Voetbal niet zo, en rugby lijkt me veel te ruig, verder sluit ik weinig bij voorbaat uit.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:51 schreef NanKing het volgende:
vollyball, handbal? Of heb je niets met balsporten?
hij houdt niet van fysiek contact geloof ik, dan is handbal niet echt een goede optie.quote:
Beetje rare gedachte. Je kan beter voor een sport gaan die veel mensen doen. Dan zijn er juist niveauverschillen en dus ook zwakkere teams waar je makkelijker kan instromen.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:16 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik denk dat het een beetje een "aparte" sport moet zijn waar men niet zo snel voor kiest, en er dus weinig niveauverschillen zijn.
Leuke teamsportquote:
Waterpolo?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:48 schreef RoBo87 het volgende:
Hockey? Of lacrosse, is wel zwaar maar je heb bescherming. daarnaast kun je ook het water in voor waterpolo.
Anders wordt het toch echt korfbal
Ok, maar bij voetbal bijvoorbeeld (bij mannen iig) kan ik mij er eigenlijk niet voorstellen dat er een beginnersteam is. Je moet het op zijn minst een beetje kunnen...quote:Op maandag 25 juni 2012 17:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Beetje rare gedachte. Je kan beter voor een sport gaan die veel mensen doen. Dan zijn er juist niveauverschillen en dus ook zwakkere teams waar je makkelijker kan instromen.
dat doe je in clubverband en daar ging het om toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke teamsport
Volleybal lijkt me de beste optie. Er zijn veel verenigingen met een recreatief/veteranenteam. Is vaak gezellig ook nog.
Waterpolo zie ik ook geen succes worden. Je zult echt heel goed moeten kunnen zwemmen, een goede conditie moeten hebben, balvaardig zijn... Het is ook vrij stevig en ik denk niet dat je veel teams zult vinden met starters van jouw leeftijd.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:06 schreef marcvc het volgende:
Zijn waterpolo en roeien niet enorm zwaar om zomaar mee te beginnen? Ik heb geen enorm getrainde beenspieren...
Ik vind zwemmen en badminton hartstikke leuk om op vakantie te doenmaar ik zoek toch eigenlijk wel iets in teamverband. Handbal lijkt me inderdaad wat te fysiek, lacrosse ook (sporten waarbij je een helm op moet vallen af).
Wat is er mis met een beetje moe worden? Ik doe 1 waterpolo toernooi per jaar en verder doe ik het nooit. Ja je bent gesloopt er na, maar daar ga je echt niet dood van. Hoe vaker je het doet hoe minder je dat zal hebben.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:06 schreef marcvc het volgende:
Zijn waterpolo en roeien niet enorm zwaar om zomaar mee te beginnen? Ik heb geen enorm getrainde beenspieren...
Ik vind zwemmen en badminton hartstikke leuk om op vakantie te doenmaar ik zoek toch eigenlijk wel iets in teamverband. Handbal lijkt me inderdaad wat te fysiek, lacrosse ook (sporten waarbij je een helm op moet vallen af).
Meestal heb je nog weleens een 3e/4e/5e heren team ofzo dat het puur voor het zuipen er na en de lol doen. Je moet niet verwachten dat je met het eerste (of het tweede) team mee gaat kunnen komen.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:19 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Waterpolo zie ik ook geen succes worden. Je zult echt heel goed moeten kunnen zwemmen, een goede conditie moeten hebben, balvaardig zijn... Het is ook vrij stevig en ik denk niet dat je veel teams zult vinden met starters van jouw leeftijd.
En dat laatste zal het tot een weinig leuk tijdverdrijf maken denk ik
Dude als je al zo denkt blijft er niets over.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:06 schreef marcvc het volgende:
Zijn meestal nog steeds gasten die het al jaren doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:19 schreef StM het volgende:
Meestal heb je nog weleens een 3e/4e/5e heren team ofzo dat het puur voor het zuipen er na en de lol doen. Je moet niet verwachten dat je met het eerste (of het tweede) team mee gaat kunnen komen.
Ik wil wel competitie spelen, maar dan moet het team wel bij mijn (beginners)niveau passen, dus eigenlijk een team vol met twintigers met geen of weinig ervaring.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:00 schreef Herkauwer het volgende:
Lengte is niet belangrijk bij basketball, ook niet bij volleybal. Bijna alle basketball verenigingen hebben wel een recreantenteam waar je gewoon kan spelen. Vaak kan je ook 3 maal meedoen zonder lid te worden.
Of een team iets aan jou moet hebben hangt af van verschillende factoren. Wil je competitie spelen of alleen 1 keer in de week sporten? Als je wel competitie wil doen moet je gewoon bij clubs langs gaan en kijken of ze een team hebben dat bij jou past.
Ik ga ook beginnen met hardlopen, maar ik wil dat niet als enige sport doen, dus naast een teamsport hopelijkquote:
ik vond roeien eigenlijk ook wel een goede suggestiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:08 schreef marcvc het volgende:
[..]
Ik ga ook beginnen met hardlopen, maar ik wil dat niet als enige sport doen, dus naast een teamsport hopelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |