Stond ie ooit hoog bij je jaquote:Op zondag 24 juni 2012 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent iig enorm in m'n achting gedaald.
Het gaat wel ergens over. Hij kan er alleen niet tegen dat ik gelijk heb en probeert steeds de dans te ontspringen. Ik ga de discussie aan en wil antwoord.quote:
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt er weer verwijderd? Hij faalt zelf grondig hard en de feiten zijn er duidelijk. We proberen een antwoord te krijgen. Maar het wordt weer verwijderd.
Denk aan een Wilfred Genee die het pure inhoudelijke bij VI weg wil houden door ales af te tappen.
omg, nu maak ik me echt zorgenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent iig enorm in m'n achting gedaald.
Aftappen ja? Mooie weer.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt er weer verwijderd? Hij faalt zelf grondig hard en de feiten zijn er duidelijk. We proberen een antwoord te krijgen. Maar het wordt weer verwijderd.
Denk aan een Wilfred Genee die het pure inhoudelijke bij VI weg wil houden door ales af te tappen.
Ja, het was echt heel inhoudelijk allemaal jaquote:
quote:
Het gastje was toch gewoon dom bezig? We mogen toch wel benoemen?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, jij weet net zo goed als ik dat dit geen discussiėren maar ouderwets moddergooien is. Discussiėren doe je met argumenten, niet door elkaar downie of dom te noemen.
Wij wilde onze eigen Feyenoord422, maar hij heeft de potentie niet waargemaakt. Een beetje net als Leonardo.quote:
Discussiėren is geen probleem hoor, maar het kan ook anders en dat weet je zelf ook wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We discussieren alleen maar hoor? Maak je niet zo druk man.
Ja.quote:
Er is er maar 1quote:Op zondag 24 juni 2012 22:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wij wilde onze eigen Feyenoord422, maar hij heeft de potentie niet waargemaakt. Een beetje net als Leonardo.
Misschien krijgen we wel een walvisgifje ipv een dolfijnengifjequote:Op zondag 24 juni 2012 22:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
omg, nu maak ik me echt zorgen
En waarom? Omdat jij een walvislover bent?
We doen het normaal. Alleen reageert PizzaGeit zo weer dat hij een reactie uitdaagt.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Discussiėren is geen probleem hoor, maar het kan ook anders en dat weet je zelf ook wel.
Dat is 1 van de redenen idd.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
omg, nu maak ik me echt zorgen
En waarom? Omdat jij een walvislover bent?
Je vindt er niet snel eentje die ook op korfbal zit. Zijn er niet veel van.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wij wilde onze eigen Feyenoord422, maar hij heeft de potentie niet waargemaakt. Een beetje net als Leonardo.
Je hebt nu al tien reacties voortgebracht zonder mijn inbrengquote:Op zondag 24 juni 2012 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We doen het normaal. Alleen reageert PizzaGeit zo weer dat hij een reactie uitdaagt.
Dit dus. Als iedereen Ajacied422 meer pruimt dan heb je 't gewoon niet goed gedaan.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien wil hij dat wel. Heb je daar wel eens bij nagedacht lieve Ajacied?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We doen het normaal. Alleen reageert PizzaGeit zo weer dat hij een reactie uitdaagt.
Jiggyquote:Op zondag 24 juni 2012 22:52 schreef Typisch het volgende:
Vincent Patty @JiggyDje
Ik ging net oerwoudgeluiden maken naar m’n hond. Het leek haar niet te deren.
Een random bazentweet tussendoor want dit gaat natuurlijk nergens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |