Ben je boos omdat ik een beetje gay deed?quote:
We discussieren alleen maar hoor? Maak je niet zo druk man.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, heel leuk allemaal, maar niet hier.
Oh, was dat een discussie.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We discussieren alleen maar hoor? Maak je niet zo druk man.
Gast, jij weet net zo goed als ik dat dit geen discussiëren maar ouderwets moddergooien is. Discussiëren doe je met argumenten, niet door elkaar downie of dom te noemen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het nergens over gaat.quote:
Je bent iig enorm in m'n achting gedaald.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Hmm, hebben we nog een leuk discussiepunt?
Stond ie ooit hoog bij je jaquote:Op zondag 24 juni 2012 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent iig enorm in m'n achting gedaald.
Het gaat wel ergens over. Hij kan er alleen niet tegen dat ik gelijk heb en probeert steeds de dans te ontspringen. Ik ga de discussie aan en wil antwoord.quote:
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt er weer verwijderd? Hij faalt zelf grondig hard en de feiten zijn er duidelijk. We proberen een antwoord te krijgen. Maar het wordt weer verwijderd.
Denk aan een Wilfred Genee die het pure inhoudelijke bij VI weg wil houden door ales af te tappen.
omg, nu maak ik me echt zorgenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent iig enorm in m'n achting gedaald.
Aftappen ja? Mooie weer.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt er weer verwijderd? Hij faalt zelf grondig hard en de feiten zijn er duidelijk. We proberen een antwoord te krijgen. Maar het wordt weer verwijderd.
Denk aan een Wilfred Genee die het pure inhoudelijke bij VI weg wil houden door ales af te tappen.
Ja, het was echt heel inhoudelijk allemaal jaquote:
quote:
Het gastje was toch gewoon dom bezig? We mogen toch wel benoemen?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, jij weet net zo goed als ik dat dit geen discussiëren maar ouderwets moddergooien is. Discussiëren doe je met argumenten, niet door elkaar downie of dom te noemen.
Wij wilde onze eigen Feyenoord422, maar hij heeft de potentie niet waargemaakt. Een beetje net als Leonardo.quote:
Discussiëren is geen probleem hoor, maar het kan ook anders en dat weet je zelf ook wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |