quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:12 schreef shifto het volgende:
Volgens mij wil niemand vanavond met mij mee naar een nutteloos bandje om crack te roken
Kom naar de Melkweg dan!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:12 schreef shifto het volgende:
Volgens mij wil niemand vanavond met mij mee naar een nutteloos bandje om bier te drinken
Lekker he?quote:
Neuh, ze reageren alleen met dat het automatisch opgeheven is. Dat weet ik nou ondertussen wel. Maar er klopt toch echt iets niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
IP ban is nog niet opgelost? Wel al email terug? of vertikken ze het gewoon?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neuh, ze reageren alleen met dat het automatisch opgeheven is. Dat weet ik nou ondertussen wel. Maar er klopt toch echt iets niet.
Gelukkig heb je een work-aroundquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neuh, ze reageren alleen met dat het automatisch opgeheven is. Dat weet ik nou ondertussen wel. Maar er klopt toch echt iets niet.
Ik heb hier ook zo langzaamaan mijn laatste dingetjes afgetikt...eens zien of ik van de baas eerder weg magquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:25 schreef WasMachinator het volgende:
Bleh nu 2 uur niks doen op de uni, don't like..
met jezelf spelenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
Psshh, wat moet ik eens doen met mijn dag.
Maar ik kan alleen de eerste drie seconden van nothing else matters.quote:
Als je twee vingers op de tweede vakjes zet van de twee snaren die je niet gebruikt, heb je een E-akkoord.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar ik kan alleen de eerste drie seconden van nothing else matters.
E-mineurquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je twee vingers op de tweede vakjes zet van de twee snaren die je niet gebruikt, heb je een E-akkoord.
Dan laat maarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, ik nam ooit les maar ik vind dat geen fuck aan. Ik wil het gelijk kunnen en anders laat maar
Geeft niet, dat heeft iedereenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar ik kan alleen de eerste drie seconden van nothing else matters.
Ik had Em-getikt, maar toen heb ik de m weggehaaldquote:
Ik speelde altijd klassieke SPaanse stukken van bladmuziek op mn akoestische gitaartje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, ik nam ooit les maar ik vind dat geen fuck aan. Ik wil het gelijk kunnen en anders laat maar
Ik kan ook de intro van Enter Sandman op de bas!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |