Hoeveel vriendjes heeft Robijn op je afgestuurdquote:Op maandag 25 juni 2012 15:28 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oh hou es ff op met DMmen allemaal ja, fantasieloos volk![]()
Ik zit goddomme te werken![]()
![]()
![]()
Tabee heaquote:
Nee, echt, raise your hand als je me een dm stuurde dat ik de TT moest doenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel vriendjes heeft Robijn op je afgestuurd
Kun je ook hierop reageren?quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De eerste helft van de TT is van een liedje, er staat alleen dat jij in deze SC zit, dus waar maak je je nou druk om?Als niemand van je aanwezigheid mag weten, dan moet je hier niet posten
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:29 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik zou jou inderdaad graag willenm doorspoelen.
Tuurlijk. Via internet wel. Als je voor me zou staan zou je wel anders piepen.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:29 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik zou jou inderdaad graag willenm doorspoelen.
Ja dan zie je ook wel dat dat nooit gaat passen Huubjequote:Op maandag 25 juni 2012 15:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Via internet wel. Als je voor me zou staan zou je wel anders piepen.
Ga dan es werken, mens.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:28 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oh hou es ff op met DMmen allemaal ja, fantasieloos volk![]()
Ik zit goddomme te werken![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, echt, raise your hand als je me een dm stuurde dat ik de TT moest doen
Multitasken I can doquote:
Tuurlijk kan ik dat.quote:
Weer met die leeftijd, zit de naald vast in de groef? Als je nu eens inhoudelijk in zou gaan op wat ik zeg? Oke, ik maak een spelfout maar dat heb jij ook gedaan, je gaat alleen wel heel erg selectief in op wat mensen tegen je zeggen en komt alleen maar met cheap shots over leeftijd. Is dat het enige wat je hebt? Want dat vinden wij niet erg hoor, jong zijn, we hebben nog zoveel leuks voor ons liggen terwijl jij al met een been in de kist staat.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Geldt is hier met een t.
Jochie uit '89. Niet opgevoed zeker?
Ik snap geen kont van deze zin!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dat.
Die Ynske ken ik helemaal niet, en zij helemaal niet. Zij neemt regelrecht een quote van iemand anders over, hoe simpel kan je dan zijn?
want...quote:Op maandag 25 juni 2012 15:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Via internet wel. Als je voor me zou staan zou je wel anders piepen.
Ik reageer op JOUW post over de TT, nu ga jij ineens een heel ander onderwerp aan?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dat.
Die Ynske ken ik helemaal niet, en zij mij helemaal niet. Zij neemt regelrecht een quote van iemand anders over, hoe simpel kan je dan zijn?
Goh t zit je echt enorm hoog hequote:Op maandag 25 juni 2012 15:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dat.
Die Ynske ken ik helemaal niet, en zij mij helemaal niet. Zij neemt regelrecht een quote van iemand anders over, hoe simpel kan je dan zijn?
O RLY?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |