Ik dacht dat het zo;n wijnvlek wasquote:Op maandag 25 juni 2012 13:38 schreef Caland het volgende:
Die tranen op dr wang zijn geen fa2. Die heeft harde tijd in de jilla gedaan mang.
Zieke mensen lopen er toch ook op de wereld rond.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Werd even uit de maatschappij gehaald wegens het toewensen van kanker aan de medemens.
Wel terecht iets vervelends zeggen over psv is wel een tumor of 5 waard natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zieke mensen lopen er toch ook op de wereld rond.
Terechtquote:Op maandag 25 juni 2012 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Werd even uit de maatschappij gehaald wegens het toewensen van kanker aan de medemens.
Pic?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
BrandX heeft nog steeds goede tietenwollah.
DM eens pics dan of linkje..quote:Op maandag 25 juni 2012 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
BrandX heeft nog steeds goede tietenwollah.
Ben jij aangenomen als mod?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Helpmefok ik hoor net dat jij RedGuy bent van vroeger?
Die onderkant wil je er niet bijquote:
Wees niet bangquote:Op maandag 25 juni 2012 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou wel interessant worden voor PSV'ers
alsof ze mij ooit vindenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slim ook om dit op internet te zetten Steven.
Stel je voor een echte Feyenoord mod !quote:
Hij is ook geen PSV'er, jezus.. dit is dan mod hierquote:
Die is er alquote:Op maandag 25 juni 2012 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stel je voor een echte Feyenoord mod !
Hap hapquote:Op maandag 25 juni 2012 13:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is ook geen PSV'er, jezus.. dit is dan mod hierik snap wel dat je de users niet leert kennen als je er maar 1 uur per week bent.
kloptquote:Op maandag 25 juni 2012 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent die jongen met buren zonder wachtwoord op hun Wifi toch>
Niet dan? Canna-copter hebben ze niet in Damsko?quote:
Jongen alles is hier goed verdekt opgesteldquote:Op maandag 25 juni 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet dan? Canna-copter hebben ze niet in Damsko?
Ok, wordt dit ook je nieuwe baan?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jongen alles is hier goed verdekt opgesteld
Het is als Anne Frank in haar begin tijd op zolder
WOII grapjes worden niet gewaardeerd op het forum !quote:Op maandag 25 juni 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jongen alles is hier goed verdekt opgesteld
Het is als Anne Frank in haar begin tijd op zolder
Dit doe ik al jarenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, wordt dit ook je nieuwe baan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |