Ja junge van google gejat jwzquote:
NOU ROT OP ALS HET JE NIET BEVALT!!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef drumstickNL het volgende:
komop lui we moeten eens wat gaan gamen ipv dit gebagger
Heb je al gevraagd... VAKANTIE!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:50 schreef Lorrelies het volgende:
Zeg Bob, moet jij niet naar school of zoiets?
Dat vind ik wel een goeie.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef drumstickNL het volgende:
komop lui we moeten eens wat gaan gamen ipv dit gebagger
U MAD BRO??!!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
vakantie verdomme jongens, bobber heeft vakantie
They see me rollin', they hatin'quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb al een maand vakantie.
U mad bro?
Is dat die doos emma stone?quote:
Meestal noem je dat varen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ze rijdt met de boot. Dat mag niet. Ze hoort in de kombuis.
Nee, dat is Taylorrrrr, zonder 2 liter eyeliner voor de veranderingquote:
Owh mooiquote:
Mwahquote:Op maandag 25 juni 2012 13:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die Carly Rae Jepsen is trouwens best een leuk meidje
Jaa was ff de naam kijtquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef vogelkooi het volgende:
Jij had er pas uit moeten komen in 2013
Sowieso!quote:
would you like to become what you are?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
bobber?
tieft een op met die tekstjes
HET ZIJN MOOIE ZINNETJES JA!quote:
Eh nee.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:59 schreef vogelkooi het volgende:
Ga iets tofs doen bobje, dan is het hier ook beter, voor jou en voor ons. Win win situatie, je raakt raakt twee wolken met een moederbord.
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:59 schreef vogelkooi het volgende:
Ga iets tofs doen bobje, dan is het hier ook beter, voor jou en voor ons. Win win situatie, je raakt raakt twee wolken met een moederbord.
Lorrelies is toch geen normale naam?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:01 schreef bobbernaut het volgende:
Grootste mindfuck ever, denken dat Lorrelies Lorrelies heet maar er dan achter komen dat ze Lisanne heet..
Mwah, ik ken jongens die floor hetenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:02 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Lorrelies is toch geen normale naam?
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:04 schreef vogelkooi het volgende:
Inb4 rage van mender die alles terug moet gaan lezen.
GTA V?quote:
Zullen we een SC binnen de MC SC startenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:03 schreef Timwonnacott het volgende:
Verdomme wat is deze SC snel achteruit gegaan in een paar dagen tijd
BEATS BY DRE!!!1111!1!11quote:Op maandag 25 juni 2012 14:08 schreef MineraalWater het volgende:
Wat is eigenlijk een goedkope koptelefoon voor mee naar school? Sennheiser HD 202?
Ben jij een beetje culinair aangelegd en heb je zin om een bedrijfje met mij te starten? En heb je huisdieren?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:10 schreef Lorrelies het volgende:
Nou, ik heb in elk geval geen honger meer nu
Koken is leuk en ik heb 2 goudvisjesquote:Op maandag 25 juni 2012 14:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ben jij een beetje culinair aangelegd en heb je zin om een bedrijfje met mij te starten? En heb je huisdieren?
Ik geloof dat ik eerst mezelf even moet helpenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:10 schreef Ame_thyst het volgende:
maar goed dat er nu een psycholoog in het topic zit, hard nodig
Maar we hebben niet de hele vis nodig, de restjes kunnen na de operatie verder drijven in de kom?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:11 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Koken is leuk en ik heb 2 goudvisjes
Maar die zijn liev![]()
MAAR ZE ZIJN HET WAARD SUPER GOEDE KWALITEIT!!!11!11quote:
Geen haaienvinnetjes maar goudvisvinnetjes?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar we hebben niet de hele vis nodig, de restjes kunnen na de operatie verder drijven in de kom?
Ja hoezo?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber je vader kon toch super koken zei je?
je mocht willen dat we de vinnetjes gebruiktenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:13 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Geen haaienvinnetjes maar goudvisvinnetjes?
...quote:Op maandag 25 juni 2012 14:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En jullie hebben huisdieren?
Hey wacht, prins zes. Ik snap hem!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:14 schreef drumstickNL het volgende:
Prins een
Prins twee
Prins drie
Prins vier
Prins vijf
en Prins zes
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey wacht, prins zes. Ik snap hem!
Ik was een van deze honden, overigens.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja die heeft Mender ook een paar weken gehad en er kwam geen hond op 3 mensen na.
*applaus* je hebt je gehandicapten parkeerschijf wel verdiendtquote:Op maandag 25 juni 2012 14:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey wacht, prins zes. Ik snap hem!
Kun je die eten? En kunnen ze tegen een beetje kwijl?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
*applaus* je hebt je gehandicapten parkeerschijf wel verdiendt
bahquote:Op maandag 25 juni 2012 14:16 schreef drumstickNL het volgende:
Maar nu kom ik dus dan heb je vier man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Ik moest een beetje hardop lachen hierquote:Op maandag 25 juni 2012 14:04 schreef vogelkooi het volgende:
Inb4 rage van mender die alles terug moet gaan lezen.
Nouja gelezen, snel overheen gekeken eigenlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 14:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Serieus alles nagelezen?![]()
http://www.malaysiabay.or(...)C_game_including_cr#quote:Op maandag 25 juni 2012 14:26 schreef Lorrelies het volgende:
Ik wil 3 ook weer hebben
Waar download je 'm?
Nee maar ik was nog halverwegen het vorige topic. Toen afgesloten en weer gaan werken. Ging ik in de pauze weer kijken... BAM! ... toen snel alles door gescrolled en half gelezen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Serieus alles nagelezen?![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:27 schreef Ame_thyst het volgende:
Samenvatting voor Mender:
AlDieWillenteKaaprenVaren werkt aan nieuwe recepten voor Fear Factor
Bob toont zijn gebrek aan literaire kennis door lyrics te spammen.
drumstick doet het met Harry
Lor flirt met gozer met lange naam
Ame_thyst typt fucking traag
COME AT ME BROquote:Op maandag 25 juni 2012 14:27 schreef Ame_thyst het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:24 schreef drumstickNL het volgende:
Ik download nu een harry potter game.nog 2 uur wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:27 schreef Ame_thyst het volgende:
HET WAREN MOOIE ZINNETJES JA!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:28 schreef Lorrelies het volgende:
Tja als je al die songtekst dingen van Bob overslaat dan heb je de helft al gehad
aldie?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:31 schreef Lorrelies het volgende:
Wie is trouwens gozer met de lange naam?
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mijn naam is niet het enige lange.
Daten?
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mijn naam is niet het enige lange.
Daten?
Haha, nee, dat is gewoon zoquote:Op maandag 25 juni 2012 14:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja dat maakt Mor je zeker wijs?
HAHAHAHAHAquote:Op maandag 25 juni 2012 14:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja dat maakt Mor je zeker wijs?
Ik weet niet erg veel.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:36 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Haha, nee, dat is gewoon zo
Dat weet je toch wel of niet?
Nog maagd? :cquote:Op maandag 25 juni 2012 14:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik weet niet erg veel.
Ik vond m echt leukquote:Op maandag 25 juni 2012 14:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mooie UI trouwens inderdaad.
[..]
Ja wat lach je nou sarcastisch
Oh maar drie ziet er niet uit.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:43 schreef Lorrelies het volgende:
Oh... maar ik moest nog beginnen met downloaden van HP3
Oh trouwens, die van de link is 5, niet 3...
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef vogelkooi het volgende:
HP gaat over en LSD verslaafde jongen die onder de trap woont en het hele verhaal van zweinstein en voldermort bij elkaar tript
Heh hehquote:Op maandag 25 juni 2012 14:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik vond die boeken altijd zo leuk en checkte op mijn elfde verjaardag de hele dag de brievenbus.
Maar nog nooit een brief gekregen. Ik denk dat mijn ouders hem verstopten.
GROND!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geen idee, waar wil jij graag mee gepord/t worden?
Ze zijn royaal en upgraden alle paketten gratis.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:45 schreef Timwonnacott het volgende:
Jaja, je bent stiekem gewoon een Christen!
Ja, zo pakken ze je en voor je het weet zit je zondag in de kerk.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ze zijn royaal en upgraden alle paketten gratis.
met als voorwaarde dat je jezelf voor je leven vast legt voor een leven met alleen god?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ze zijn royaal en upgraden alle paketten gratis.
Toch even in het contract kijken.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:51 schreef mschol het volgende:
[..]
met als voorwaarde dat je jezelf voor je leven vast legt voor een leven met alleen god?
quote:De Drontense internetprovider Solcon is op de tweede plaats geëindigd in een kwaliteitsonderzoek van de Consumentenbond. Daarmee laat de ondernemer concurrenten als KPN, Ziggo en UPC achter zich. De beste provider bleek ZeelandNet, een regionale aanbieder.
De Consumentenbond testte op onder meer de kwaliteit van de internetverbinding, de tevredenheid en het percentage van de klanten dat storingsvrij bleef.
Solcon -> noclos -> Clos Du Valle Christian Datingquote:Op maandag 25 juni 2012 15:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Toch even in het contract kijken.
Nee hoor, hier in de regio is het gewoon 'de' provider. Solcon is dat, ken je vast wel?
nee, nog nooit van gehoord, ze zitten dan ook in/bij de bible belt van nederlandquote:Op maandag 25 juni 2012 15:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Toch even in het contract kijken.
Nee hoor, hier in de regio is het gewoon 'de' provider. Solcon is dat, ken je vast wel?
consumentenbondquote:
ik heb met mijn adsl lijn de afgelopen paar jaar ook geen storing gehad, en daarvoor mxstream gehad voor een jaar of 5-7 en ook daar waren de storingen op 1 hand te tellen..quote:Op maandag 25 juni 2012 16:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, ik ben er errug tevreden over. Nog nooit storing gehad de afgelopen acht jaar ofzo
sorryquote:Op maandag 25 juni 2012 16:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Moet het meteen weer zo
Ben er zondag aan begonnen.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:27 schreef MineraalWater het volgende:
YES! Quantum conundrum uitgespeeld!
incl alle collectibles e.d.?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:27 schreef MineraalWater het volgende:
YES! Quantum conundrum uitgespeeld!
ah ok, goed argument iddquote:Op maandag 25 juni 2012 16:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee, ik hed er zellef wel eens over nagedacht, maar heb meer aan een vast stekje. Drie maanden hier, vijf maanden daar en dan weer een half jaartje ergens anders lijkt mij onpraktisch.
Goedkoop is het zeker, maar dat is het voor mij niet waard. Vooral omdat de huizenprijzen hier toch al drie keer niks zijn.
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:31 schreef MineraalWater het volgende:
Hoe gaat het trouwens met excentric in de KPD?
Dat soort mensen, ik veracht ze.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
JA NOU BEN JE NIET MEER ZO NEGATIEF OVER DE POLDER HE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:19 schreef Lorrelies het volgende:
Het ziet er héél verkeerd uit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HihiUnlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
Nee hihiquote:
Exentric fapt op dikke foksters.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
moederneu-
Een meidje deelde een 9gagplaatje op haar facebook en roept ons op, respect voor Michael Jackson te betonen. Geeft zo'n kerel eronder aan "Daarom draag ik altijd die hoed".
"Oh, wat goed van je!", "Respect!", "Tof van je!"
No fucking way
quote:
Niets mis mee, hij is gewoon een hele goeie muziekant en zijn muziek is gewoon echt geniaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:09 schreef bobbernaut het volgende:
Of mensen die tweeten "RIP Micheal Jackson ! "
Ja weet ik, maar dan zeggen ze MichEAl ipv MichAEl, en dat zijn dan van die mensen die dan "diehard" fan zijn..quote:Op maandag 25 juni 2012 20:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Niets mis mee, hij is gewoon een hele goeie muziekant en zijn muziek is gewoon echt geniaal.
Jaquote:Op maandag 25 juni 2012 20:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar dan zeggen ze MichEAl ipv MichAEl, en dat zijn dan van die mensen die dan "diehard" fan zijn..
Jep, je verneukt t weer.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:59 schreef vogelkooi het volgende:
Ik had nogal en topic killer gemaakt ofniet? 2 uur geen post, daar gaat onze 30e plek in de sc top 100...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |