En data verkeer uitzetten betekent gewoon internet uitzetten? (ik ben nieuw in deze wereld, zoals je merkt)quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:09 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja, behalve als je dataverkeer uitzet.
Dat vind ik te weinig, hij staat te koop in dit topic [TK] Samsung Galaxy III Flip cover (wit)quote:
Dat dnk ik wel, maar wellicht dat n expert hier antwoord op heeft.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En data verkeer uitzetten betekent gewoon internet uitzetten? (ik ben nieuw in deze wereld, zoals je merkt)
Zelfde camera module als in de 4S, top camera dus:)quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:50 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Een foto gemaakt met mijn S3.
Ik had een One X en heb nu een S3. Mijn vriendin heeft een iphone 4. Ik vind samsung toch het minste scherm hebben. De kleuren van de s3 zijn te overdreven. In films vind ik dit mooi maar bij normaal gebruik zwaar shitty helaas.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:20 schreef xSouL het volgende:
Dat is jouw mening, maar als zelfs eigenaren van een iPhone 4s helder en duidelijk toegeven dat zij het scherm van de S3 beter vinden. Want zelfs als ik mijn scherminstellingen op neutraal zet i.p.v. neutraal is het scherm gewoon mooier dan de 4s
Overigens kan je dynamische kleuring uitzetten voor browsen, maar ik zet hem als nog aan aangezien het er gewoon strakker uit. Het is toont natuurlijk een vertekend beeld van de realiteit. Maar dat maakt het scherm naar mijn mening gewoon vetter en veel levendiger. Ik ben altijd al een grote fan van verzadigde effecten en mooie contrast-dynamiek.
En dat de One X het beste scherm heeft ben ik het overigens wel mee eens.
Heb je ook lang genoeg research gedaan om te ontdekken dat je de kleurinstellingen bij de S3 in 4 verschillende standen kunt zetten....?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:42 schreef zoz het volgende:
[..]
Ik had een One X en heb nu een S3. Mijn vriendin heeft een iphone 4. Ik vind samsung toch het minste scherm hebben. De kleuren van de s3 zijn te overdreven. In films vind ik dit mooi maar bij normaal gebruik zwaar shitty helaas.
One X heeft wat mij betreft het beste scherm. De Iphone kan niet tippen aan de S3. Nog niet misschien.quote:Scherm One X oppermachtig!
Iphone ook erg mooi.
Neequote:Op zondag 1 juli 2012 19:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
Heb je ook lang genoeg research gedaan om te ontdekken dat je de kleurinstellingen bij de S3 in 4 verschillende standen kunt zetten....?
Echt, sommige mensen.....quote:
Hehe dikke faal inderdaad. Ik heb de telefoon ook net een paar uurtjes hè.quote:
Zoek naar de app van ziggo. Fijne app dat doet wat hij moet doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:27 schreef Desdemona het volgende:
Ik wil graag dat hij mijn uitgaande belminuten bij houdt. Zo kan ik controleren dat ik niet over mijn bundel ga net als met internetten. Iemand enig idee hoe je dat aan zet? Ik kan het niet vinden...
Betere geluidsoutput is ook bullshit. Zie review van gsmarena.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, onderbouwde kritiek is altijd welkom, maar als je serieus beweert dat de Iphone 4 een betere batterijduur heeft dan de S3 dan ben je hier alleen maar om te trollen.
Je meldingen staan uitgeschakeld, staat tussen spaarstand en mobiele gegevens in.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:45 schreef Borizzz het volgende:
Bij mijn S3 zit er sinds enige tijd in de linker bovenhoek een soort blokje (een vijfhoek) met daarin een min (-) teken. Wat is dit? En ik krijg het niet weg ook![]()
Dit was de plek waar je kunt zien of er een FB of een whats appje binnenkwam, maar dit is nu dus niet zichtbaar meer.
Verder puik toestel
Niemand?????quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:55 schreef ElizabethR het volgende:
OK, ik ben niet alleen van telefoon veranderd, maar ook van provider, namelijk van de Ierse O2 naar de Ierse 3. Bij O2 had ik 250 webtext per maand, die ook texts bezorgde vanuit Ierland naar Nederlandse mobiele nummers van mensen die 'nog ouderwets' zijn en dus geen smartphone hebben maar een toestelletje uit het jaar blok. (Lees: mijn moeder)
Helaas voorziet de Ierse 3 niet in het verzenden van webtexts naar internationale nummers. Ik ben dus op zoek naar een App die me daarbij helpt, maar kan tot dusver niets vinden. Iemand enig idee?
Dit is zo specifiek dat je mazzel moet hebben om iemand te vinden die dit weet. Ik denk dat je sneller bent door mensen van je provider te bellen of te zoeken naar telefoonnummers op Google.quote:
Dank je!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:01 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Je meldingen staan uitgeschakeld, staat tussen spaarstand en mobiele gegevens in.
om. Dat verbaast me. Ik dacht dat er vast wel een of andere algemene app zou zijn die internationaal texten naar niet smart phones verzorgt. Jammer. Toch bedankt.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit is zo specifiek dat je mazzel moet hebben om iemand te vinden die dit weet. Ik denk dat je sneller bent door mensen van je provider te bellen of te zoeken naar telefoonnummers op Google.
...en word nog sneller met de aankomende nieuwe versie 4.1 Jelly Beanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:22 schreef cherrycoke het volgende:
HIJ IS BINNEN, wat een pracht van een ding niet lomp, hij is snel, echt snel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |