teddy was ook zon schattig beertje!! die stem alleen al...!quote:
Ik zit helemaal herinneringen op te halen haha!quote:Op maandag 25 juni 2012 16:13 schreef marbasnarf het volgende:
en laatst was ik deze aan t zingen... maar tis gewoon ziekelijk hoog
"gelooft in een betere weeeeeeeeeeereld..."
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:17 schreef twi het volgende:
Maple Town! Daar had m'n zusje een hele poppetjesverzameling van. Die waren in die tijd echt speciaal en kei duur.
Fucking Seabert. Die was belerend en Greenpeace propaganda.quote:
ik had vroeger een mega grote seabert puzzel... kon er gewoon languit op liggen zonder dat ik uitstak. kwam dat ding laatst nog tegen en zo groot is hij niet... ik was gewoon nog mega klein...!quote:
neurient in de wachtkamer...?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]Maple Town!
Af en toe popt dat liedje nog wel eens op in mijn hoofd, op de raarste momenten ook
De Bobobobs?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:23 schreef marbasnarf het volgende:
ik keek vroeger ook iets van een ruimteschip met een paars wollig beestje (wollebollies ofzo...?)
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die..!!! tnx!!!!quote:
Nou neuriend niet, gelukkigquote:
Ik begin mij dit serieus af te vragenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou neuriend niet, gelukkig![]()
Maar dan zit ik in een vergadering, op de fiets, sta ik in de rij van de supermarkt, noem maar op en dan hoor ik ineens achterin mijn hoofd "Maple Town and meeee' en dan nog het muziekje erbij. En zo heb ik een jukebox met flarden van oude reclames, series, liedjes![]()
Ik ben best normaal hoor![]()
Daar begon het wel bergafwaards te gaan met de tekenfilms hoor. Animaniacs was soms nog wel leuk, maar wat jaren ervoor was alles beter!quote:Op maandag 25 juni 2012 16:25 schreef Royco1 het volgende:
Wel erg dat ik dat nog woord voor woord ken
Ik heb altijd wel een deuntje in m'n hoofd. Kan vanalles zijn, van een nummer dat ik heb gehoord tot een jingle van een programma van tv of reclame tot iets wat vanzelf ontstaan is in m'n hoofd.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou neuriend niet, gelukkig![]()
Maar dan zit ik in een vergadering, op de fiets, sta ik in de rij van de supermarkt, noem maar op en dan hoor ik ineens achterin mijn hoofd "Maple Town and meeee' en dan nog het muziekje erbij. En zo heb ik een jukebox met flarden van oude reclames, series, liedjes![]()
Ik ben best normaal hoor![]()
Bionic six wat vet jaquote:Op maandag 25 juni 2012 16:26 schreef twi het volgende:
[..]
Daar begon het wel bergafwaards te gaan met de tekenfilms hoor. Animaniacs was soms nog wel leuk, maar wat jaren ervoor was alles beter!
En nog eerder, mijn all time favoriet:
Oh gelukkig, ik ben niet de enigequote:Op maandag 25 juni 2012 16:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een deuntje in m'n hoofd. Kan vanalles zijn, van een nummer dat ik heb gehoord tot een jingle van een programma van tv of reclame tot iets wat vanzelf ontstaan is in m'n hoofd.
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik begin mij dit serieus af te vragen
Boh Twi, je bent oud.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:26 schreef twi het volgende:
[..]
Daar begon het wel bergafwaards te gaan met de tekenfilms hoor. Animaniacs was soms nog wel leuk, maar wat jaren ervoor was alles beter!
En nog eerder, mijn all time favoriet:
Wat een bazenintro, -serie én -speelgoed
ik wel, zong altijd uit volle borst mee!quote:Op maandag 25 juni 2012 16:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het grappige is, toen ik kind was, luisterde ik -nooit- naar de tekst van die intro's.
Ik juist wel! Ik vond het meezingen juist leukquote:Op maandag 25 juni 2012 16:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het grappige is, toen ik kind was, luisterde ik -nooit- naar de tekst van die intro's.
Ik zong mee hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik pinkte toch wel een traantje weg bij de dood van Optimus Prime hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh Twi, je bent oud.![]()
Transformers, wat een bazen waren dat.
Of de Turtles. Ik heb daar zo veel speelgoed van liggen, ergens.
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wel, zong altijd uit volle borst mee!
Ik neuriëde het altijd mee maar ik begreep de tekst nooit. Kon het niet goed verstaan of zoquote:Op maandag 25 juni 2012 16:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik juist wel! Ik vond het meezingen juist leuk![]()
Vooral Jem![]()
Ja inderdaad, die plaatjes plakte ik echt overal opquote:Op maandag 25 juni 2012 16:31 schreef twi het volgende:
Je had van die gore kauwgom met TMNT plaatjes. Die vrat ik gewoon per 5 tegelijk, alleen maar smakken om zoveel mogelijk plaatjes te krijgen.
Oh dat had ik met die ranzige kauwgom van de Garbage Pail Kidsquote:Op maandag 25 juni 2012 16:31 schreef twi het volgende:
Je had van die gore kauwgom met TMNT plaatjes. Die vrat ik gewoon per 5 tegelijk, alleen maar smakken om zoveel mogelijk plaatjes te krijgen.
Het 1e Engelse woord dat ik me nog kan herinneren was "commercial zone" van Simcityquote:Op maandag 25 juni 2012 16:32 schreef twi het volgende:
En ik heb mijn eerste woordjes Engels geleerd doordat m'n moeder me de ondertitels van deze serie voorlas:
Klopt. Maar daardoor zijn we alleen maar knapper.quote:
Herkenbaar ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik pinkte toch wel een traantje weg bij de dood van Optimus Prime hoor.
Mijn ex snapte ook niet dat ik helemaal opgewonden raakte van de trailer van de eerste transformer film destijds.
Fuck you Michael Bay voor het om zeep helpen van de transformers magie
Ojaaaaquote:Op maandag 25 juni 2012 16:32 schreef twi het volgende:
En ik heb mijn eerste woordjes Engels geleerd doordat m'n moeder me de ondertitels van deze serie voorlas:
Ik herinner me veel, maar niet zóveel hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 16:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaaaakwam dat niet altijd 's woensdag middag?
* achtergrondkoor: hij heeft geen zin..... *quote:
Oja, ik ben weer wat ouder dan jij bentquote:Op maandag 25 juni 2012 16:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ik herinner me veel, maar niet zóveel hoor
Amy Jo Johnson, de babe.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:35 schreef Royco1 het volgende:
Deze mogen toch ook niet ontbreken hoor
En ja het was nep, maar toch vond ik het tof
Dat is wel waar ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Maar daardoor zijn we alleen maar knapper.
Ik denk dat dat mijn eerste crush was.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Amy Jo Johnson, de babe.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |