Fleshlight? Moet dat zijn dan? Zaklamp in de vorm van vlees?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een fleshlight penetreren is iets anders als seks.
Een kunstvagina.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fleshlight? Moet dat zijn dan? Zaklamp in de vorm van vlees?
Klopt, maar waarom zeg je dat?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een fleshlight penetreren is iets anders als dan seks.
Lijkt me niks zo'n dingquote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een fleshlight penetreren is iets anders als seks.
Pleurt er kaas overheen en ketchup.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Shit, maak ik macaroni...heb ik geen pastasaus in huis
Ja, ik doe er wel een plakje kaas op lolquote:Op maandag 25 juni 2012 19:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pleurt er kaas overheen en ketchup.
Of tomaten shit.. ?
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik doe er wel een plakje kaas op lol
tomaten pellen, knoflook, ui, z&p en je hebt saus.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Shit, maak ik macaroni...heb ik geen pastasaus in huis
Was wel te vreten. Alleen jammer dat ik ook vergeten was er zout bij te doen -_-quote:
Heb ik allemaal niet in huisquote:Op maandag 25 juni 2012 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
tomaten pellen, knoflook, ui, z&p en je hebt saus.
Verdomme, helemaal vergeten om een toetje te etenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was wel te vreten. Alleen jammer dat ik ook vergeten was er zout bij te doen -_-
Maar het toetje kan niet mislukken:Yoghurt met aardbeien!
Aardbeien.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was wel te vreten. Alleen jammer dat ik ook vergeten was er zout bij te doen -_-
Maar het toetje kan niet mislukken:Yoghurt met aardbeien!
Blijf eens van mijn Flips af.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:44 schreef dawg het volgende:
[..]
aardbeien slagroom en jouw naakte lijf.anders lust ik geen aardbeien.
Nee.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
Zeg crutch, zijn mijn laatste 6 notes een beetje lief nog of niet?
Hmm dan offer ik mijn lichaam wel een keer op zodat we samen aardbeien kunnen eten.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:44 schreef dawg het volgende:
[..]
aardbeien slagroom en jouw naakte lijf.anders lust ik geen aardbeien.
Bierquote:
Je nieuwste verzameling, KT?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
Zeg crutch, zijn mijn laatste 6 notes een beetje lief nog of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |