Sterkte!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:46 schreef loveli het volgende:
Yup, geen familie, wel close. Fijne herinneringen.
Gecondoleerd en knuffelquote:Op maandag 25 juni 2012 14:46 schreef loveli het volgende:
Met London 2012 in 't vooruitzicht klinkt dit als 'n Olympische Sportquote:Op maandag 25 juni 2012 15:02 schreef V1z0R het volgende:
Je lichaam is nu helemaal volwassen, gereed om kinderen te werpen zeg maar
Meer heup, breder bekken? Sowieso heb je nu spieren, dus misschien ligt het daar aan?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef creepycookie het volgende:
Oke, nou iets heel stoms dan even: ik baal dat ik heb hetzelfde gewicht ben als toen ik 17 was en een broekmaat groter heb![]()
Ik word oud?
Met mijn heupen floep ik er zo een heel elftal uitquote:Op maandag 25 juni 2012 15:02 schreef V1z0R het volgende:
Je lichaam is nu helemaal volwassen, gereed om kinderen te werpen zeg maar
Nee, denk niet dat iemand dat ooit heeft geprobeerdquote:Op maandag 25 juni 2012 15:04 schreef xliefs. het volgende:
Iemand ervaring met het importeren van de gegevens in eet-meter?
Ja, al was ik al heel vroeg volgroeid hoor, volgens mij heb ik niet meer heup. Maar spieren zou het wel aan kunnen liggen jaquote:Op maandag 25 juni 2012 15:03 schreef Novem het volgende:
[..]
Meer heup, breder bekken? Sowieso heb je nu spieren, dus misschien ligt het daar aan?
Het klopt helaas, een vrouw die van haar 20ste tot haar 60ste hetzelfde gewicht heeft, verruilt spieren voor vet.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:08 schreef V1z0R het volgende:
Meer spier, zelfde gewicht, zelfde lengte -> minder volume juist... sorry
Vrouwen krijgen nou eenmaal meer vet naarmate ze ouder worden. Mannen ook, wel in mindere mate (tenminste, wat gezond moet zijn)
Ojaquote:Op maandag 25 juni 2012 15:08 schreef V1z0R het volgende:
Meer spier, zelfde gewicht, zelfde lengte -> minder volume juist... sorry
Vrouwen krijgen nou eenmaal meer vet naarmate ze ouder worden. Mannen ook, wel in mindere mate (tenminste, wat gezond moet zijn)
Het was ongelofelijk gaaf, nu een weekje werken en dan op naar Kroatie...quote:Op maandag 25 juni 2012 15:32 schreef Nallie het volgende:
Nootjesboks met Novem!
En rozijnen, van die grote gele, nomnomnom
WB Sjaap, IJsland klinkt gaaf!
Wat mag ze niet aan een veganistische appeltaart dan? Appel?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:03 schreef Chicolate het volgende:
Sterkte lovelì
Update voor de taartvraag, alle hier geposte recepten kunnen niet. Ik vrees dat ze het zonder baksel moet doen.
Be proud!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:23 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Oja![]()
Nouja pech hoor, het ziet er wel oke uit verder en ik heb nou eenmaal een Afrikaanse bouw, dus dat zal altijd blijven
Blijkt zelfs dat Aziatische en Afrikaanse vrouwen daardoor een verkleinde kans op heupfracturen hebbenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:27 schreef V1z0R het volgende:
Stand van de heupen zijn bij Afrikaanse vrouwen dan ook afwijkend, vind het wel mooi
Waarom weet ik dit allemaal?
he bah wat vervelend...quote:Op maandag 25 juni 2012 15:35 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Het was ongelofelijk gaaf, nu een weekje werken en dan op naar Kroatie...
Serieus? Grappig zeg, dat er een overeenkomst tussen Aziatische en Afrikaanse heupen zit, meestal lijkt het toch een wereld van verschil.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Blijkt zelfs dat Aziatische en Afrikaanse vrouwen daardoor een verkleinde kans op heupfracturen hebben
Ja bijna caramelsmaak he, zo zoetquote:Op maandag 25 juni 2012 15:54 schreef Novem het volgende:
[..]
Serieus? Grappig zeg, dat er een overeenkomst tussen Aziatische en Afrikaanse heupen zit, meestal lijkt het toch een wereld van verschil.
Nallie, die dadels smaken echt apart, beetje honingachtig! Ga dit weekend eens die brownies proberen, ik heb alleen geen rauwe cacao, maar gewoon van Green & Black's, zal ook wel ok zijn toch?
En rozijnenzo lekker!
Klinkt goed zeg! Zo te horen heb je het erg naar je zin gehadquote:Op maandag 25 juni 2012 15:35 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Het was ongelofelijk gaaf, nu een weekje werken en dan op naar Kroatie...
Ah ok, dan komt het vast goed. Nee, volgens mij is rauwe cacao echt rauw, net zoals die cocoanibs die je kan kopen bij de biowinkel, best bitter.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja bijna caramelsmaak he, zo zoet
Ik doe t gewoon met gewone droste cacao, werkt gewoon. Volgens mij is rauw gewoon puur toch? Geen nesquick
Dat jaquote:Op maandag 25 juni 2012 16:07 schreef V1z0R het volgende:
Wat 1 schep Nesquick per glas?!4 scheppen per glas!
Haha, herkenbaar. Dikke nesquickdrap is/was lekker.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:05 schreef Novem het volgende:
[..]
Ah ok, dan komt het vast goed. Nee, volgens mij is rauwe cacao echt rauw, net zoals die cocoanibs die je kan kopen bij de biowinkel, best bitter.
NesquickIk maakte dan altijd eerst een laagje met een beetje koude melk en dan later pas de warme melk erop. Alleen at ik dan meestal gewoon heel veel van het dikke mengsel met koude melk op
Ja ik had laatst cacao bonen gekocht, friggin duur en niet te eten. Wil nu "gewone" chocolade smelten en dan die dingetjes een soort coating geven, denk dat het dan wel lekker is!quote:Op maandag 25 juni 2012 16:09 schreef Nallie het volgende:
Fermenteren is wel het woord van vandaag he
Ik dacht dat cacao gewoon gemalen cacaobonen waren, net als koffie zeg maar. Maar dat zal wel niet dan...
Cacaonibs vind ik viesmaar denk dat ik van een schep cacao ook niet echt blij word
Ja, maar als ik er nu aan terugdenk ril ik bij de gedachte hoe zoet dat was, en dan gooide ik er meestal nog suiker bij ookquote:Op maandag 25 juni 2012 16:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. Dikke nesquickdrap is/was lekker.
Says who!?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:21 schreef V1z0R het volgende:
dat gaat te ver, Novem!
Ik heb als kind wel eens een frikandel met suiker besteld in een restaurant...
Altijd naar, gecondoleerd.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:46 schreef loveli het volgende:
Was gewoon jaloers dat ik dat niet had bedachtquote:Op maandag 25 juni 2012 16:25 schreef Novem het volgende:
[..]
Says who!?
Ik was ook nog maar een kind hoor![]()
Dat had ik met gewone warme chocolademelk. Cacao, suiker, beetje koude melk tegen de klontjes. En als oma dan ff weg was moest ik natuurlijk de melk in de gaten houdenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:20 schreef Novem het volgende:
[..]
Ja, maar als ik er nu aan terugdenk ril ik bij de gedachte hoe zoet dat was, en dan gooide ik er meestal nog suiker bij ook
Eens! Gewone kwark (zonder lekker smaakjequote:Op maandag 25 juni 2012 17:11 schreef Perruche het volgende:
Booooooh ik heb net yoghurt![]()
op met nectarine en banaan
. Dat is toch wel echt 100000 miljoen keer lekkerder dan kwark!!
Zo zo eens!quote:Op maandag 25 juni 2012 17:11 schreef Perruche het volgende:
Booooooh ik heb net yoghurt![]()
op met nectarine en banaan
. Dat is toch wel echt 100000 miljoen keer lekkerder dan kwark!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaja, daar heb ik al eens uitleg over gegevenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:32 schreef Vlierbloesem het volgende:
Mooi figuur An!
Wat een aparte spiegel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |