat ik bang ben dat ik dat ineens erg snel ga afvallen en dat is niet te bedoeling.
Je gaat echt niet snel afvallen als je je broodje babao en muesli gaat vervangen door gezondere dingen :)
Probeer het gewoon eens, het is overigens niet echt een goede redenatie om niet te gezond te gaan eten omdat je bang bent dat je te snel gaat afvallen ;)
BlaBlaBla
pi_113415900
Ik heb het eens eerder gedaan en toen woog ik op een paar gram na 42 kilo. Vond ik niet meer gezond :p
pi_113415974
Mag ik trouwens vragen hoe oud je bent?
pi_113418576
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 16:05 schreef sanneyentl het volgende:
Ik heb het eens eerder gedaan en toen woog ik op een paar gram na 42 kilo. Vond ik niet meer gezond :p
Dan weet je dus al hoe je moet afvallen :Y)
BlaBlaBla
pi_113419250
Muesli bevat geen suiker, tenzij je een gezoete variant of cruesli bedoelt.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  dinsdag 26 juni 2012 @ 17:37:06 #34
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_113420032
quote:

Dat is al een stuk beter dan wat je eerst opnoemde ^O^
All she wants and needs is just a little taste..
pi_113440376
Ik ben 21. Ik neem overigens inderdaad de musli zonder suiker. De variant gekozen met de minste vetten etc die ik kon vinden in de supermarkt
pi_113441475
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:47 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Oh en kleine dingen helpen echt zoals ; Trap ipv roltrap, fiets/loop ipv auto etc etc..
Maar wat ik ook soms doe, heb ik ooit ergens gelezen, is kuit oefeningen!

gewoon als je even stilstaat ofzo. Helpt om iig een paar calorieetjes eraf te halen tijdens het niks doen ( het zal niet veel zijn, maar als je stil staat is het 0)
Dat is natuurlijk niet waar ;)
pi_113468706
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 00:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet waar ;)
0 als in definitie "Het is een cijfer, maar wel het laagste cijfer" :6
pi_113509236
http://bodyrock.tv of http://youtube.com/user/ZuzkaLight

Laat je niet overrompelen door de vrouwen die het geven (jup alles eraan is nep) maar sinds ik elke dag 12 minuutjes dit doe zal je mij nooit meer zien hardlopen of naar de sportschool gaan.
pi_113547757
Die is goed idd. Kijk verder ook eens op:
http://www.slank-en-sterk.nl/
pi_113547872
quote:
16s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:33 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

0 als in definitie "Het is een cijfer, maar wel het laagste cijfer" :6
:D
  vrijdag 29 juni 2012 @ 10:35:14 #41
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_113548145
Zijn toch wel aardig wat koolhydraten :)
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_113548156
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:42 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Ik doet het nu zo, trouwens ik ben niet serieus aan het afvallen ofzo maar beetje op aan het letten, maar ik doe ;

Lunch ; 2 sneetjes bruin brood met vleessalade/filet american ( eigenlijk gewoon wak lekker vindt )

Avondeten ; Mweh whatever de pot schaft, maar ik eet eerst altijd de salade of andere kleine dingen op zodat ik daar vol van ga zitten, en daarna een bakje magere yoghurt

Tussendoor over de hele dag; Thee ( Verse munt thee met honing is aanrader! ) + Water ( daar zuip ik egt teveel van ) En als ik soms honger gevoel heb dan een lekker waterijsje. Werkt prima!

Nou wss geen enkele diëtist dit aanraden :') maar het werkt wel voor me, 2.5Kg in een week, ( tuurlijk hoe zwaarder je weegt hoe makkelijker et eraf gaat maar toch)

Qua bewegen, 3x in de week stukje hardlopen tegenwoordig, niks intensief hoor. En veel bij vriendin rondhangen helpt ook! ^O^
Niet serieus aan het afvallen? Je hongert jezelf uit. Daarbij zet je je stofwisseling pas aan de slag met het avond eten. Resultaat: de 2,5kg die je kwijt bent zijn geen 2,5kg vet. Uiteindelijk zal dit dieet alleen maar averechts werken.
pi_113554398
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:42 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Dit moet een troll zijn.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 17:31:40 #44
365231 Fera
Fire & Blood
pi_113598934
TS moet in ieder geval niet afvallen. Gewoon krachttraining gaan doen en niet bang zijn, als vrouw zijnde word je daarvan eerder strakker en wat getekend dan super gespierd.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 20:11:02 #45
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_113604003
Zoals eerder gepost: hardlopen.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  zondag 1 juli 2012 @ 11:02:46 #46
375139 SuperTinus
I'm really happy for you
pi_113622197
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:43 schreef sanneyentl het volgende:
Ik wil ook niet TE gezond gaan eten, omdat ik bang ben dat ik dat ineens erg snel ga afvallen en dat is niet te bedoeling.
_O-
And I'mma let you finish.
pi_113623719
Hoe zit het met je alcohol consumptie? Als student kan dat toch wel de boosdoener zijn denk ik! En er is niet voor niets een Nederlandse Norm Gezond Bewegen voor het behoud van je conditie waarin je 5 keer in de week minimaal 30 minuten matig intensief moet bewegen (stevig doortrappen op de fiets voldoet) naast je gewone dagelijkse beweging! De fitheidsnorm ligt nog iets hoger!
Fingerspitzgefühl
  zondag 1 juli 2012 @ 12:23:28 #48
321624 Pan.da
bam.BOE!
pi_113624027
Hardlopen of fietsen. En crunches en squats erbij.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_113628008
Bakje Brinta in de ochtend, smiddags bakje kwark, later die middag was ongezouten noten. Avondeten, 3 u voor slapen gaan nog wat en je bent klaar
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_113628058
Krachttraining, meer niet. En niet naar kilo's kijken.. Kilo's zijn alleen een getal, het gaat om je uiterlijk! Dat je er fit en gezond uitziet! Right?
Rustig aan.
pi_113664883
Ik ga ermee aan de slag, bedankt!
pi_113708367

3x20 minuten per week. Werkt gegarandeerd. Wel beginnen met lichte gewichten, dit is echt erg zwaar en intensief.
pi_113718954
Vrouwen die alleen minder gaan eten en niet meer gaan sporten worden er niet mooier op (uitgaande van een normaal gewicht). Daarnaast voor verbranding gewoon ook krachttraining en daarna cardio. Meer spier is hogere verbranding. Zeker niet bang zijn om te gespierd te worden want dat word je echt niet zomaar. Ik moest 5-6 keer peer week krachttraining doen + veel eten om spier aan te zetten en dat als man. Je wordt dus echt niet per ongeluk te gespierd en zeker niet als vrouw.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:16:57 #54
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_113718982
Krachttraining. *O*
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:18:18 #55
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_113719049
Ow en oppassen met cup a soup dit bevat veel zetmeel ( meel=koolhydraten=suiker).Vervang het door een simpel bouillonetje is ook nog goedkoper.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:22:53 #56
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_113719254
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:16 schreef sanneyentl het volgende:
Wat zijn echt effectie sportactiviteiten en welke soort voeding is een aanrader voor op de dag en hoe vaak?
Helaas heeft vet op de bovenbenen tot op een zekere hoogte met hormonen te maken, buikvet daarentegen kun je wat meer mee, doe buikspieroefeningen waarbij je zowel je rechte, dwarse en schuine buikspieren traint.
Squatten/lunges , hiermee maak je je bovenbenen strakker en je kont lift je. Ik zou veel herhalingen doen als ik jou was. Spieren verbranden ook meer vet.
Ik zou deze oefeningen combineren met cardio, zoals hardlopen/lopen..krachttraining+cardio+gezonde voeding = succes.
pi_113721354
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 16:22 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Helaas heeft vet op de bovenbenen tot op een zekere hoogte met hormonen te maken, buikvet daarentegen kun je wat meer mee, doe buikspieroefeningen waarbij je zowel je rechte, dwarse en schuine buikspieren traint.
Squatten/lunges , hiermee maak je je bovenbenen strakker en je kont lift je. Ik zou veel herhalingen doen als ik jou was. Spieren verbranden ook meer vet.
Ik zou deze oefeningen combineren met cardio, zoals hardlopen/lopen..krachttraining+cardio+gezonde voeding = succes.
Daar zou ik wel eens een bron van willen zien :)
BlaBlaBla
  dinsdag 3 juli 2012 @ 17:10:16 #58
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_113721543
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:05 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Daar zou ik wel eens een bron van willen zien :)
quote:
Wanneer u voornamelijk vet opslaat op benen en billen dan staat dit in direct verband met de hoeveelheid en de soort oestrogenen in uw lichaam. Heeft u meer van het vrouwelijke geslachtshormoon oestrogenen, of zet uw lichaam uw oestrogenen niet om in de juiste, dan neemt het vet op uw benen en billen toe. Dit verklaart tevens waarom mannen over het algemeen minder (nauwelijks) vet op hun benen en billen hebben, ze maken simpelweg minder oestrogenen aan.
Bron :http://jessevandervelde.c(...)el-of-niet-mogelijk/
pi_114894175
Ik merk tot nu letterlijk 0,0 verschil. Terwijl met name mijn eetgewoonte weer is aangepast. Ook geen popcorn en koekjes meer. Oftewel de suikers worden echt weinig meer gegeten.

Drink alleen maar koffie en water. En ja zo nu en dan (2x in de week) 2 glaasjes rose/jillz.
Verder het bruine brood met beleg, magere yoghurt met cruesli (gezondste variant die ik kon vinden), kiwi/appel en ook het avondeten 6 dagen in de week redelijk tot goed gezond.

Geen patat, geen pizza, geen pannenkoeken, noppes.

Begonnen met thuis wat (lichte) krachttraining. En meer gaan lopen en fietsen dan voorheen.

Misschien heeft iemand een voedingsschema of iets dergelijks van iemand met ongeveer dezelfde lengte (1.56) en hetzelfde gewicht (45-55 kilo) ?
pi_114895400
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:50 schreef sanneyentl het volgende:
Ik merk tot nu letterlijk 0,0 verschil. Terwijl met name mijn eetgewoonte weer is aangepast. Ook geen popcorn en koekjes meer. Oftewel de suikers worden echt weinig meer gegeten.

Drink alleen maar koffie en water. En ja zo nu en dan (2x in de week) 2 glaasjes rose/jillz.
Verder het bruine brood met beleg, magere yoghurt met cruesli (gezondste variant die ik kon vinden), kiwi/appel en ook het avondeten 6 dagen in de week redelijk tot goed gezond.

Begonnen met thuis wat (lichte) krachttraining. En meer gaan lopen en fietsen dan voorheen.

Misschien heeft iemand een voedingsschema of iets dergelijks van iemand met ongeveer dezelfde lengte (1.56) en hetzelfde gewicht (45-55 kilo) ?
Open excel, en beschrijf hier exact in hoeveel je op 1 dag eet, voor 1 week lang. Dus kaas: 20/30gram oid. Pak een online voedings wijzer erbij, en noteer erbij hoeveel vetten, kcals en eiwitten dit bevat. Dan pas kun je goed beoordelen wat je het beste kunt aanpassen.
BlaBlaBla
pi_114896736
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:50 schreef sanneyentl het volgende:

Meer trainen. Krachttraining werkt voor mij echt ideaal.
pi_114896822
Je moet geduld hebben. Veranderingen zie je niet bijzonder snel. Bijvoorbeeld met krachttraining duurt het minimaal 2 maanden voordat je het eerste verschil gaat zien. Wat je wel sneller merkt is dat je je gezonder gaat voelen, meer energie e.d.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_114902656
ik zou als ik jou was, en niet echt wilt afvallen, niet minder of gezonder gaan eten dan wat je nu doet. Je eet eerder te weinig, je lichaam gaat daardoor juist vet vast houden.

Ik probeer zelf altijd 1x 2 boterhammen op een dag te eten, ivm koolhydraten. Nou wil ik wat kilo's kwijt, dus jij kunt er gerust 3 nemen. Neem ik deze 's ochtends, dan neem ik smiddags een uitgebreide salade (bijvoorbeeld met kipfilet of zalm/tonijn erbij, en uiteraard tomaat, komkommer enzo) of yoghurt met muesli (gezonde vezelrijke versie van kellogs). Maar meestal ontbijt ik 's ochtends met een bakje yoghurt met de muesli en neem ik smiddags mijn 2 boterhammen, eventueel met een salade er nog bij. Je kunt natuurlijk ook 's ochtends 1 boterham en smiddags 2, of andersom. Probeer veel eitwitten te eten (ei, kip, vis. zuivelproducten) dit vult goed en is ook erg goed voor oa. je spieren.

Eet 's avonds gewoon normaal, eventueel begin je met de groente/salade zodat je al wat in je maag hebt en je minder aardappelen eet. Drink tussendoor 2 glazen water (of thee).

Tussendoor kun je een stukje fruit nemen, of bijvoorbeeld een stukje komkommer. Maar aangezien jij niet wilt afvallen kun je ook rustig een sultana of wat dan ook nemen. Drink veel tussendoor (water of thee) dit vult vaak en reinigt je lichaam ook goed.

Probeer dus gewoon normaal en afwisselend te eten.

Aan sport zou ik als jou was gericht(er) aan de slag gaan op de plekken die je strak wil. Buik en been spieroefeningen dus. Al doe je dit elke dag 10 minuutjes voor je gaat douchen. Je kunt wel vaker gaan tennissen, maar hier zul je alleen maar vet van gaan verbranden (en dit doe je helaas over je hele lichaam en niet alleen op je buik of benen). Met spieroefeningen zul je meer spieren krijgen en dus een strakker lichaam. Ik heb op mijn iPhone wat apps gedownload waar verschillende oefeningen op staan die je kunt doen. Sommige speciaal voor je buik, sommige voor je conditie, misschien is dat ook wat voor je? (hij heet fitbooster, maar er zullen vast meerdere van dit soort apps zijn)

Hoop dat je hier wat mee kunt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')