Lafaardquote:Op zondag 24 juni 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
Maar niet geneukt man, alleen gekust en een nat vingertje gehaald.
Een gehandicaptenopvang, maar dan voor bovengemiddeld intelligente mensen met een sociale beperking.quote:
En toen kwam haar moeder haar ophalen of wat?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kijk de Avondetappe gewoon daarna toch? Volgens mij komt dat gewoon in de herhaling erachteraan.
Sta je gewoon een keer om 8 uur op in plaats van 7 uur.
Daarna wel ff aan geroken of doe jij dat nooit?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
Poeh.. Als ik de titel hoor of het boek zie, dan weet ik het. Puntje van m'n tong..quote:Op zondag 24 juni 2012 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welk boek had jij dan met biologie?
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toen kwam haar moeder haar ophalen of wat?
Ik zeg: ''NECTAR''quote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Poeh.. Als ik de titel hoor of het boek zie, dan weet ik het. Puntje van m'n tong..
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh, je gaat nu met moeilijke woorden gooien.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Kun je lekker met dedain over anderen praten.
Kan goed.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben jij erelid? In Tilburg volgens Googlequote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een gehandicaptenopvang, maar dan voor bovengemiddeld intelligente mensen met een sociale beperking.
Hahahaha.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarna wel ff aan geroken of doe jij dat nooit?
Biologie voor jou?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Poeh.. Als ik de titel hoor of het boek zie, dan weet ik het. Puntje van m'n tong..
Nee, wat is daar moeilijk aan? Je wilt toch met volwassenen meepraten?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh, je gaat nu met moeilijke woorden gooien.
Wie niet? Kwaliteitscontrole is belangrijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarna wel ff aan geroken of doe jij dat nooit?
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zie de zogenaamde genialiteit van Balotelli echt niet hoor.
Samen met Napo runnen we die toko ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ben jij erelid? In Tilburg volgens Google
Ik weet niet wat voor poenies jij hebt gehad hoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hahahaha.
De eerste keer dat je dan ruikt denk je echt van ''wat is deze, dit doe ik nooit meer''.
Althans, dat had ik.
van zon dik vies walvis die net een halve pot bier op heeft denk ikquote:Op zondag 24 juni 2012 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor poenies jij hebt gehad hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |