idem. hele dag al niet vooruit te branden.quote:
Kook zequote:Op maandag 25 juni 2012 16:41 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga ff koken.... vanavond weer werken..!
Heyquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
* achtergrondkoor: hij heeft geen zin..... *
quote:
quote:Voordat je reageert
Geen gezeur, geen pesterijen, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...
alsof jij ooit sex gaat hebbenquote:
Hij doet het met je moederquote:
Vanochtend nog.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alsof jij ooit sex seks gaat hebben
OITMOINNNquote:Op maandag 25 juni 2012 19:17 schreef xFriendx het volgende:
Moest ff Hart van Nederland kijken van mn broertje, hij zat in zo'n item daar (niet vol in the picture, op de achtergrond).
Een fleshlight penetreren is iets anders als seks.quote:
Fleshlight? Moet dat zijn dan? Zaklamp in de vorm van vlees?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een fleshlight penetreren is iets anders als seks.
Een kunstvagina.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fleshlight? Moet dat zijn dan? Zaklamp in de vorm van vlees?
Klopt, maar waarom zeg je dat?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een fleshlight penetreren is iets anders als dan seks.
Lijkt me niks zo'n dingquote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een fleshlight penetreren is iets anders als seks.
Pleurt er kaas overheen en ketchup.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Shit, maak ik macaroni...heb ik geen pastasaus in huis
Ja, ik doe er wel een plakje kaas op lolquote:Op maandag 25 juni 2012 19:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pleurt er kaas overheen en ketchup.
Of tomaten shit.. ?
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik doe er wel een plakje kaas op lol
tomaten pellen, knoflook, ui, z&p en je hebt saus.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Shit, maak ik macaroni...heb ik geen pastasaus in huis
Was wel te vreten. Alleen jammer dat ik ook vergeten was er zout bij te doen -_-quote:
Heb ik allemaal niet in huisquote:Op maandag 25 juni 2012 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
tomaten pellen, knoflook, ui, z&p en je hebt saus.
Verdomme, helemaal vergeten om een toetje te etenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was wel te vreten. Alleen jammer dat ik ook vergeten was er zout bij te doen -_-
Maar het toetje kan niet mislukken:Yoghurt met aardbeien!
Aardbeien.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was wel te vreten. Alleen jammer dat ik ook vergeten was er zout bij te doen -_-
Maar het toetje kan niet mislukken:Yoghurt met aardbeien!
Blijf eens van mijn Flips af.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:44 schreef dawg het volgende:
[..]
aardbeien slagroom en jouw naakte lijf.anders lust ik geen aardbeien.
Nee.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
Zeg crutch, zijn mijn laatste 6 notes een beetje lief nog of niet?
Hmm dan offer ik mijn lichaam wel een keer op zodat we samen aardbeien kunnen eten.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:44 schreef dawg het volgende:
[..]
aardbeien slagroom en jouw naakte lijf.anders lust ik geen aardbeien.
Bierquote:
Je nieuwste verzameling, KT?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
Zeg crutch, zijn mijn laatste 6 notes een beetje lief nog of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |