Je plaat blijft echt hangen, draai es een ander liedje johquote:Op maandag 25 juni 2012 14:29 schreef Robijn48 het volgende:
Ook deze TT klopt niet. Ik ben hier niet elke dag.
Jullie wel. Internethelden.
Vingeren en douchen jaquote:Op maandag 25 juni 2012 14:29 schreef Lutte het volgende:
Is Qwea nog niet terug? Tjongejonge, je zal op je begin twintigste maar niks beters hebben te doen dan de hele dag staan te douchen!
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:29 schreef Robijn48 het volgende:
Ook deze TT klopt niet. Ik ben hier niet elke dag.
Niemand van ons kan dat zo goed als jij, hoe hard we ook proberenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Lutte.
Jij zet jezelf nog wel het meest voor gek als mod.
Dom kind.
Robijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Lutte.
Jij zet jezelf nog wel het meest voor gek als mod.
Dom kind.
Simpel mens ben je ook hequote:
En dan fijn brocante winkeltjes afstropen!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gek mens, ben de veertig al voorbij! Van de week een kort koppie laten knippen -heerlijk pittig, staat me enig!- en een kek rood kleurtje erin. Krachtig!
Nee sorry, ik ben niet zo geinteresseerd in het wel en wee van BN\ers.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat de 5-uur show gestopt is, anders kon Robijn vandaag nog wat leuks doen
Niks van hetzelfde.quote:
Ja en ik zat daar aan de keukentafel, en wat ik toen toch hoooordequote:Op maandag 25 juni 2012 14:31 schreef Muis006 het volgende:
Lut gaat van puber naar twintiger naar kind.
Ben je bij Leco geweest Lut?
Meid, in de 5-uur show zaten niet eens merendeel BN-ersquote:Op maandag 25 juni 2012 14:32 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben niet zo geinteresseerd in het wel en wee van BN\ers.
After all, zijn dat ook maar mensen he. Maar ja, het is leuk andere mensen af te branden, want dan kan zo iemand als jij zich weer beter voelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |