Wat ik kan zien als ex-mod gaat Lutte niet haar boekje te buiten en ben jij degene die zich misdraagtquote:Op maandag 25 juni 2012 14:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat zal best.
Maar ze vergeet dat ze een mod is en het voorbeeld hoort te geven.
Je slikt niks he ?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:50 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mens, je weet niet waar je het over hebt. Je kent me totaal niet.
Oh ja? Ik ben niet degene die iets van een ander, die ze helemaal niet kent, in haar ondertitel draagt.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat ik kan zien als ex-mod gaat Lutte niet haar boekje te buiten en ben jij degene die zich misdraagt
Ik ga af op je gezellige posts hier, meer zien we immers niet van je.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:50 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mens, je weet niet waar je het over hebt. Je kent me totaal niet.
Knap wel, ik draag niks en ik verdedig ook niks. Jij hebt je roeping als kapster gemist. #kammetjequote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh ja? Ik ben niet degene die iets van een ander, die ze helemaal niet kent, in haar ondertitel draagt.
En ik ben ook niet degene die dat verdedigt.
ABER NATURLICH HEAquote:
Tis veel van hetzelfde hoor, same old same old met Robijntjequote:
Kan je niet lezen?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Robijn, wat is de reden dat je deze gezelligheid weer op komt zoeken?
Maar je lokt het wel uit en verwijt ons wat je zelf ook niet laten kan. Je zit de hele tijd ons te veroordelen terwijl je totaal niet weet wie we zijn Met andere woorden ga gewoon wat leuks doen met je leven, Plezier heb je hier duidelijk niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh ja? Ik ben niet degene die iets van een ander, die ze helemaal niet kent, in haar ondertitel draagt.
Ik zag een jij vindquote:Op maandag 25 juni 2012 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis veel van hetzelfde hoor, same old same old met Robijntje
Nou, jij kan niet tellen, dat was wel vaker dan drie keer , dommerdquote:Op maandag 25 juni 2012 14:53 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Kan je niet lezen?
Dat heb ik al drie keer gezegd.
Iemand die mij niet kent, en ik haar niet ken, die leuk moet doen door mij in haar ondertitel te dragen.
En als ik haar erop aanspreek, te schijterig is om antwoord te geven.
Ja juweeltje weerquote:
He he, what the fuck took you so longquote:Op maandag 25 juni 2012 14:54 schreef HuubTuub het volgende:
ooooooooooooooh daarom kreeg ik spontaan een harde knoepert... duidelijk.
Draag jij ook wel eens iets, want iemand die je niet kent, tussen je schaamlipjes?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jij ook al?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:54 schreef HuubTuub het volgende:
Vlieg toch op, troll. Ga katten uit je tuin verjagen. Je hebt immers niks anders te doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, jij kan niet tellen, dat was wel vaker dan drie keer , dommerd
Godverdomme, mocht ff duren, ofnie.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:54 schreef HuubTuub het volgende:
Ik lees al die blubber niet terug.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:53 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Kan je niet lezen?
Dat heb ik al drie keer gezegd.
Iemand die mij niet kent, en ik haar niet ken, die leuk moet doen door mij in haar ondertitel te dragen.
En als ik haar erop aanspreek, te schijterig is om antwoord te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |