haha shit omdat wc XDquote:
Oh? Misschien gedraag jij je ook als een mogool?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar je bent wel karel anker irritant vandaag dus als je nog enigszins geaccepteerd wilt worden door het gros van de users zou ik een beetje inbinden. Het is maar en tip hoor...inZanity was eerst ook een gewaardeerde user en die is ook uitgekotst toen hij zich als een mongool begon te gedragen.
Heus.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en Ajax 11x op zaterdag
En de rest om half 1 volgens mij
Oh wist ik serieus niet. Leuk thema vond ik dat altijdquote:Op zondag 24 juni 2012 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar gaat mn proefwerk over. En over SOA's + Aids
Hoe noemen ze iemand die onder de 18 is dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Rot op man, ze is over 4 maanden al 18.
Het scheelt serieus niet veelquote:
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vriend,
Tour du Jour om 22:30 hé, Alleen omdat RTL4
tienersletquote:Op zondag 24 juni 2012 23:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe noemen ze iemand die onder de 18 is dan?
Deze manjongen.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh? Misschien gedraag jij je ook als een mogool?
Je vindt me dus irritant omdat ik vind dat miljoenen varkens boven een walvis staan?
Lekker tienertjequote:Op zondag 24 juni 2012 23:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe noemen ze iemand die onder de 18 is dan?
Nee, om alle idiote onzin die je daarna begon uit te kramen. Arrogant, hautain en bovenal sloeg het nog eens nergens op wanneer het van een 15-jarig pubertje komt.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh? Misschien gedraag jij je ook als een mogool?
Je vindt me dus irritant omdat ik vind dat miljoenen varkens boven een walvis staan?
Zit ook ''Transseksualiteit'' bij. Voorbeeldje van Kelly v/d Veer en die Miss Tiffany verkiezingenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh wist ik serieus niet. Leuk thema vond ik dat altijd
Nee, mijn IQ ook niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deze manjongen.
Heb je ook je EQ al eens laten testen?
breezerslet, jong kutje, vers, groen, lammetje kan zo nog uren doorgaanquote:
Noem eens een voorbeeld van idiote onzinquote:Op zondag 24 juni 2012 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, om alle idiote onzin die je daarna begon uit te kramen. Arrogant, hautain en bovenal sloeg het nog eens nergens op wanneer het van een 15-jarig pubertje komt.
Idd. Kun je lekker met dedain over anderen praten.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
PizzaGeit wordt lid van Olof, lekker elitair.
Oh, dat hoofdstuk zat er bij ons niet bijquote:Op zondag 24 juni 2012 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit ook ''Transseksualiteit'' bij. Voorbeeldje van Kelly v/d Veer en die Miss Tiffany verkiezingen
Huh watquote:Op zondag 24 juni 2012 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit ook ''Transseksualiteit'' bij. Voorbeeldje van Kelly v/d Veer en die Miss Tiffany verkiezingen
Avondetappe kijken en TdJ terug kijken de volgende dag.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik dan niet kan kiezen tussen TdJ en Avondetappe.
Welk boek had jij dan met biologie?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh, dat hoofdstuk zat er bij ons niet bijStond wel een plaatje van een stijve piemel in het boek.
Wat is Olof?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
PizzaGeit wordt lid van Olof, lekker elitair.
Kijk de Avondetappe gewoon daarna toch? Volgens mij komt dat gewoon in de herhaling erachteraan.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik dan niet kan kiezen tussen TdJ en Avondetappe.
Lafaardquote:Op zondag 24 juni 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
Maar niet geneukt man, alleen gekust en een nat vingertje gehaald.
Een gehandicaptenopvang, maar dan voor bovengemiddeld intelligente mensen met een sociale beperking.quote:
En toen kwam haar moeder haar ophalen of wat?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kijk de Avondetappe gewoon daarna toch? Volgens mij komt dat gewoon in de herhaling erachteraan.
Sta je gewoon een keer om 8 uur op in plaats van 7 uur.
Daarna wel ff aan geroken of doe jij dat nooit?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
Poeh.. Als ik de titel hoor of het boek zie, dan weet ik het. Puntje van m'n tong..quote:Op zondag 24 juni 2012 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welk boek had jij dan met biologie?
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toen kwam haar moeder haar ophalen of wat?
Ik zeg: ''NECTAR''quote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Poeh.. Als ik de titel hoor of het boek zie, dan weet ik het. Puntje van m'n tong..
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh, je gaat nu met moeilijke woorden gooien.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Kun je lekker met dedain over anderen praten.
Kan goed.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben jij erelid? In Tilburg volgens Googlequote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een gehandicaptenopvang, maar dan voor bovengemiddeld intelligente mensen met een sociale beperking.
Hahahaha.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarna wel ff aan geroken of doe jij dat nooit?
Biologie voor jou?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Poeh.. Als ik de titel hoor of het boek zie, dan weet ik het. Puntje van m'n tong..
Nee, wat is daar moeilijk aan? Je wilt toch met volwassenen meepraten?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh, je gaat nu met moeilijke woorden gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |