Oh en kleine dingen helpen echt zoals ; Trap ipv roltrap, fiets/loop ipv auto etc etc..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:44 schreef sanneyentl het volgende:
@sheldorr
Bedankt voor de tip! Maar het is niet echt de bedoeling dat ik af ga vallen qua kilo's, in ieder geval niet veel laat ik het daar op houden.
Waarom 'proberen'? Als jij 2 keer in de week wilt tennissen dan doe je dat. Maar goed, (recreatief) tennis is een minder intensieve sport dan hardlopen of bijvoorbeeld wielrennen. Je kunt wat dat betreft wellicht beter een uur gaan hardlopen dan tennissen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:30 schreef sanneyentl het volgende:
Het tennissen ga ik proberen om 2 keer in de week te gaan doen. Zou dit schema dan oke moeten zijn?
Je gaat echt niet snel afvallen als je je broodje babao en muesli gaat vervangen door gezondere dingenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:43 schreef sanneyentl het volgende:
Daarom wil ik het ook afwisselend eten en kies ik bij het bapao broodje voor de kipvariant en niet de overige. Ik wil ook niet TE gezond gaan eten, omdat ik bang ben dat ik dat ineens erg snel ga afvallen en dat is niet te bedoeling.
Dan weet je dus al hoe je moet afvallenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:05 schreef sanneyentl het volgende:
Ik heb het eens eerder gedaan en toen woog ik op een paar gram na 42 kilo. Vond ik niet meer gezond :p
Dat is al een stuk beter dan wat je eerst opnoemdequote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:30 schreef sanneyentl het volgende:
Ik denk inderdaad ook dat ik te weinig eet op een dag en dus te weinig callorieen binnen krijg.
Wat vinden jullie van het volgende:
's ochtends: 2 bruine broodjes met een gekookt ei / 2 bruine broodjes met achterham (afwisselend)
Tussendoor: Appel
Lunch: Salade met sla, pijnboompitten, tomaat, komkommer en gerookte zalm / gerookte kipreepjes
Tussendoor: Broodje bapao, de kipvariant / bakje magere yoghurt met musli (afwisselend)
Avondeten: gevarieerd.
Verder drink ik over het algemeen zoals eerder aangegeven, alleen water, thee en 1/2 kopjes koffie
Het tennissen ga ik proberen om 2 keer in de week te gaan doen. Zou dit schema dan oke moeten zijn?
Dat is natuurlijk niet waarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:47 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Oh en kleine dingen helpen echt zoals ; Trap ipv roltrap, fiets/loop ipv auto etc etc..
Maar wat ik ook soms doe, heb ik ooit ergens gelezen, is kuit oefeningen!
gewoon als je even stilstaat ofzo. Helpt om iig een paar calorieetjes eraf te halen tijdens het niks doen ( het zal niet veel zijn, maar als je stil staat is het 0)
0 als in definitie "Het is een cijfer, maar wel het laagste cijfer"quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:33 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
0 als in definitie "Het is een cijfer, maar wel het laagste cijfer"
Niet serieus aan het afvallen? Je hongert jezelf uit. Daarbij zet je je stofwisseling pas aan de slag met het avond eten. Resultaat: de 2,5kg die je kwijt bent zijn geen 2,5kg vet. Uiteindelijk zal dit dieet alleen maar averechts werken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:42 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Ik doet het nu zo, trouwens ik ben niet serieus aan het afvallen ofzo maar beetje op aan het letten, maar ik doe ;
Ontbijt ; halve snee bruine boterham met kipfilet + 1/2 0% vet melk
Lunch ; 2 sneetjes bruin brood met vleessalade/filet american ( eigenlijk gewoon wak lekker vindt )
Avondeten ; Mweh whatever de pot schaft, maar ik eet eerst altijd de salade of andere kleine dingen op zodat ik daar vol van ga zitten, en daarna een bakje magere yoghurt
Tussendoor over de hele dag; Thee ( Verse munt thee met honing is aanrader! ) + Water ( daar zuip ik egt teveel van ) En als ik soms honger gevoel heb dan een lekker waterijsje. Werkt prima!
Nou wss geen enkele diëtist dit aanradenmaar het werkt wel voor me, 2.5Kg in een week, ( tuurlijk hoe zwaarder je weegt hoe makkelijker et eraf gaat maar toch)
Qua bewegen, 3x in de week stukje hardlopen tegenwoordig, niks intensief hoor. En veel bij vriendin rondhangen helpt ook!
Dit moet een troll zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:42 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Ik doet het nu zo, trouwens ik ben niet serieus aan het afvallen ofzo maar beetje op aan het letten, maar ik doe ;
Ontbijt ; halve snee bruine boterham met kipfilet + 1/2 0% vet melk
Lunch ; 2 sneetjes bruin brood met vleessalade/filet american ( eigenlijk gewoon wak lekker vindt )
Avondeten ; Mweh whatever de pot schaft, maar ik eet eerst altijd de salade of andere kleine dingen op zodat ik daar vol van ga zitten, en daarna een bakje magere yoghurt
Tussendoor over de hele dag; Thee ( Verse munt thee met honing is aanrader! ) + Water ( daar zuip ik egt teveel van ) En als ik soms honger gevoel heb dan een lekker waterijsje. Werkt prima!
Nou wss geen enkele diëtist dit aanradenmaar het werkt wel voor me, 2.5Kg in een week, ( tuurlijk hoe zwaarder je weegt hoe makkelijker et eraf gaat maar toch)
Qua bewegen, 3x in de week stukje hardlopen tegenwoordig, niks intensief hoor. En veel bij vriendin rondhangen helpt ook!
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:43 schreef sanneyentl het volgende:
Ik wil ook niet TE gezond gaan eten, omdat ik bang ben dat ik dat ineens erg snel ga afvallen en dat is niet te bedoeling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |