Ik hoop heel erg dat Willem het plezier weer terug vindt Trui. Hij moet nog zo lang naar de basisschool. En ik vind het zo sneu voor Jen dat ze zo op haar tenen moet lopen doordat de juf dingen van haar eist. Ze is nog niet leerplichtig hè, dus je kan haar gewoon thuis houden, ongeacht wat de juf vind.
Volgens mij moeten we hier nog drie weken? 21 juli in ieder geval. Mijn grote gaat volgende week boeken inleveren als ik hem goed begreep. Ook alweer een derdeklasser daarna

(wat gaat dat achterlijk snel joh! Die middelbare school)
Mijn kleine heeft ineens een hangup met door 't gat zwemmen' waardoor afzwemmen wederom een enerverende ervaring gaat zijn
En met mijn middelste mag ik zometeen afreizen naar de schoolarts. Het groep 7 bezoek. Verder nog op het program: een dagje Floriade voor zijn groep, een extra vrije dag voor de basisschool vrijdag, elke dag een proefwerk en/of SO voor oudste, de eindmusical groep 8, verjaardag middelste, afsluitfeest school, afzwemmen dus, een drummarathon als afsluiting van de lessen en clubkampioenschappen tennis.
Nog drie weken.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.