Ja,heeft wel gloeiende kolen en stukken vlees met gloeiend vet over haar benen gekregen. Straks weer weg gelukkig.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:44 schreef invine het volgende:
Ah shame, gaat wel goed komen toch? Ik kan niet hosten met het brakke internet hier en mijn slechte host skills. Iemand vrijwilliger?
Haha nu zie ik het ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:46 schreef Desunoto het volgende:
Als je terugspoelt in een replay en dan een foto maakt ziet het er zo raar uit. De strepen die er al staan en de rook die er al hangt vóór de auto's... het lijkt wel een tijdmachine.
Maar de races waren leuk.
Misschien een volgende keer iets als kat en muis spelen om dan echt de rollen te verdelen? Of als degenen die de car soccer DLC nog niet hebben, die even halen, kunnen we dat ook een keer organiseren. Kost wel een paar euro.
Als je met een party naar een public lobby gaat waarin met teams gespeeld wordt (zoals soccer en kat en muis), wordt je wel in hetzelfde team geplaatst geloof ik. Dan wordt het "FOK versus de rest van de wereld"...
Ik ga het proberen te redden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:28 schreef PierreTT het volgende:
HoiVanavond weer om 10 uur? Dan ben ik erbij
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:49 schreef Haarklip het volgende:
Ben er vanavond wel bij! Waar rijden we eigenlijk mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |