Welke klaphark rijdt er in een schaamteloze copie van mijn BMW!?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:36 schreef Kutstudent het volgende:
Dit was vannacht om half 2 ofzo. Zelf helemaal niet meegekregen, ik zat namelijk in die zonda, en die vond die baan helemaal niet leuk.
Lol, dat is sold's bmw. Jij zit niet in de MW2SC club dus we kunnen ook niet in jouw bmw rijden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:39 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Welke klaphark rijdt er in een schaamteloze copie van mijn BMW!?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:49 schreef Haarklip het volgende:
Ben er vanavond wel bij! Waar rijden we eigenlijk mee?
< klikbaar
Weet ik, maar de kleur....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lol, dat is sold's bmw. Jij zit niet in de MW2SC club dus we kunnen ook niet in jouw bmw rijden.
Wel terecht dat zo'n vieze Duitser zwaar hard de boarding in wordt geramd. Beetje met de Duitse vlag gaan rijden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:41 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Weet ik, maar de kleur....
[ afbeelding ]
Mine.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wel terecht dat zo'n vieze Duitser zwaar hard de boarding in wordt geramd. Beetje met de Duitse vlag gaan rijden.
Wow hoe doen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:36 schreef Kutstudent het volgende:
Dit was vannacht om half 2 ofzo. Zelf helemaal niet meegekregen, ik zat namelijk in die zonda, en die vond die baan helemaal niet leuk.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
You are one uninformed hound, you know that?
Ja eh, ik ben heel de week een beetje afgezonderd geweest van mijn laptopquote:
Was gewoon een lag issue oid, Bassie werd teruggewarped tegen Nick z'n nazibakquote:
En de xbox laten renderen? Heb je 2 dagen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Was gewoon een lag issue oid, Bassie werd teruggewarped tegen Nick z'n nazibakWel een beetje omslachtig gedoe om zo'n filmpje op youtube te krijgen trouwens. eerst uploaden naar FM.net, dat weer downloaden om het dan pas op youtube te kunnen zetten, ze hadden wel een direct naar youtube functie mogen maken
Het was wel heel erg grappigquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:15 schreef Row-1 het volgende:
Vond het wel leuke races gisteravond!
Alleen ben zelf meer van het serieuze rijden in plaats van andere mensen van de baan af te rijden en dan ze uit de lobby te stemmen![]()
![]()
En die cycled productions heb ik zelf al zo vaak gereden dus ken heel die routine van de auto's en banen al, dat is wel jammer, daarom kwam ik met het voorstel om zelf "cycled production" te maken
En zoals ik al zei, voor de volgende race ben ik wel bereid om een auto naar keuze te tunen en op storefront te zetten
En ff voor de duidelijkheid, zodat jullie dat allemaal weten, ik heb ALLE DLC. Dus mij maakt het niks uit welke baan of auto er gekozen word. (omdat mijn mic kapot is kan ik dat dus niet melden als dat in de lobby gevraagd word)
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:31 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb een hele aankondigingspost klaar voor een nieuw evenement met verschillende racetypes (race, time attack, drift, drag) met puntentelling en alles. Kan ik hem nu posten of nog even wachten tot na vanavond?
Gewoon postenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:31 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb een hele aankondigingspost klaar voor een nieuw evenement met verschillende racetypes (race, time attack, drift, drag) met puntentelling en alles. Kan ik hem nu posten of nog even wachten tot na vanavond?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
![]()
Straks weer naar het ziekenhuis, kijken hoe het met die vriendin is. Krijgt toch gister de complete barbecue inclusief vlees over haar benen heenZag er wel nasty uit moet ik zeggen
Reglementen 
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Welke auto gaan we hiervoor gebruiken?
• 1970 Nissan Datsun 510
• 1973 BMW 2002 Turbo
• 1989 Toyota MR2SC
• 2001 Mazda Roadster
• 2011 Hyundai ix20
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierDeelnemerslijst The Magnificent Seven
Kopieer deze lijst en vul hem aan met username en gamertag als je je wil aanmelden. Zet er ook even bij of je lid van de FOK! club bent of niet. Als je geen lid bent, stuur ik je een aparte uitnodiging. Er is plaats voor maximaal 16 spelers.
1. Desunoto - Replica of Love [FOK! clublid]
Hoop het ook, ze was gister helemaal in shock van de pijn en de aanblik.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:39 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]Excusez moi voor de belachelijk slechte banner. Niet mijn expertise. Zat nog wel even aan Comic Soms te denken puur om de aandacht te trekken maar dat is ook weer zoiets...
Een serie van 7 races op één avond met een zelfgebouwde auto!
Welke auto dat is, dat beslissen jullie. Zie de poll onderaan deze post!
Wanneer? Donderdagavond 5 juni om 22:00. Ik zal om 21:45 de lobby openen en iedereen uitnodigen. Als je niet in de [FOK] club zit, en mij ook niet in je vriendenlijst hebt staan, moet je even een friend request sturen en dan komt het goed.
Ik heb 5 verschillende auto's geselecteerd en de auto die als populairste uit de poll komt gaan we gebruiken. Uiterlijk zondagavond wordt die auto bekend gemaakt, zodat er nog genoeg tijd is voor iedereen om ermee te sleutelen.Reglementen
Auto: de populairste auto uit de poll
Maximum PI: B444
Setup: je mag slechts ÉÉN setup gebruiken voor alle zeven races! Geen aparte setups!
Assists: alles mag, tussen elk evenement heb je tevens de mogelijkheid wat te wijzigen in de lobby bij "difficulty", wellicht handig voor het driftevenement...
Schade: uit!
Collisions: aan, maar bij sommige races staan ze uit, zie bij "bijzonderheden"
Puntentelling voor elk van de 7 races:
1e: 10 punten
2e: 6 punten
3e: 4 punten
4e: 3 punten
5e: 2 punten
6e: 1 punt
Deze telling komt je vast bekend voor van de Formule 1 lang geleden.
Na elke race zal ik snel de top 6 opschrijven op een blaadje. Om het tempo er in te houden zal ik pas na afloop van alle 7 races alles bij elkaar optellen en de uitslagen in dit topic posten. Voor de eeuwige FOK!roem! De top 3 met de meeste punten zullen uiteindelijk ook wat waardevolle auto's toegestuurd krijgen. Deze zijn nog nader te bepalen.DE RACES!
Prachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Welke auto gaan we hiervoor gebruiken?
• 1970 Nissan Datsun 510
• 1973 BMW 2002 Turbo
• 1989 Toyota MR2SC
• 2001 Mazda Roadster
• 2011 Hyundai ix20
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierDeelnemerslijst The Magnificent Seven
Kopieer deze lijst en vul hem aan met username en gamertag als je je wil aanmelden. Zet er ook even bij of je lid van de FOK! club bent of niet. Als je geen lid bent, stuur ik je een aparte uitnodiging. Er is plaats voor maximaal 16 spelers.
1. Desunoto - Replica of Love [FOK! clublid]![]()
Deelnemerslijst The Magnificent Seven
1. Desunoto - Replica of Love [FOK! clublid]
2. PierreTT - PierreTT [FOK! clublid]Half bezopen is weggegooid geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |