Slim ook om dit op internet te zetten Steven.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou jongens, ik ga even mijn schuilkelder weer in
En even de plantjes op zolder verzorgen
Met of zonder kaas?quote:
Iedere minuut op internet is er 1 teveelquote:Op maandag 25 juni 2012 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ik herinner me net dat ik vannacht over mr. trololo heb gedroomd. Zit ik teveel op internet?
Jij krijgt ook een gratis Oprah(c) tumorkitquote:Op maandag 25 juni 2012 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ik herinner me net dat ik vannacht over mr. trololo heb gedroomd. Zit ik teveel op internet?
Overleed hij trouwens niet aan een kankertumor?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
Een hele echtequote:Op maandag 25 juni 2012 13:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Overleed hij trouwens niet aan een kankertumor?
daar heb ik geen zin in plaatsen vond ik al genoeg, hij probeerde door zijn broek naar beneden te trekken Diamanti af te leidenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Cirkel mag wat duidelijker kerl
En dat is dat lellijke keepershirt toch?
Je kan de kanker krijgen?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij krijgt ook een gratis Oprah(c) tumorkit
ahja nu zie ik hetquote:Op maandag 25 juni 2012 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar heb ik geen zin in plaatsen vond ik al genoeg, hij probeerde door zijn broek naar beneden te trekken Diamanti af te leidenniet gelukt dus
Ik doe niets met mensen van urk.. nee komt het uit pic history bestand van Morpheus.quote:
Werd even uit de maatschappij gehaald wegens het toewensen van kanker aan de medemens.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:38 schreef Caland het volgende:
Die tranen op dr wang zijn geen fa2. Die heeft harde tijd in de jilla gedaan mang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |