met jezelf spelenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
Psshh, wat moet ik eens doen met mijn dag.
Maar ik kan alleen de eerste drie seconden van nothing else matters.quote:
Als je twee vingers op de tweede vakjes zet van de twee snaren die je niet gebruikt, heb je een E-akkoord.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar ik kan alleen de eerste drie seconden van nothing else matters.
E-mineurquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je twee vingers op de tweede vakjes zet van de twee snaren die je niet gebruikt, heb je een E-akkoord.
Dan laat maarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, ik nam ooit les maar ik vind dat geen fuck aan. Ik wil het gelijk kunnen en anders laat maar
Geeft niet, dat heeft iedereenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar ik kan alleen de eerste drie seconden van nothing else matters.
Ik had Em-getikt, maar toen heb ik de m weggehaaldquote:
Ik speelde altijd klassieke SPaanse stukken van bladmuziek op mn akoestische gitaartje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, ik nam ooit les maar ik vind dat geen fuck aan. Ik wil het gelijk kunnen en anders laat maar
Ik kan ook de intro van Enter Sandman op de bas!quote:
Dit idd, nothing else matters ook nog wel en zombie van de cranberriesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik kan ook de intro van Enter Sandman op de bas!
En Come as You are. Kan ik ook speuluh! De riff dan, akkoorden moest je alweer teveel bij nadenken.
quote:
wtfbbqquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er kwm vandaag post dus mijn moeder had het al opengemaakt, maar het was iets anders.
wat is diequote:
Nee. Er zou een verrassing voor mijn zusje komen die zondag jarig was, maar het is dus niet op tijd gekomen. Ik had ze dus instructies gegeven haar post niet aan haar door te gevenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:14 schreef Skv het volgende:
Er kwm vandaag post dus mijn moeder had het al opengemaakt, maar het was iets anders.
Wachtwat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee. Er zou een verrassing voor mijn zusje komen die zondag jarig was, maar het is dus niet op tijd gekomen. Ik had ze dus instructies gegeven haar post niet aan haar door te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |