Die ene vrouw in heel Belgie is dan ook al lang en breed bezet door die ene mooie intelligente man in Belgie. Veel concurrentie dus.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Gaat niets aan verloren, want kan me ook niet voorstellen dat één van jullie ook maar een kans zou maken bij een mooie intelligente Belgische vrouw.
Alsof zij kans maken bij deze knappe intelligente Nederlandse man.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Gaat niets aan verloren, want kan me ook niet voorstellen dat één van jullie ook maar een kans zou maken bij een mooie intelligente Belgische vrouw.
Ik kon toen lullig gaan doen maar ik deed het niet, laat het gaan of zo.quote:
Je deed het wel man, ik was nog aan het aanpassen en jij had het alweer geklept.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kon toen lullig gaan doen maar ik deed het niet, laat het gaan of zo.
Zodra die mond open gaat en die verschrikkelijke verkrachting van het Nederlands taaltje eruit komt rollen ben ik er al helemaal klaar mee.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Alsof zij kans maken bij deze knappe intelligente Nederlandse man.
Wist ik veel dat je aan het veranderen was.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je deed het wel man, ik was nog aan het aanpassen en jij had het alweer geklept.
Ik moest keihard lachenquote:Op maandag 25 juni 2012 09:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Alsof zij kans maken bij deze knappe intelligente Nederlandse man.
Vlaams is best sexyquote:Op maandag 25 juni 2012 09:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zodra die mond open gaat en die verschrikkelijke verkrachting van het Nederlands taaltje eruit komt rollen ben ik er al helemaal klaar mee.
Ik zou gaan krassen meid.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je deed het wel man, ik was nog aan het aanpassen en jij had het alweer geklept.
Niet helderziend zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 09:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wist ik veel dat je aan het veranderen was.
Ik vind de verkrachting erger in Brabant en Limburg eigenlijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zodra die mond open gaat en die verschrikkelijke verkrachting van het Nederlands taaltje eruit komt rollen ben ik er al helemaal klaar mee.
Een Belg met gevoel voor humor? Weet je zeker dat je niet stiekem een geadopteerd Nederlands kindje bent?quote:
Goede tetten wel.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:55 schreef Djeez het volgende:
Deze schone Vlaamse is toch veel mooier dan Yolanthe?
[ afbeelding ]
Wablief da is toch helemaal nie waar.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Djeez waarom post je nu de lelijkste Vlaamse vrouw hier man...quote:Op maandag 25 juni 2012 09:55 schreef Djeez het volgende:
[ afbeelding ]
Indien zo, ga ik op zoek naar een koord.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een Belg met gevoel voor humor? Weet je zeker dat je niet stiekem een geadopteerd Nederlands kindje bent?
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:55 schreef Djeez het volgende:
[ afbeelding ]
Precies. Niks geiler dan "Amai, ik heb goesting om met u te poepen..."quote:
Ik zou Poppe wel doppen hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Djeez waarom post je nu de lelijkste Vlaamse vrouw hier man...
Lesley Ann Poppe
Omdat ik geen zin heb pics van mijn vriendin te posten.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Djeez waarom post je nu de lelijkste Vlaamse vrouw hier man...
Lesley Ann Poppe
Ik zou der slaan.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:57 schreef sinepedraap het volgende:
Lijkt me wel grappig seks met een Belg. "Alléé hè!" "Oh joah" "Allééé"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |