Sterkte!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:46 schreef loveli het volgende:
Yup, geen familie, wel close. Fijne herinneringen.
Gecondoleerd en knuffelquote:Op maandag 25 juni 2012 14:46 schreef loveli het volgende:
Met London 2012 in 't vooruitzicht klinkt dit als 'n Olympische Sportquote:Op maandag 25 juni 2012 15:02 schreef V1z0R het volgende:
Je lichaam is nu helemaal volwassen, gereed om kinderen te werpen zeg maar
Meer heup, breder bekken? Sowieso heb je nu spieren, dus misschien ligt het daar aan?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef creepycookie het volgende:
Oke, nou iets heel stoms dan even: ik baal dat ik heb hetzelfde gewicht ben als toen ik 17 was en een broekmaat groter heb![]()
Ik word oud?
Met mijn heupen floep ik er zo een heel elftal uitquote:Op maandag 25 juni 2012 15:02 schreef V1z0R het volgende:
Je lichaam is nu helemaal volwassen, gereed om kinderen te werpen zeg maar
Nee, denk niet dat iemand dat ooit heeft geprobeerdquote:Op maandag 25 juni 2012 15:04 schreef xliefs. het volgende:
Iemand ervaring met het importeren van de gegevens in eet-meter?
Ja, al was ik al heel vroeg volgroeid hoor, volgens mij heb ik niet meer heup. Maar spieren zou het wel aan kunnen liggen jaquote:Op maandag 25 juni 2012 15:03 schreef Novem het volgende:
[..]
Meer heup, breder bekken? Sowieso heb je nu spieren, dus misschien ligt het daar aan?
Het klopt helaas, een vrouw die van haar 20ste tot haar 60ste hetzelfde gewicht heeft, verruilt spieren voor vet.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:08 schreef V1z0R het volgende:
Meer spier, zelfde gewicht, zelfde lengte -> minder volume juist... sorry
Vrouwen krijgen nou eenmaal meer vet naarmate ze ouder worden. Mannen ook, wel in mindere mate (tenminste, wat gezond moet zijn)
Ojaquote:Op maandag 25 juni 2012 15:08 schreef V1z0R het volgende:
Meer spier, zelfde gewicht, zelfde lengte -> minder volume juist... sorry
Vrouwen krijgen nou eenmaal meer vet naarmate ze ouder worden. Mannen ook, wel in mindere mate (tenminste, wat gezond moet zijn)
Het was ongelofelijk gaaf, nu een weekje werken en dan op naar Kroatie...quote:Op maandag 25 juni 2012 15:32 schreef Nallie het volgende:
Nootjesboks met Novem!
En rozijnen, van die grote gele, nomnomnom
WB Sjaap, IJsland klinkt gaaf!
Wat mag ze niet aan een veganistische appeltaart dan? Appel?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:03 schreef Chicolate het volgende:
Sterkte lovelì
Update voor de taartvraag, alle hier geposte recepten kunnen niet. Ik vrees dat ze het zonder baksel moet doen.
Be proud!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:23 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Oja![]()
Nouja pech hoor, het ziet er wel oke uit verder en ik heb nou eenmaal een Afrikaanse bouw, dus dat zal altijd blijven
Blijkt zelfs dat Aziatische en Afrikaanse vrouwen daardoor een verkleinde kans op heupfracturen hebbenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:27 schreef V1z0R het volgende:
Stand van de heupen zijn bij Afrikaanse vrouwen dan ook afwijkend, vind het wel mooi
Waarom weet ik dit allemaal?
he bah wat vervelend...quote:Op maandag 25 juni 2012 15:35 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Het was ongelofelijk gaaf, nu een weekje werken en dan op naar Kroatie...
Serieus? Grappig zeg, dat er een overeenkomst tussen Aziatische en Afrikaanse heupen zit, meestal lijkt het toch een wereld van verschil.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Blijkt zelfs dat Aziatische en Afrikaanse vrouwen daardoor een verkleinde kans op heupfracturen hebben
Ja bijna caramelsmaak he, zo zoetquote:Op maandag 25 juni 2012 15:54 schreef Novem het volgende:
[..]
Serieus? Grappig zeg, dat er een overeenkomst tussen Aziatische en Afrikaanse heupen zit, meestal lijkt het toch een wereld van verschil.
Nallie, die dadels smaken echt apart, beetje honingachtig! Ga dit weekend eens die brownies proberen, ik heb alleen geen rauwe cacao, maar gewoon van Green & Black's, zal ook wel ok zijn toch?
En rozijnenzo lekker!
Klinkt goed zeg! Zo te horen heb je het erg naar je zin gehadquote:Op maandag 25 juni 2012 15:35 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Het was ongelofelijk gaaf, nu een weekje werken en dan op naar Kroatie...
Ah ok, dan komt het vast goed. Nee, volgens mij is rauwe cacao echt rauw, net zoals die cocoanibs die je kan kopen bij de biowinkel, best bitter.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja bijna caramelsmaak he, zo zoet
Ik doe t gewoon met gewone droste cacao, werkt gewoon. Volgens mij is rauw gewoon puur toch? Geen nesquick
Dat jaquote:Op maandag 25 juni 2012 16:07 schreef V1z0R het volgende:
Wat 1 schep Nesquick per glas?!4 scheppen per glas!
Haha, herkenbaar. Dikke nesquickdrap is/was lekker.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:05 schreef Novem het volgende:
[..]
Ah ok, dan komt het vast goed. Nee, volgens mij is rauwe cacao echt rauw, net zoals die cocoanibs die je kan kopen bij de biowinkel, best bitter.
NesquickIk maakte dan altijd eerst een laagje met een beetje koude melk en dan later pas de warme melk erop. Alleen at ik dan meestal gewoon heel veel van het dikke mengsel met koude melk op
Ja ik had laatst cacao bonen gekocht, friggin duur en niet te eten. Wil nu "gewone" chocolade smelten en dan die dingetjes een soort coating geven, denk dat het dan wel lekker is!quote:Op maandag 25 juni 2012 16:09 schreef Nallie het volgende:
Fermenteren is wel het woord van vandaag he
Ik dacht dat cacao gewoon gemalen cacaobonen waren, net als koffie zeg maar. Maar dat zal wel niet dan...
Cacaonibs vind ik viesmaar denk dat ik van een schep cacao ook niet echt blij word
Ja, maar als ik er nu aan terugdenk ril ik bij de gedachte hoe zoet dat was, en dan gooide ik er meestal nog suiker bij ookquote:Op maandag 25 juni 2012 16:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. Dikke nesquickdrap is/was lekker.
Says who!?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:21 schreef V1z0R het volgende:
dat gaat te ver, Novem!
Ik heb als kind wel eens een frikandel met suiker besteld in een restaurant...
Altijd naar, gecondoleerd.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:46 schreef loveli het volgende:
Was gewoon jaloers dat ik dat niet had bedachtquote:Op maandag 25 juni 2012 16:25 schreef Novem het volgende:
[..]
Says who!?
Ik was ook nog maar een kind hoor![]()
Dat had ik met gewone warme chocolademelk. Cacao, suiker, beetje koude melk tegen de klontjes. En als oma dan ff weg was moest ik natuurlijk de melk in de gaten houdenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:20 schreef Novem het volgende:
[..]
Ja, maar als ik er nu aan terugdenk ril ik bij de gedachte hoe zoet dat was, en dan gooide ik er meestal nog suiker bij ook
Eens! Gewone kwark (zonder lekker smaakjequote:Op maandag 25 juni 2012 17:11 schreef Perruche het volgende:
Booooooh ik heb net yoghurt![]()
op met nectarine en banaan
. Dat is toch wel echt 100000 miljoen keer lekkerder dan kwark!!
Zo zo eens!quote:Op maandag 25 juni 2012 17:11 schreef Perruche het volgende:
Booooooh ik heb net yoghurt![]()
op met nectarine en banaan
. Dat is toch wel echt 100000 miljoen keer lekkerder dan kwark!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaja, daar heb ik al eens uitleg over gegevenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:32 schreef Vlierbloesem het volgende:
Mooi figuur An!
Wat een aparte spiegel.
Crap, ik val door de mand! Lees niet altijd even goed bijquote:Op maandag 25 juni 2012 17:33 schreef An24 het volgende:
[..]
jaja, daar heb ik al eens uitleg over gegeven
Zwarte pakken-boks. Sterkte Li!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:58 schreef loveli het volgende:
Tx! En graag weer over tot de orde van de dag
Wat vervelend!quote:
He bah, wat vervelend.quote:
Vul jij m in bij eetmeter of bij valt af?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Nice An!!
kcal: 2050
vet: 43
verzadigd vet 14,4
eiwit: 120
kh 244,7
vezels: 69
Nope, winegums do the trick here.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Waarom ga ik als ik ziek ben allerlei troep eten? Normale mensen verliezen dan juist hun eetlust
Dan moet je misschien een keer anders etenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:42 schreef Novem het volgende:
Eetmeter zegt echt ALTIJD dat ik te weinig koolhydraten en zout eet
ik heb dan juist vaak de behoefte aan naturel chipsquote:Op maandag 25 juni 2012 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Waarom ga ik als ik ziek ben allerlei troep eten? Normale mensen verliezen dan juist hun eetlust
Ik vind mijn lijstjes altijd heel mooi, dus eetmeter heeft lekker pechquote:Op maandag 25 juni 2012 18:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Dan moet je misschien een keer anders etennee ik weet het niet haha
Ziek check!quote:Op maandag 25 juni 2012 17:51 schreef Sarabi het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:24 schreef An24 het volgende:
Dank Uniek en Vlierbloesem!
MI: mijn Iphone doet het weer, dus ik kan eindelijk laten zien hoe mijn Supertrash Thousand way's jurkje zit!Staat je goed! Het lijkt wel 2x een ander jurkje johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:48 schreef sigme het volgende:
Als ik speklappen uitbak (van die ouderwetse, met zwoerd), dan giet ik het spekvet af.Noh, ben er in een kwartier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Met een pan onder je arm? Je krijg een vermoeide welkomstgroet, een bakje spekvet en de beste wensen voor de terugreisquote:
Terwijl je alle andere Fokkers volstoptquote:Op maandag 25 juni 2012 20:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Met een pan onder je arm? Je krijg een vermoeide welkomstgroet, een bakje spekvet en de beste wensen voor de terugreis.
Om 9 uur val ik in slaap.
We maken een keer een fatsoenlijke afspraak, ok? Gewoon gezellig. En dan stop ik je vol en mag je naar huis met een potje spekvetquote:Op maandag 25 juni 2012 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Terwijl je alle andere Fokkers volstopt
*Om 9 uur slaap boks*
Je houdt van uitdagingen?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
We maken een keer een fatsoenlijke afspraak, ok? Gewoon gezellig. En dan stop ik je vol en mag je naar huis met een potje spekvet.
Ik denk dat ik sneller vol ben dan uniekquote:Op maandag 25 juni 2012 20:14 schreef loveli het volgende:
De uitdaging zou zijn als ze jou ging volstoppen met groente en spekvet.
Dat eerste geloof ik direct, het tweede als ik je een keer zie posten dat je zo'n lekker stuk bent.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat ik sneller vol ben dan uniek.
En heb prima ogen.
Ah nu snap ik hetquote:Op maandag 25 juni 2012 20:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat eerste geloof ik direct, het tweede als ik je een keer zie posten dat je zo'n lekker stuk bent.
Ik ga 9 uur niet halen![]()
![]()
. 'truste!
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:48 schreef sigme het volgende:
Als ik speklappen uitbak (van die ouderwetse, met zwoerd), dan giet ik het spekvet af.Aardappels er al eens in gebakken?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo nee, DOEN!geloof best dat de rest erin bakken ook lekker is, maar aardappels, en dan vooral nieuwen... *kwijl*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
^^quote:Op maandag 25 juni 2012 20:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Aardappels er al eens in gebakken?!
Zo nee, DOEN!geloof best dat de rest erin bakken ook lekker is, maar aardappels, en dan vooral nieuwen... *kwijl*
Daar gebruik ik al ganzenvet voorquote:Op maandag 25 juni 2012 20:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
ahaquote:Op maandag 25 juni 2012 21:00 schreef kwakz0r het volgende:
nee hoor, dat ze nu allemaal meedoen aan dit project is toeval!
ex-1 ken ik van mij studentenvereniging waar hij inviel, toen het al lang uit was ging hij meedoen met dit project.
ex-scharrel ken ik van dit projectorkest.
vriendje ken ik van een ander koor, en die doet tegenwoordig ook mee.
maar met ex-1 ben ik heel goed hoor, we gaan ook binnenkort weer eten met zijn 4-en (hij woont ook samen tegenwoordig)leuke meid, en wij waren gewoon niet zo geschikt romantically speaking.
It's a conspiracy!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:00 schreef kwakz0r het volgende:
nee hoor, dat ze nu allemaal meedoen aan dit project is toeval!
Dat deed mijn oma altijd. Kip in de ovenschaal bakken en als de kip gaar is, kip eruit en aardappels erin. Dan bakken tot crispy.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Fijn!quote:
Meldt! Ga nu mn badkamer-ritueel uitvoerenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Degenen die vroeg naar bed zouden gaan vanavond, zijn die er al bijna klaar voor?
Ik lig al in bedquote:Op maandag 25 juni 2012 21:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Degenen die vroeg naar bed zouden gaan vanavond, zijn die er al bijna klaar voor?
Ik lag in bed.. Welgeteld 5 min en toen kwam er onheilspellend geluid uit de wieg naast me. Nu dus weer uit bedquote:Op maandag 25 juni 2012 21:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vanaf 2:20quote:Op maandag 25 juni 2012 22:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik lag in bed.. Welgeteld 5 min en toen kwam er onheilspellend geluid uit de wieg naast me. Nu dus weer uit bed
Zit nog op de bankquote:Op maandag 25 juni 2012 21:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goed bezig dames!![]()
Maria? Ml?
Hoe zit het met jullie vorderingen?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:58 schreef Novem het volgende:
Gefeliciteerd Puff!!
Ik las dramatisch nieuws op FB.....het parcours van de Urbanathlon is verlengd naar 14km
Wel raar dat ze het verlengen, nadat iedereen al kaarten heeft gekocht!
Ik denk dat de laatste 6 al op karakter gaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:13 schreef Nallie het volgende:
Gefeliciteerd Puff!
Mooi lijstje gister Perr! Spierpijn?
14 kan je ook wel joh, die 2 extra km op karakter!
Goedemorgen trouwens! 8 uur non stop slapen helpt wel wat
Dat is de juiste instelling!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:20 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik denk dat de laatste 6 al op karakter gaan
Maar goed, ik heb m'n sportmojo weer terug, gister ging lopen weer goed, dus het gaat lukken
SPOILER: Ik heb vannacht ook vrij raar gedroomdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VB, hoe is jouw verdeling over de lijstjes nu eigenlijk? E/K/V zeg maar?
HPKW, nooit met een lege maag gaan winkelen!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik op zoek naar een mooie pump erbij, maar ik heb nogal wat eisen vanwege mijn stomme voeten. Hak mag niet hoger zijn dan ongeveer 8 cm en de pump moet iets van een enkelbandje en een dichte neus hebben. Wie weet een leuke shop voor zulke schoenen?
Moeilijk Anna. Als je bang bent voor het huilen moet je het zeker niet laten. Niemand kijkt er raar van op. Zelf heb ik nooit spijt gekregen dat ik het wel deed, maar ik snap wel dat je het lastig vindt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:06 schreef anna82 het volgende:
Gutemorgen,
14km, wut! Dat is 2/3 van een halve marathon![]()
Vandaag moet ik bedenken of ik iets op de begrafenis van mijn oma wil zeggen, maar ik huil ook op begrafenissen van onbekenden, dus misschien beter van niet. Aan de andere kant, het is niet dat ze binnenkort nog een keer begraven wordt...
Totaal 1900 calorieen, 115 gr Eiwit, 176 gr KH, 77 gr vet, 22 gr vezelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Planning:
O koffie verkeerd, kwark havermout 7 koren blokken frambozen
T banaan
L 3 eieren, 3 plakken bacon, tomaten, likje mayo, 2 volkoren crackers
T 2 volkoren crackers met avocado
D pasta met spinazie geitenkaas en waar ik nog meer zin in heb
S 3 km hardlopen, uur krachttraining
T kwark
Nood T's op kantoor : vijgen/dadel reep, bak biogarde kwark.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:19 schreef An24 het volgende:
Feli puff!
En succes met je meeting perr..
En goedemorgen aan de restVandaag thuis werken en vanmiddag naar de gynaecoloog. Na anderhalve maand wachtlijsten gaat het onderzoek eindelijk verder
![]()
En ik heb jullie advies nodig dames. Mijn zakelijke afspraken worden steeds interessanter, dus ik bedacht maar eens een mooie jurk aan te schaffen. Binnenkort komt deze binnen:Ik ken een winkeltje in Budapest.. Handgemaakt voor Manfield prijzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik op zoek naar een mooie pump erbij, maar ik heb nogal wat eisen vanwege mijn stomme voeten. Hak mag niet hoger zijn dan ongeveer 8 cm en de pump moet iets van een enkelbandje en een dichte neus hebben. Wie weet een leuke shop voor zulke schoenen?.
Als het nou nog een zomer wordt, kan ik mijn paar weer aan.
Haalbaarder, ik vind dat Van Dalen mooie pumps heeft vaak.Venus in pocketformaat
© loveli
Haha, iets te ver weg inderdaadquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ken een winkeltje in Budapest.. Handgemaakt voor Manfield prijzen.
Als het nou nog een zomer wordt, kan ik mijn paar weer aan.
Haalbaarder, ik vind dat Van Dalen mooie pumps heeft vaak.
Is wel een punt. Alhoewel de ingredienten van deze reep bestaan uit dadels, hazelnoten, pinda's en olie. Dus alleen maar natuurlijke suikers.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:48 schreef V1z0R het volgende:
HPKW, zo'n vijgen/dadel-reep is dat wel slim om uit nood te gebruiken? Bij honger suiker naar binnen werken werkt bij mij averechts namelijk. Plakje schinken of paar hapjes kwark doe ik dan.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:06 schreef anna82 het volgende:
Gutemorgen,
14km, wut! Dat is 2/3 van een halve marathon![]()
Vandaag moet ik bedenken of ik iets op de begrafenis van mijn oma wil zeggen, maar ik huil ook op begrafenissen van onbekenden, dus misschien beter van niet. Aan de andere kant, het is niet dat ze binnenkort nog een keer begraven wordt...
Fuckquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat van die 14 km las ik ook. Volgens mij is een Urbanathlon tussen de 11 en 15 km ofzo, dus het past wel binnen het concept, maar ik vind het ook jammer
Nouja, nog een week, dan weten we precies hoe het zit.
Goed punt!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:07 schreef Novem het volgende:
Henk, dat het natuurlijke suikers zijn maakt de suikerdip of de eventuele honger na het eten ervan niet minder
Jij bent niet echt een ochtendmens of wel?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:53 schreef loveli het volgende:
Heb trouwens ook heel stom gedroomd, zo stom dat ik er niet eens een verhaal van kan maken. Dacht vanmorgen rustig te ontbijten met vis. Gelukkig flikkerde de hete pan op de grond voor de vis erin lag
dat is ook mijn favoriet!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:24 schreef Nallie het volgende:
Die doorzichtige spray van Garnier (witte fles, oranje dop) is de enige waar ik geen uitslag van krijgen verbrand er ook niet mee!
Nog 23 minuten!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij bent niet echt een ochtendmens of wel?
't is maar goed dat je niet in het VK woont!quote:
Goed shopexcuusquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
't is maar goed dat je niet in het VK woont!
Zo mijn B maar 's beginnen: gras in voor- en achtertuin staat tot onder de oksels en voor we op vakantie gaan moet dat er maar 's af!
En ik benwant m'n fijne badpak is kwijt; heb nu alleen nog 'n oud vod waar de rek bijna uit is
![]()
Alweer een goede tipquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:34 schreef loveli het volgende:
An, merk waarvan je weet dat het je past en dan "mary jane" als zoekterm?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik lees 'douchegel' meestal eerst als 'douch-egel'
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Het zorgt wel voor mooie mental imagery iddquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:43 schreef loveli het volgende:
[..]Jouw wereld is zoveel leuker dan de mijne!
Oh, lekker lijstje!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:44 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Fijn!
Eindstand:
O: Grapefruit met yoghurt, 2 mueslicrackers met vega-ham/kip (en komkommer)
L: Drie volkoren boterhammen met runderpastrami (en komkommer)
T: Salade met veldsla, dressing, zongedroogde tomaten en zachte geitenkaas
D: Tagliatelle met tomatensaus, verschillende roerbakgroenten en gebakken zongedroogde tomaten
T: Bak 'ambachtelijke yoghurt frambozen/rabarber' met kersen en een halve appel
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het zorgt wel voor mooie mental imagery idd
Bommel-ding en diare-clamequote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed lijstje!quote:
quote:
Awww wat een cutiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:48 schreef Ewelina het volgende:
Die bommel-ding lees ik ook nog steeds zo...
Betere douch-egel
[ afbeelding ]
Ahhhhhwquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:48 schreef Ewelina het volgende:
Die bommel-ding lees ik ook nog steeds zo...
Betere douch-egel
[ afbeelding ]
Dat is wel een beetje weinig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:48 schreef creepycookie het volgende:
Lijstje gister:
B: magere yoghurt met volkoren cruesli en kiwi
T: Matcha latte met sojamelk
T: capuchino met sojamelk
D: volkoren coucous met cherrytomaatjes, courgette, rozijnen in tajine kruiden (en daarna nog een artisjok, die heel lang moest koken)
T: klein bakje magere yoghurt met wat cruesli
Ik ga ook al sinds 11 uur kapot van de hongerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:40 schreef Nallie het volgende:
Hongerrrr en ik heb het idee dat ik van alles nog moet doen wat ik vergeten ben
Naja eerst maar het werk van vandaag dan
Cute!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Arme egel!![]()
Ik kreeg dit exemplaar doorgestuurd van vriendje, zonder douche maar wel tof
[ afbeelding ]
Daarom doe ik aan ochtend T's... alleen blijkbaar is dat nog niet voldoende.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:55 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik ga ook al sinds 11 uur kapot van de honger
Terwijl ik vanmorgen met moeite die reuzenbak yoghurt met banaan en noten naar binnen zat te werken.
400 gram kwark doet de truc wel kan ik je verzekeren. Heb nog niet eens behoefte gehad aan een T.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:55 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik ga ook al sinds 11 uur kapot van de honger
Terwijl ik vanmorgen met moeite die reuzenbak yoghurt met banaan en noten naar binnen zat te werken.
Niet bepaald neequote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En ML en Maria, is het gister nog gelukt met op tijd naar bed gaan?
Dat is niet zo verstandig he?!quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:56 schreef Nallie het volgende:
[..]
Daarom doe ik aan ochtend T's... alleen blijkbaar is dat nog niet voldoende.
Ik zit echt nooit vol geloof ik... vuilnisvat
Lange dagen dan zeg, 8 tot 17:30!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Ik was vroeg op bed en vroeg op (half 7, uit mezelf! nog wel tot 7 blijven liggen... 8 uur op kantoor, vandaag lekker stipt 17:30 naar huis
)
Klopt maar kon toch niet slapen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is niet zo verstandig he?!
Is ook niet elke dag, meestal 8:30 tot 17:30. Maar vaak ga ik later weg. En heeeeeel soms eerder, maar eigenlijk nooit. Volgende baan wil ik 4 dagen werkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:01 schreef Novem het volgende:
[..]
Lange dagen dan zeg, 8 tot 17:30!
Ik werk van 9 tot 5.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:59 schreef Novem het volgende:
[..]
Herkenbaar
Als ik op verzadiging zou eten zou ik echt wel aan 2400 kcals per dag komen hoor, heb gewoon al trek steeds met 2000 kcals per dag.
Heerlijk!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:01 schreef Novem het volgende:
[..]
Lange dagen dan zeg, 8 tot 17:30!
Ik werk van 9 tot 5.
Of vaker maaienquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom maaien we het gras niet eerder
Boh.. en dan moet de voortuin ook nog
Voor:
[ afbeelding ]
Nu, halverwege:
[ afbeelding ]
Als we een echt eigen huis hebben komt er zó géén gras in de tuin
Zie eerste regel van de postquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Nu, halverwege:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een Ewelina-jurkje!Zelfontspanner ontdekt op telefoon, hoezee.
Mooi!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Alleen op 't atheneumquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:57 schreef V1z0R het volgende:
Coco heeft scheikunde gedaan?!
Wel vervelend dat je dan paniekerig wakker wordt
Hetzelfde als wat ik nu doe, in de winkel(gordijnen/tapijt), maar wilde meer de styling in. Ik hoor vd week meer.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:00 schreef Perruche het volgende:
M_M wat fijn! Wanneer weet je meer, en wat voor iets is het?
Gras in de tuinecht heerlijk. Als ik ooit een huis koop moet er een tuin bij zitten. Met gras en wat fruitbomen. In spanje, ofzo.
Ewelina-jurkje staat Mariabeebs ook errug goed!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarom hebben jullie 6 kliko's?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Nu, halverwege:
[ afbeelding ]
Dat is hier het plan voor Ooit inderdaadquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:20 schreef anna82 het volgende:
Mogen jullie niets aan de tuin doen Mo, (of geen groene vingers?), je zou er best iets moois en onderhoudsvrij van kunnen maken!
^^^^quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar waarom hebben jullie 6 kliko's?![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:14 schreef Perruche het volgende:
Vizor waarom staat er zo vaak een "
" bij iets aan mij gericht
En kijk nou wat een leuk plaatje; wat vroeger als "normaal" gezien werd is nu volgens mij al mollig, en die magere is nu de mode-norm... in spoiler wegens groot:Is dat zo?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou ook niet zonder tuin willen hoor, alleen heb ik er graag een tuinman bijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi zo, Anna..
Een tuin is voor mij een absolute voorwaarde voor een volgend huis. Waar ik al driftig naar aan het kijken ben op funda..
Je houdt het goed vol he?! Zie je al verschil op de weegschaal?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:34 schreef _aurum_ het volgende:
ola! Presentatie overleefd![]()
Ik lag om 2200 op bed maar sliep pas rond 2330Kon de slaap niet vatten
Lijstje:
O: lijnzaadcracker met zachte geitenkaas en kipfilet
T: kip en mayo
L: gehakt met tomatensaus
T: 2 eitjes met bacon
D: makreelsalade
S: lopen
T: ?
En ik moet vanaaf nog "even" 2 taarten maken
En gefeli Puff!![]()
![]()
Whoooooooooo ik wil ik wil ik wil!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aurum..! Er worden dance walk events georganiseerd in NL!
Geweldig!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aurum..! Er worden dance walk events georganiseerd in NL!
het is imo niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je houdt het goed vol he?! Zie je al verschil op de weegschaal?
Het zijn 2 verjaardagstaarten voor een meisje wat 1 wordt. Buitenkantje wordt anders, maar gewoon biscuitdeeg vullen met Rabarbercompote met Framboos en Cranberry van de vrienden van Hak en een laag vullen met slagroom/gemalen bokkenpootjes.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goed bezig Aurum!![]()
Wat voor taarten ga je maken?
quote:
Oooh, hij staat je prachtig!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dank je weeel!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oooh, hij staat je prachtig!Veel plezier ermee.
Beter zo dan dat het in mijn kast ligt weg te stoffen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dank je weeel!![]()
En tof dat je ze online hebt gezet, je kleertjes, dus bedankt!
ahha tof!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Novem! Nog maar een keer, want hij is awesome
Thank you, nameless dance walk guru master
Dat wil ik altijd doen als ik muziek aan hebquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Novem! Nog maar een keer, want hij is awesome
Thank you, nameless dance walk guru master
Vanavond om 17 uur kun je het in het Vondelpark doen, blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:15 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat wil ik altijd doen als ik muziek aan hebmaar ik durf niet
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ow! Ik krijg een foutmelding bij dat dancewalkingfilmpje!
Is het te integreren in een Urbanathlontraining overigens?
Dan zie ik wel mogelijkheden.
Ach, als ik onderuit ga en plat op mn buik op een bankje beland, dan word ik sowieso niet meer serieus genomen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:22 schreef Novem het volgende:
[..]Moet samen kunnen. Het doet wel ietwat af aan je stoere Men's Health imago, maar dat mag de pret niet drukken
Dus geen slankie dance walk meet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:15 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat wil ik altijd doen als ik muziek aan hebmaar ik durf niet
Haha, hier precies dezelfde wensenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:58 schreef Novem het volgende:
Een tuinEcht mijn grote wens, ik hou zo van plantjes en de katten zouden het ook heel fijn vinden.
Ik ga echt alleen verhuizen weer als het naar een huis met tuin is.
Edit: en een vaatwasser en een groot formuis met gas en een dubbele oven
Nu botvier ik mijn plantjesliefde maar op mijn balkons.
Maria, jurkje staat je mooi!
En wat is dancewalken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |